De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2011, 20:46 uur
-sch, hatersch gaan haten. Dat is een tic van me omdat ik zoveel ouderwetsch Nederlandsch heb moeten lezen.
0
geplaatst: 24 juni 2011, 21:20 uur
Slowgaze schreef:
-sch, hatersch gaan haten. Dat is een tic van me omdat ik zoveel ouderwetsch Nederlandsch heb moeten lezen.
Mijn advies: koffiefilterhouder met filter voor de mond tijdens het typen. Afgezien van het filtereffect bewerkstelligt die ene bezette hand wel dat je dat je overbodige medeklinkers weglaat!
0
_Lynn_
geplaatst: 28 juni 2011, 19:59 uur
Daarnet te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn laatste jaar middelbaar. 

0
geplaatst: 28 juni 2011, 20:05 uur
Proficiat, Lynn
Voor mij is het nog afwachten tot 8 juli, morgen laatste examen...
... Eindelijk ben je van het middelbaar af!
Voor mij is het nog afwachten tot 8 juli, morgen laatste examen...... Eindelijk ben je van het middelbaar af!
0
_Lynn_
geplaatst: 28 juni 2011, 20:24 uur
Bedankt. Ja, het werd zo stilletjesaan wel tijd dat er een einde kwam aan dat geërger aan mijn medeleerlingen en ook het feit dat ik toch niet veel meer bijleerde.
Veel succes met je laatste examen!
0
geplaatst: 28 juni 2011, 20:29 uur
_Lynn_ schreef:
Bedankt. Ja, het werd zo stilletjesaan wel tijd dat er een einde kwam aan dat geërger aan mijn medeleerlingen en ook het feit dat ik toch niet veel meer bijleerde.
Examenvraag - Wat is erger: Leven zonder leren of leven zonder muziek?
Gefeliciteerd - gewoon blijven doen: leren en muziek luisteren

0
_Lynn_
geplaatst: 28 juni 2011, 20:35 uur
Tja, ik werd zwaar tegen mijn zin naar het beroeps gestuurd twee jaar geleden. In zo'n b richting kun je niet verwachten dat je zoveel bijleert en zeker niet als je het lage niveau van die leerlingen bekijkt. Dat loopt maar stoer te doen en kijkt meer naar zijn imago dan naar zijn punten. Dan mogen ze hen het toch zeker niet te moeilijk maken?
Maar goed, daar zijn we vanaf.
Ja, muziek luisteren zal er uiteraard in blijven.
Leren zal ik nog tijdens een opleiding moeten doen.
Maar goed, daar zijn we vanaf.
Ja, muziek luisteren zal er uiteraard in blijven.
Leren zal ik nog tijdens een opleiding moeten doen.
0
geplaatst: 22 juli 2011, 20:16 uur

Ik ben gisteren vroeg in de morgen vader geworden van Siem Hendrik. De muziekopvoeding is begonnen!
0
Sectumsempra
geplaatst: 22 juli 2011, 21:18 uur
Mijn nicht is uitgerekend op 4 augustus
Ik stuur wel foto's van mijn superknappe baby-achterneefje 
Ik stuur wel foto's van mijn superknappe baby-achterneefje 
0
geplaatst: 22 juli 2011, 21:37 uur
Gefeliciteerd André! Dat shirt is ook echt geweldig, mooi ventje! 

0
Sectumsempra
geplaatst: 22 juli 2011, 22:06 uur
Heel erg gefeliciteerd! En ook een mooi kindje, meeste liggen helemaal in de kreukels namelijk.
Mooi egaal gezichtje.
Mooi egaal gezichtje.
0
geplaatst: 22 juli 2011, 23:12 uur
bonothecat schreef:
Ik ben gisteren vroeg in de morgen vader geworden van Siem Hendrik. De muziekopvoeding is begonnen!
Van harte en een cool shirt!
0
geplaatst: 22 juli 2011, 23:57 uur
Gefeliciteerd bono: volgende keer is ie ook bij William Fitzsimmons? 

* denotes required fields.