MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Rob Blij dat het pakket je zo bevalt en veel beterschap!

Hey die Rob,
Excuus...ik ben de afgelopen maand wat minder op MuMe aanwezig geweest.

Het was me wel opgevallen dat ik jouw naam nergens meer tegenkwam en heb user Lukas die in een topic naar jou verwees, maar even om opheldering gevraagd, hopende dat jouw afwezigheid niet al te ernstige oorzaken zou hebben.

Bij deze dus alsnog een welgemeende beterschap en sterkte gewenst.
En dat we je ondanks alles maar weer in afzienbare tijd mogen bewonderen op het MuMe forum.

Bedankt voor de lieve berichtjes in dit topic.

Lukas heeft me dus een maillijst gegeven en ik heb nu de eerste zes users van die lijst kunnen bedanken. Vanmiddag en morgen ga ik verder met de missie. Het scheelt dat ik Lukas, Thomas, Mas en Julian gisteren al uitvoerig heb kunnen bedanken (en nogmaals dat kan ik eigenlijk niet genoeg doen) waardoor ik nu nog twaalf users een mail ga sturen (allemaal een unieke mail, hoewel er natuurlijk wel overeenkomsten te vinden zijn).

Nou, nu ook maar hopen dat er binnenkort ook nog iemand gaat trouwen, afstuderen, bevallen of wat dan ook (voor dit topic alleen maar over mij gaat). Ik ben graag het middelpunt, maar de reden is dit keer helaas niet prettig.

Beterschap Rob ik miste je al bij JMT concert lees het nu pas :O !

Toffe actie hoor mensen. En Rop, beterschap met wat dan ook!

Goed dat er wat liefde aan Rob is gegeven. Hang in there dude

Hoorde gister iets over R&P zijn verhaal, sterkte als je dit leest.

Veel sterkte en beterschap Rob!

Rizz
Sterkte en beterschap Rop! Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik hoop ontzettend dat het goed komt.

DjFrankie (moderator)
Hoi Rop, ik heb dit nu pas in de gaten omdat ik las dat je niet aan de ladder meedeed waardoor Kanye West Feat. Pusha T - Runaway het net niet haalde.
Nog wel in de herkansing uiteraard.

Anyway, heel veel sterkte met je genezingsproces en je ziet het de hiphop heeft je nodig ook in de ladders

Mooi verhaal. Muziek brengt inderdaad mensen dichter bij elkaar! Veel sterkte gewenst van me.

Gisteren alweer 10 jaar getrouwd
Waar blijft die tijd.

In een goed huwelijk hoop ik. Daarom ook van harte en plak er nog vele mooie jaren bij.

Bedankt, Gerard
We doen ons best.

Van harte Poeha! Je loopt een jaartje voor op ons...

Gefeliciteerd Poeha!

Nog van harte!

2MY
Da's alvast langer dan al mijn relaties bijelkaar... Proficiat!

DjFrankie (moderator)
Nog i emandnieuws van Rob, is al 2 weken niet online geweest?

Ik wist al dat Robijn problemen had met de gezondheid, maar ik lees nu pas dit topic inclusief meer info. Erg vervelend ik wens je dan ook veel beterschap Rob. Ik zal proberen het hiphop-gehalte in de ladder en bij Song van het Jaar (al heb ik nog weinig goede hiphop uit 2012 kunnen ontdekken) een beetje hoog te houden.

Hoi allen,

Ik ben er nog altijd, de laatste tijd erg vermoeid geweest en veel pijn gehad en bovendien weer een ziekenhuisopname van een week achter de rug. Daar hebben ze eindelijk de problemen aan mijn galwegen kunnen verhelpen, waardoor mijn lever geen risico op vergiftiging meer loopt (uit een leverbiopsie is gebleken dat mijn lever wonderbaarlijk nog prima functioneerde). En nu mijn galwegen eindelijk niet meer verstopt zitten kan ik weer toeleven naar de volgende operatie: verwijdering van de schildklier (datum volgt spoedig). Ik heb er weer 100% vertrouwen in!

Kusjes,

Rob

Stijn_Slayer
Hoop voor je dat je snel geholpen kunt worden, anders blijft het maar aan je knagen. Succes!

Sterkte Rob.

Ik hoop dat het snel weer goed gaat Rob, veel sterkte!

Sterkte Rob.

Mooi dat alles goed is gegaan, hopelijk de volgende operatie ook. Veel sterkte, Rob!

Goed om van je te horen Rob. Ik hoop dat je er snel en goed doorheen komt. Beterschap!

Go for it, Rob!

Sterkte Rob!

Gast
geplaatst: vandaag om 19:59 uur

geplaatst: vandaag om 19:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.