MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
dankje, dankje!
en slowgaze, wat heb jij toch met die sch?

-sch, hatersch gaan haten. Dat is een tic van me omdat ik zoveel ouderwetsch Nederlandsch heb moeten lezen.

Slowgaze schreef:
-sch, hatersch gaan haten. Dat is een tic van me omdat ik zoveel ouderwetsch Nederlandsch heb moeten lezen.

Mijn advies: koffiefilterhouder met filter voor de mond tijdens het typen. Afgezien van het filtereffect bewerkstelligt die ene bezette hand wel dat je dat je overbodige medeklinkers weglaat!

_Lynn_
Daarnet te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn laatste jaar middelbaar.

Proficiat, Lynn Voor mij is het nog afwachten tot 8 juli, morgen laatste examen...
... Eindelijk ben je van het middelbaar af!

_Lynn_
Bedankt. Ja, het werd zo stilletjesaan wel tijd dat er een einde kwam aan dat geërger aan mijn medeleerlingen en ook het feit dat ik toch niet veel meer bijleerde.
Veel succes met je laatste examen!

_Lynn_ schreef:
Bedankt. Ja, het werd zo stilletjesaan wel tijd dat er een einde kwam aan dat geërger aan mijn medeleerlingen en ook het feit dat ik toch niet veel meer bijleerde.
Veel succes met je laatste examen!

Examenvraag - Wat is erger: Leven zonder leren of leven zonder muziek?

Gefeliciteerd - gewoon blijven doen: leren en muziek luisteren

_Lynn_
Tja, ik werd zwaar tegen mijn zin naar het beroeps gestuurd twee jaar geleden. In zo'n b richting kun je niet verwachten dat je zoveel bijleert en zeker niet als je het lage niveau van die leerlingen bekijkt. Dat loopt maar stoer te doen en kijkt meer naar zijn imago dan naar zijn punten. Dan mogen ze hen het toch zeker niet te moeilijk maken? Maar goed, daar zijn we vanaf.
Ja, muziek luisteren zal er uiteraard in blijven. Leren zal ik nog tijdens een opleiding moeten doen.

(afbeelding)

Ik ben gisteren vroeg in de morgen vader geworden van Siem Hendrik. De muziekopvoeding is begonnen!

Misterfool
Gefeliciteerd

Casartelli (moderator)
Proficiat, bono!

aawwwh, gefeliciteeeerd! (:

sxesven
Gefeliciteerd!

Sir Spamalot (crew)
Schitterend!

Doet me denken aan:

Gefeliciteerd in ieder geval

Proficiat André!

Gefeliciteerd Andre

Sectumsempra
Mijn nicht is uitgerekend op 4 augustus Ik stuur wel foto's van mijn superknappe baby-achterneefje

Leuk Bono! Gefeliciteerd!

Lin
Gefeliciteerd André! Dat shirt is ook echt geweldig, mooi ventje!

Gefeliciteerd!

Sectumsempra
Heel erg gefeliciteerd! En ook een mooi kindje, meeste liggen helemaal in de kreukels namelijk.
Mooi egaal gezichtje.

Wat een gangster

Bonethecat & Siemthebaby!

Gefeliciteerd.

Bono, van harte. Geniet ervan.

bonothecat schreef:

Ik ben gisteren vroeg in de morgen vader geworden van Siem Hendrik. De muziekopvoeding is begonnen!

Van harte en een cool shirt!

Gefeliciteerd bono: volgende keer is ie ook bij William Fitzsimmons?

Van harte Bono!

Van harte en geniet er van!

Gefeliciteerd, André!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:45 uur

geplaatst: vandaag om 00:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.