De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2010, 18:34 uur
Ruby1966 schreef:
Van harte gefeliciteerd met Roan.
Erg leuke naam trouwens!
(quote)
Van harte gefeliciteerd met Roan.

Erg leuke naam trouwens!
Dank u!
Dat vonden wij ook

0
geplaatst: 16 maart 2010, 19:54 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Mwah, ontzettend toch niet? Het is veel, maar het kan veel slechter.
Inderdaad, ik ken iemand die er over de 100 heeft gehad en het nog steeds niet heeft gehaald, maar ik moet niks zeggen verder want ik ben te lui om te gaan lessen.(quote)
Mwah, ontzettend toch niet? Het is veel, maar het kan veel slechter.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 19:56 uur
Ik vind 50 wel redelijk veel als je dan nog je tussentijdse toets moet doen.
0
geplaatst: 16 maart 2010, 20:12 uur
Van harte gefeliciteerd Vigil 

Mooie naam, mooi gewicht ook, jemig

Mooie naam, mooi gewicht ook, jemig

0
geplaatst: 17 maart 2010, 00:17 uur
vigil schreef:
Niet ik maar mijn vriendin is zondag 7 maart bevallen!!
Niet ik maar mijn vriendin is zondag 7 maart bevallen!!
Jij ook gefeliciteerd.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 juni 2010, 16:39 uur
Het valt natuurlijk in het niets vergeleken bij alle mensen die hun middelbare school afgerond hebben (gefeliciteerd allen!), maar ik heb m'n theorie examen voor m'n rijbewijs gehaald. 

0
Misterfool
geplaatst: 17 juni 2010, 16:43 uur
ik ben geslaagd voor mijn vwo diploma.
heb slechts een onvoldoende(een 5je).
zit nu in de goede stemming

0
geplaatst: 18 juni 2010, 11:30 uur
Misterfool schreef:
Gefelicitaart! Laat me raden naar die 5 - begon het vak met een N?
0
Misterfool
geplaatst: 18 juni 2010, 11:38 uur
Nee mjuman m&o(boekhouden). Ik kan redelijk goed in nederlands zijn als ik maar genoeg tijd krijg om iets op te schrijven. Ik ben dan wellicht nog niet zo uitzonderlijk goed in nederlands dan jij bent maar dat komt nog.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 11:51 uur
Misterfool schreef:
Ik kan redelijk goed in Nederlands zijn als ik maar genoeg tijd krijg om iets op te schrijven. Ik ben dan wellicht nog niet zo uitzonderlijk goed in Nederlands als jij bent, maar dat komt nog.
Ik kan redelijk goed in Nederlands zijn als ik maar genoeg tijd krijg om iets op te schrijven. Ik ben dan wellicht nog niet zo uitzonderlijk goed in Nederlands als jij bent, maar dat komt nog.
Geen dank.
0
Misterfool
geplaatst: 18 juni 2010, 11:53 uur
Ik heb nog veel te leren blijkt wel. De hoofdletter is wel dom Dan/als is een terugkerend probleem. Maar goed het is dus toch: "als jij bent" en niet: "dan jij bent".
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:03 uur
Misterfool schreef:
Ik heb nog veel te leren blijkt wel. De hoofdletter is wel dom Dan/als is een terugkerend probleem. Maar goed het is dus toch: "als jij bent" en niet: "dan jij bent".
Dat is het taart-topic niet het taal-topic. En de verwisseling als/dan is een veel voorkomende in Oost-Nederland (Achterhoek, Twente) - Misterfool is dus geografisch belast!

Zoek op YouTube maar eens die sketch van Kees van Kooten (als leraar) over de consequente verwisseling van als en dan - die hoort echt op het humor-topic.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:29 uur
Mjuman schreef:
Zoek op YouTube maar eens die sketch van Kees van Kooten (als leraar) over de consequente verwisseling van als en dan - die hoort echt op het humor-topic.
U vraagt, wij draaien:
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:39 uur
@Slowgaze en Misterfool:
Wel kijke jonges - proffessore CD - laat een collega aan het woord!
Van OWW'ers (ouwe wijze wavers) kan je wat leren.
Wel kijke jonges - proffessore CD - laat een collega aan het woord!
Van OWW'ers (ouwe wijze wavers) kan je wat leren.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:47 uur
De vraag is natuurlijk hoe of dat dat komt en wat of dat we er aan gaan doen. 

0
geplaatst: 18 juni 2010, 19:36 uur
Nu moet ik zeggen dat ik een 9 sta voor Nederlands en enige incidentele spelfouten te wijten zijn aan de hoeveelheid champagne die op school werd geschonken.
Peace, love & happiness
jullie Maarten
Peace, love & happiness
jullie Maarten
0
geplaatst: 18 juni 2010, 23:43 uur
Wat wil u leren, hoe, waar, waarmee en waarom - want bedenk: Hu Lang is een Chinees en Wi is zijn zus!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 juni 2010, 00:52 uur
Slowgaze schreef:
Nu moet ik zeggen dat ik een 9 sta voor Nederlands en enige incidentele spelfouten te wijten zijn aan de hoeveelheid champagne die op school werd geschonken.
Een half glaasje en je dan al indekken voor spellingsfouten?
0
geplaatst: 19 juni 2010, 10:02 uur
Ik heb uit het lokaal maar een fles meegenomen, omdat de mentor iemand wilde spreken.
Er werd dus eigenlijk helemaal niet zoveel geschonken op school, maar ik heb mezelf bediend. Dat moet ik dan weer toegeven.
En tel bij dat halve glaasje er nog maar negen op, Stijn. Ik heb heerlijk geslapen.
Er werd dus eigenlijk helemaal niet zoveel geschonken op school, maar ik heb mezelf bediend. Dat moet ik dan weer toegeven.
En tel bij dat halve glaasje er nog maar negen op, Stijn. Ik heb heerlijk geslapen.
0
geplaatst: 25 juni 2010, 17:06 uur
Maiky en Colette zijn gisteren getrouwd! Gelukkig hebben we de foto's nog.

* denotes required fields.