De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 25 juni 2010, 19:45 uur
Geweldig! My kind of wedding
(zo ongeveer zag onze trouwerij er 15 jaar geleden ook uit
)
Gefeliciteerd!
(zo ongeveer zag onze trouwerij er 15 jaar geleden ook uit
)Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 25 juni 2010, 19:46 uur
haha ja riep hier ook al: áls ik ooit nog eens zou trouwen met mn reptiel, dan zo!
0
geplaatst: 25 juni 2010, 20:15 uur
Kunnen jullie niet normaal praten tegen die reptiel. Hij is niet doof hoor.
0
geplaatst: 27 juni 2010, 22:00 uur
Gistermorgen heb ik het examen voor de 1e Dan (zwarte band) Shotokan karate afgelegd, met positief gevolg. Geslaagd! Ongelofelijke mijlpaal in mijn sportcarrière en ik hoop binnen 4 jaar examen te mogen doen voor de 2e Dan.
0
geplaatst: 28 juni 2010, 15:14 uur
0
geplaatst: 8 juli 2010, 01:24 uur
Hellblazer schreef:
Geslaagd! Ongelofelijke mijlpaal in mijn sportcarrière en ik hoop binnen 4 jaar examen te mogen doen voor de 2e Dan.
Geslaagd! Ongelofelijke mijlpaal in mijn sportcarrière en ik hoop binnen 4 jaar examen te mogen doen voor de 2e Dan.
En wat houd dat in, een 2e Dan/Als whatever?

Het is 8 Juli!

0
geplaatst: 8 juli 2010, 01:57 uur
De 2e Dan is weer een stapje hoger. Hier staat een lijst met de banden/ graden die je kan halen. Ben nog lang niet klaar dus, maar er zijn ook maar een paar mensen op de wereld die zover komen dat ze de 10e Dan halen. De meeste mensen haken al af voor de 1e Dan, maar ik ben er wel erg trots op dat ik nu toch in ieder geval de 1e Dan heb.
0
geplaatst: 8 juli 2010, 23:26 uur
Ik heb het een tijdje gedaan, toen ik 11/12 was, karate. Ben tot de oranje band gekomen, maar ben er mee gestopt toen ik naar de middelbare school ging. (Ik schaakte ook, en mijn ouders wilden dat ik één van de twee liet vallen
)
In ieder geval gefeliciteerd Hellblazer! En waarschijnlijk ziet Kill_illuminati karate voor zich als een sport waarbij mensen plankjes doormidden slaan.
)In ieder geval gefeliciteerd Hellblazer! En waarschijnlijk ziet Kill_illuminati karate voor zich als een sport waarbij mensen plankjes doormidden slaan.

0
geplaatst: 8 juli 2010, 23:32 uur
Bedankt Arrie!
Maar dan laat je karate toch niet vallen?
Nee grapje, ieder z'n ding natuurlijk. Ik heb ook al ontzettend veel mensen zien komen en gaan, omdat ze het te saai vonden worden, te repetitief. Discipline is daarom ook een belangrijk onderdeel van karate. Maar ik denk ook dat je het leuker vind als je wedstrijden doet, dan heb je nog eens wat afwisseling (totaal anders dan een partijtje sparren op een training natuurlijk).
En karate is inderdaad niet een sport zoals je in veel films ziet met planken breken haha.
Maar dan laat je karate toch niet vallen?
Nee grapje, ieder z'n ding natuurlijk. Ik heb ook al ontzettend veel mensen zien komen en gaan, omdat ze het te saai vonden worden, te repetitief. Discipline is daarom ook een belangrijk onderdeel van karate. Maar ik denk ook dat je het leuker vind als je wedstrijden doet, dan heb je nog eens wat afwisseling (totaal anders dan een partijtje sparren op een training natuurlijk).En karate is inderdaad niet een sport zoals je in veel films ziet met planken breken haha.
0
geplaatst: 8 juli 2010, 23:40 uur
Ach, ik vond het allebei hartstikke leuk. Ik vond het niet saai hoor. Misschien dat ik het ooit weer oppak, maar voorlopig kom ik niet eens aan het schaken toe. 

0
geplaatst: 8 juli 2010, 23:50 uur
Och er zijn ook genoeg mensen die pas op latere leeftijd beginnen met karate en toch nog redelijk goed kunnen worden. Natuurlijk zijn ze vaak stukken trager en is de conditie bij lange niet zo goed, maar qua standen en techniek wil het nog wel. Schaken is ook niet voor iedereen weggelegd lijkt me. Mentaal vrij zwaar.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 9 juli 2010, 14:35 uur
Gefeliciteerd!
Ik neem aan een jongetje, met al dat roze?
Ik neem aan een jongetje, met al dat roze?
0
geplaatst: 9 juli 2010, 14:37 uur
Een knappe dame die vlot wilde komen.
Om half 3 de eerste voortekens, en om 5 uur was ze er.
Haar naam:
TERRA.
Om half 3 de eerste voortekens, en om 5 uur was ze er.
Haar naam:
TERRA.
0
geplaatst: 9 juli 2010, 14:47 uur
Van harte Leon. 
Die had duidelijk haast trouwens.
Wil de finale ook niet missen neem ik aan.

Die had duidelijk haast trouwens.
Wil de finale ook niet missen neem ik aan.
0
skyline
geplaatst: 9 juli 2010, 15:13 uur
Van harte, DR! Tien vingers, tien tenen en alles erop en eraan.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
* denotes required fields.