De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2012, 17:04 uur
Fathead schreef:
Oei ja, met dat soort dat dingen moet je voorzichtig zijn, maar ik vind Lea een leuke naam hoor! Gelukkig weet niemand hier de namen van mijn drie dochters.
(quote)
Oei ja, met dat soort dat dingen moet je voorzichtig zijn, maar ik vind Lea een leuke naam hoor! Gelukkig weet niemand hier de namen van mijn drie dochters.
Karen, Kristel en Kathleen?
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 april 2012, 20:48 uur
Mooi Gunter dat The Cats ook weer gedraaid kunnen worden.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd.
0
geplaatst: 16 april 2012, 23:14 uur
Dank voor de vele felicitaties.

Onze zonen heten Jan en Sem.
En onze oudste dochter Reisele (Rosalie in het Jiddisch, naar een personage
uit een boek en naar een lied van Myriam Fuks ... gewoon omdat wij dat mooi vonden).
En nu dus Lea.

Onze zonen heten Jan en Sem.
En onze oudste dochter Reisele (Rosalie in het Jiddisch, naar een personage
uit een boek en naar een lied van Myriam Fuks ... gewoon omdat wij dat mooi vonden).
En nu dus Lea.
0
geplaatst: 20 april 2012, 00:35 uur
Ik kom nu net thuis van de halve finale Elffersbeker (dat is in Nederland een nationale bekercompetitie voor bridgeteams die eerste klasse of lager spelen; daarnaast heb je ook nog een hoofdklassebeker en een nationale beker, dus het stelt allemaal niet zoveel voor, maar toch:).
Met mijn team, het tweede team van ENPS-Quibus, moesten we in een Amsterdamse derby uit tegen RUIT, dat vorig jaar nog in de finale stond. Dat we die halve finale haalden was al wonderlijk omdat we in de kwartfinale het eerste team van onze club uitschakelden (ook bij de bridgebond is random.org kennelijk een geliefde lotingsite). Nog wonderlijker is de uitslag van vanavond. Gewonnen
.
Op 2 juni mogen we in Utrecht de finale spelen tegen de winnaar van Himbuv (ook al uit Amsterdam) en de BC Groningen.
Met mijn team, het tweede team van ENPS-Quibus, moesten we in een Amsterdamse derby uit tegen RUIT, dat vorig jaar nog in de finale stond. Dat we die halve finale haalden was al wonderlijk omdat we in de kwartfinale het eerste team van onze club uitschakelden (ook bij de bridgebond is random.org kennelijk een geliefde lotingsite). Nog wonderlijker is de uitslag van vanavond. Gewonnen
. Op 2 juni mogen we in Utrecht de finale spelen tegen de winnaar van Himbuv (ook al uit Amsterdam) en de BC Groningen.
0
geplaatst: 21 april 2012, 16:01 uur
Het is dan eindelijk zover, het 2e jeugdteam van ttv Scyedam is kampioen geworden in tafeltenniscompetitie Landelijk C poule G 

0
geplaatst: 22 april 2012, 21:06 uur
Hoewel ik zijn zin niet helemaal snap wil ik heb van harte feliciteren van het erdoor voor zijn van de examens.
0
geplaatst: 23 april 2012, 17:14 uur
Gefeliciteerd! Wat zou ik blij zin als ik klaar was met die examens...
0
geplaatst: 23 april 2012, 17:37 uur
Gloeilamp schreef:
Ik heb juist het zelvde gevoel
Maar jah kmoe nog 5 jaar nr school dus jah 
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:32 uur
Ik ben aangenomen bij het Rotterdam Talentship (een multi-disciplinair traineeship dat een samenwerking is van de gemeente Rotterdam en Randstad). Mijn eerste opdracht is het binnenhalen van de Olympische Jeugdspelen 

0
geplaatst: 26 april 2012, 20:36 uur
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:46 uur
Titmeister schreef:
Ik ben aangenomen bij het Rotterdam Talentship (een multi-disciplinair traineeship dat een samenwerking is van de gemeente Rotterdam en Randstad). Mijn eerste opdracht is het binnenhalen van de Olympische Jeugdspelen
succes daarmee, Titmeister!
0
geplaatst: 26 april 2012, 20:50 uur
Titmeister schreef:
Ah, ik ken iemand die zich daar ook mee bezighoudt momenteel. O.a. met het zoeken naar voldoende accommodaties.
0
geplaatst: 26 april 2012, 21:30 uur
Ah, hij/zij wordt dan waarschijnlijk vanaf 21 mei mijn collega 
Speciaal voor Stijn: heb helaas geen Mercedes of BMW aangeboden gekregen. Moet het doen met een 2e klas treinabonnement

Speciaal voor Stijn: heb helaas geen Mercedes of BMW aangeboden gekregen. Moet het doen met een 2e klas treinabonnement

* denotes required fields.