De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2011, 13:32 uur
Ik ben ziek.
Ik heb waarschijnlijk last van galstenen (bloedonderzoek zal dit wellicht uitwijzen) en verder voel ik me alsof ik een flinke kater heb. De pijn is mijn buik gelukkig verdwenen, maar ik heb nog altijd een zwaar hoofd (zwaarder dan normaal). Nu kan ik niet naar de hiphopfestivals die voor dit weekend gepland stonden. 
Anyway, wat ben ik toch weer lekker persoonlijk op het internet.
Ik heb waarschijnlijk last van galstenen (bloedonderzoek zal dit wellicht uitwijzen) en verder voel ik me alsof ik een flinke kater heb. De pijn is mijn buik gelukkig verdwenen, maar ik heb nog altijd een zwaar hoofd (zwaarder dan normaal). Nu kan ik niet naar de hiphopfestivals die voor dit weekend gepland stonden. 
Anyway, wat ben ik toch weer lekker persoonlijk op het internet.

0
geplaatst: 31 juli 2011, 14:40 uur
Ontslagen uit het ziekenhuis na twee overnachtingen. Werd ik al gemist?
0
geplaatst: 31 juli 2011, 20:36 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Daarom mag je ook niet zo'n chirurgenpakje aantrekken als je de diploma's niet hebt, gegarandeerd dat je dan niet mag blijven, nachtzuster Rop.
0
geplaatst: 1 augustus 2011, 02:19 uur
Van harte beterschap Rhythm & Poetry en een steengoed leven al is dat wat vreemd omdat in deze context op deze plek aan je toe te vertrouwen. 

0
geplaatst: 2 augustus 2011, 12:31 uur
Ik ben vanmorgen geslaagd voor mijn rijbewijs! Was wel mijn tweede keer, maar toch. Helaas is er pas vrijdag tijd op het gemeentehuis om een afspraak maken om het aan te vragen... grrr!
0
Misterfool
geplaatst: 31 augustus 2011, 17:37 uur
Mijn propedeuse is binnen. 
Het eerste jaar Nederlands recht is succesvol afgesloten.

0
geplaatst: 31 augustus 2011, 20:16 uur
Misterfool schreef:

Wie heb je met hoeveel progrockalbums om moeten kopen (en welke albums dan wel) om de spelfouten over het hoofd te zien?
Zonder gekheid: geveelisertaart!! Doorgaan - dat dan wel

0
Misterfool
geplaatst: 31 augustus 2011, 20:20 uur
Ja, spellingsfouten zijn wel mijn grote vijanden; meestal zie ik ze pas als ik een stuk tekst een paar dagen laat liggen. Maar als ik een week of een maand bezig ben met een essay wil het met spellingsfouten wel meevallen. Hier op de site werk ik hoogstens een dag of twee aan een stukje(niet aan een stuk door). Het logische gevolg is dat ik veel spellingsfouten en slappe zinsconstructies over het hoofd zie. Veel, zoniet al, mijn oude recensies/meningen zou ik graag herschrijven.
Maar goed, dat is stof voor later. Nu is het tijd voor feest.
Maar goed, dat is stof voor later. Nu is het tijd voor feest.

0
geplaatst: 31 augustus 2011, 20:33 uur
Misterfool schreef:

Van harte! En een beetje goeie cijfers? Wat was het leukste vak? Ga je door?
0
Misterfool
geplaatst: 31 augustus 2011, 20:41 uur
Op zich prima cijfers( zo rond de 7 over het algemeen). Strafrecht vind ik het leukst tot nu toe, al moet ik veel verbeteren aan de manier van opschrijven. Bepaalde riedeltjes moeten letterlijk overgenomen worden(bijvoorbeeld willens en wetens bij opzet) en dat doe ik niet altijd correct. Uiteraard ga ik door: geweldige studie
.
.
0
Sectumsempra
geplaatst: 1 september 2011, 21:05 uur
Mijn nicht Moira is bevallen van een zoontje en ze mag morgen naar huis! Ik ben heel blij voor haar, en wilde even OT gaan.
* denotes required fields.