De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 12 maart 2012, 20:42 uur
Leuk te horen dat het beter gaat. Ook nog veel beterschap gewenst.
0
geplaatst: 12 maart 2012, 20:58 uur
Mooi te horen dat je 100 % vertrouwen er in hebt. Hou dit vast Rob. Bij deze dan ook van harte beterschap en blijf genieten van de muziek.
0
geplaatst: 12 maart 2012, 21:00 uur
Rhythm & Poetry schreef:
uit een leverbiopsie is gebleken dat mijn lever wonderbaarlijk nog prima functioneerde
uit een leverbiopsie is gebleken dat mijn lever wonderbaarlijk nog prima functioneerde
Dat is vanwege de thee Rob, eerlijk waar.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 maart 2012, 21:35 uur
Spoedig herstel gewenst Rob,
Deze site mist toch iets de laatste maanden, zeker in de song van het jaar topics, en een typisch gevalletje humor!
Be Back Soon
Deze site mist toch iets de laatste maanden, zeker in de song van het jaar topics, en een typisch gevalletje humor!
Be Back Soon

0
geplaatst: 13 maart 2012, 15:12 uur
Hopelijk kan je spoedig weer op je eenhoorn klimmen Rob. Beterschap!
0
geplaatst: 13 maart 2012, 21:40 uur
Veel beterschap Rob! Hopelijk kom je er zo snel mogelijk weer helemaal bovenop! 

0
geplaatst: 14 maart 2012, 13:44 uur
Goed om te lezen dat je er zelf zoveel vertrouwen in hebt. Hou je taai Rob!
0
geplaatst: 14 maart 2012, 19:49 uur
Mooi om weer even een berichtje van je te lezen Rob! We leven met je mee, sterkte en beterschap 

0
geplaatst: 14 maart 2012, 20:21 uur
Ik zag dat Rob gelukkig weer aanwezig is hier op de site, dat is in ieder geval al weer positief te noemen.
Sterkte met de verdere verloop hiervan Rob.
Sterkte met de verdere verloop hiervan Rob.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 18:30 uur
En vanaf nu/zo zal ik weer een flinke tijd afwezig zijn op de site. Dadelijk naar Nijmegen voor mijn ziekenhuisopname, morgen om 10.00u de operatie (schildklier gaat er dan eindelijk uit) en dan herstellen (eerst een paar dagen in het ziekenhuis, daarna thuis verder genezen).

0
geplaatst: 25 maart 2012, 18:38 uur
Sterkte voor morgen en de komende dagen gozer! Hopelijk knap je snel op! 

* denotes required fields.