De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 18 november 2010, 20:28 uur
* druk ik op verwijder ipv bewerk
*
Nogmaals...Chester:

Geen idee of ie goed is met kinderen, moet hem nog 'ontmoeten' en hij is nog maar 7 weekjes
*Nogmaals...Chester:

Geen idee of ie goed is met kinderen, moet hem nog 'ontmoeten' en hij is nog maar 7 weekjes

0
geplaatst: 18 november 2010, 20:29 uur
Wat een schatje zeg
Ik zag vandaag door het centrum ook zoiets lopen, maar dan iets wolliger en nog ronder. Kan er geen genoeg van krijgen.
Ik zag vandaag door het centrum ook zoiets lopen, maar dan iets wolliger en nog ronder. Kan er geen genoeg van krijgen.
0
geplaatst: 18 november 2010, 20:29 uur
Haha, ik snapte er al niks van.
Maar wat een leuk hondje inderdaad!
Maar wat een leuk hondje inderdaad!

0
Gallow
geplaatst: 19 november 2010, 17:27 uur
Een Friese Stabij? Sowieso geen bobtail, dat zijn van die Samson honden.
0
geplaatst: 20 november 2010, 01:43 uur
0
geplaatst: 20 november 2010, 11:36 uur
Eindelijk na ruim 2 weken van verhuizen onze nieuwe woning betrokken 

0
geplaatst: 20 november 2010, 11:41 uur
Ik begrijp dat je met de verfkwast in je knuisten staat en daarom niet naar de beurs komt?
Gefeliciteerd - het blijft zeker Walcheren?
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:04 uur
Mjuman schreef:
ik begrijp dat je met de verfkwast in je knuisten staat en daarom niet naar de beurs komt?
ik begrijp dat je met de verfkwast in je knuisten staat en daarom niet naar de beurs komt?
Het verven ed zijn gelukkig allemaal achter de rug.
En het blijft zeker het schitterende Walcheren op ruim 50 meter hoog in een gloednieuwe woontoren in Vlissingen met schiterend 180 graden uitzicht over Walcheren en nog meer van Zeeland en de Schelde.
0
geplaatst: 20 november 2010, 12:51 uur
Gefeliciteerd TL! Maar, passen al die cd's en platen we in zo'n (klein?) appartementje? 

0
geplaatst: 20 november 2010, 13:13 uur
L_T_B schreef:
Gefeliciteerd TL! Maar, passen al die cd's en platen we in zo'n (klein?) appartementje?
Klein......????
125 m² ex balkon van 15² 
maar het kan niet meer allemaal bij elkaar in 1 kamer helaas. het komt dus fragmentarisch door het hele huis te staan.
0
geplaatst: 20 november 2010, 13:28 uur
thelion schreef:
En het blijft zeker het schitterende Walcheren op ruim 50 meter hoog in een gloednieuwe woontoren in Vlissingen met schiterend 180 graden uitzicht over Walcheren en nog meer van Zeeland en de Schelde.
(quote)
Dat klinkt zeker niet verkeerd hoor

0
geplaatst: 20 november 2010, 17:09 uur
gisteren mijn rijbewijs gehaald en onmiddellijk al een verzamelcd aangemaakt om in de auto af te spelen.
0
geplaatst: 15 december 2010, 23:26 uur
Ik ben vandaag vandaag vader geworden van een zoon en een dochter genaamd Oscar en Nina. Woohoo!!!
0
sxesven
geplaatst: 15 december 2010, 23:44 uur
we tigers schreef:
Ik ben vandaag vandaag vader geworden van een zoon en een dochter genaamd Oscar en Nina. Woohoo!!!
Gefeliciteerd!

0
geplaatst: 16 december 2010, 10:09 uur
we tigers schreef:
Gefeliciteerd !!!

(Zijn ze vernoemd naar bepaalde musici zoals Oscar Peterson en Nina Hagen ???)
* denotes required fields.