De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2010, 11:28 uur
Dan hadden ze waarschijnlijk Nina en Simone geheten.
Gefelicteerd, we tigers!
0
geplaatst: 16 december 2010, 12:23 uur
MuMe'ers met een leven, het blijft een raar fenomeen. Van harte We Tigers! 

0
geplaatst: 16 december 2010, 14:20 uur
Oscar een beetje naar Oscar Wilde en Nina een heel klein beetje naar Nina Simone, maar meer omdat het een leuke naam is! Haar tweede naam is Doralice, vernoemd naar een liedje van Joao Gilberto en Stan Getz.
0
geplaatst: 16 december 2010, 16:04 uur
Van harte! 
Zal wel een aanslag zijn voor de nachtrust, een tweeling.

Zal wel een aanslag zijn voor de nachtrust, een tweeling.

0
geplaatst: 16 december 2010, 20:25 uur
we tigers schreef:
Ik ben vandaag vandaag vader geworden van een zoon en een dochter genaamd Oscar en Nina. Woohoo!!!
Ik ben vandaag vandaag vader geworden van een zoon en een dochter genaamd Oscar en Nina. Woohoo!!!
Je begint er zelfs dubbel dubbel van te kletsen.

0
geplaatst: 16 december 2010, 20:27 uur
Gefeliciteerd we tigers! Heb je al een account voor ze gemaakt: we twins?
0
geplaatst: 16 december 2010, 23:53 uur
om het een beetje naar de muziek toe te praten:
we hadden een ipod met dock meegenomen naar het ziekenhuis dus we hebben erg veel muziek gedraaid in het eerste deel van het hele proces. de volgende albums zijn gepasseerd:
Bach, Goldberg variaties
Nils Frahm - Wintermusic
Dustin O'Halloran - Piano Solos 2
Nils Frahm & FS Blumm
Chihei Hatakeyama - A Long Journey
Asher - Miniatures
geloof het of niet, maar van de bovenstaande heb ik er zelf maar twee uitgezocht, de rest heeft mijn vrouw uitgezocht; ik heb mazzel dat mijn meisje een heel eind mee gaat in mijn muzieksmaak!
we hadden een ipod met dock meegenomen naar het ziekenhuis dus we hebben erg veel muziek gedraaid in het eerste deel van het hele proces. de volgende albums zijn gepasseerd:
Bach, Goldberg variaties
Nils Frahm - Wintermusic
Dustin O'Halloran - Piano Solos 2
Nils Frahm & FS Blumm
Chihei Hatakeyama - A Long Journey
Asher - Miniatures
geloof het of niet, maar van de bovenstaande heb ik er zelf maar twee uitgezocht, de rest heeft mijn vrouw uitgezocht; ik heb mazzel dat mijn meisje een heel eind mee gaat in mijn muzieksmaak!
0
geplaatst: 17 december 2010, 15:14 uur
Gefeliciteerd we tigers!
Ook met je muzieksmaak en je vrouw trouwens
.
Ook met je muzieksmaak en je vrouw trouwens
.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 18 december 2010, 15:07 uur
Vandaag ben ik 20 jaar geworden.
Normaliter een nationale feestdag, maar dit jaar heb ik ervoor gekozen dat het gepaster is als ik uit de spotlights treed en de voor mij bedoelde aandacht schenk aan het overlijden van Captain Beefheart.
Normaliter een nationale feestdag, maar dit jaar heb ik ervoor gekozen dat het gepaster is als ik uit de spotlights treed en de voor mij bedoelde aandacht schenk aan het overlijden van Captain Beefheart.
0
geplaatst: 18 december 2010, 16:06 uur
Stijn_Slayer schreef:
dit jaar heb ik ervoor gekozen dat het gepaster is als ik uit de spotlights treed en de voor mij bedoelde aandacht schenk aan het overlijden van Captain Beefheart.
dit jaar heb ik ervoor gekozen dat het gepaster is als ik uit de spotlights treed en de voor mij bedoelde aandacht schenk aan het overlijden van Captain Beefheart.
Je had gehoopt de spotlight kid van vandaag te zijn?
0
geplaatst: 18 december 2010, 16:32 uur
Stijn van harte met je verjaardag. Maak er een goed jaar van met fijne muziek. Maarrrr eerst even lekker feesten!!!!

0
ClassicRocker
geplaatst: 18 december 2010, 18:47 uur
Gefeliciteerd!

De feestvreugde kan niet op want ook ik ben vandaag jarig. Precies 28 jaar geleden zag ik het levenslicht en dat vier ik uitgebreid met de beste plaat uit mijn geboortejaar: Iron Maiden's The Number of The Beast.
Ondertussen groet het stapeltje platenbonnen (tussenstand: €150) dat ik cadeau heb gekregen. Ben benieuwd of de €300 van vorig jaar overtroffen wordt. Kooptips zijn uiteraard van harte welkom.
Prettige avond allemaal! Ik ga mijn huis in gereedheid brengen voor de volgende visiteronde.

De feestvreugde kan niet op want ook ik ben vandaag jarig. Precies 28 jaar geleden zag ik het levenslicht en dat vier ik uitgebreid met de beste plaat uit mijn geboortejaar: Iron Maiden's The Number of The Beast.
Ondertussen groet het stapeltje platenbonnen (tussenstand: €150) dat ik cadeau heb gekregen. Ben benieuwd of de €300 van vorig jaar overtroffen wordt. Kooptips zijn uiteraard van harte welkom.
Prettige avond allemaal! Ik ga mijn huis in gereedheid brengen voor de volgende visiteronde.
* denotes required fields.