De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
ClassicRocker
geplaatst: 27 april 2012, 08:49 uur
Je hoopt vast dat het tits heeft.

Gefeliciteerd en welkom, Maestro!

0
geplaatst: 3 mei 2012, 19:01 uur
Hoi lieve mensen van MuMe,
Even een kleine update. Vandaag heb ik een scan gehad, er is een gek plekje bij mijn lies aangetroffen waarvan de doktoren niet weten wat het is. Mijn vaste oncoloog is met vakantie en komt maandag weer terug. Ik moet dus even wachten en ga dan bespreken met mijn oncoloog wat we met het plekje gaan doen. Waarschijnlijk zal er snel een biopsie plaatsvinden om te kijken of het iets kwaadaardigs is (die kans is zeer reëel ). Ik moet in de tussentijd vooral wachten.
Verder zat er nog wat schildklierweefsel in mijn hals (maar dit was geen verrassing) en de doktoren willen kijken of hier nog een operatie voor nodig is, of dat ik straks toch gewoon met de radioactieve jodiumbehandeling kan starten. Het goede nieuws is dat er verder geen uitzaaiingen zijn en dat de kansen op een genezing nog altijd groot zijn.
Nog even wachten wat er met het plekje bij de lies moet gebeuren. Ik blijf uiteraard positief en voel me lichamelijk, geestelijk (en speciaal voor GrafGantz: ook fysiek en mentaal
) erg sterk dus ik zie alles vol vertrouwen tegemoet.
Voor vragen kun je altijd via de PM bij mij terecht.

Rob
Even een kleine update. Vandaag heb ik een scan gehad, er is een gek plekje bij mijn lies aangetroffen waarvan de doktoren niet weten wat het is. Mijn vaste oncoloog is met vakantie en komt maandag weer terug. Ik moet dus even wachten en ga dan bespreken met mijn oncoloog wat we met het plekje gaan doen. Waarschijnlijk zal er snel een biopsie plaatsvinden om te kijken of het iets kwaadaardigs is (die kans is zeer reëel ). Ik moet in de tussentijd vooral wachten.
Verder zat er nog wat schildklierweefsel in mijn hals (maar dit was geen verrassing) en de doktoren willen kijken of hier nog een operatie voor nodig is, of dat ik straks toch gewoon met de radioactieve jodiumbehandeling kan starten. Het goede nieuws is dat er verder geen uitzaaiingen zijn en dat de kansen op een genezing nog altijd groot zijn.
Nog even wachten wat er met het plekje bij de lies moet gebeuren. Ik blijf uiteraard positief en voel me lichamelijk, geestelijk (en speciaal voor GrafGantz: ook fysiek en mentaal
) erg sterk dus ik zie alles vol vertrouwen tegemoet. Voor vragen kun je altijd via de PM bij mij terecht.

Rob
0
geplaatst: 3 mei 2012, 19:27 uur
knap dat je er toch positief en humoristisch onder blijft.Biopsie betekent in dit geval toch volledig verwijderen veronderstel ik?
Succes, Rob!
0
geplaatst: 3 mei 2012, 19:33 uur
Bij een biopsie halen ze alleen wat weefsel eruit om dit te onderzoeken. Zo kunnen ze zien wat het is.
En bedankt allen!
En bedankt allen!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 mei 2012, 19:48 uur
Rob wat een kl**** jaar is 2012 voor jou. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

0
geplaatst: 3 mei 2012, 19:53 uur
Ik krijg teveel rust.
Ik wil het liefst weer gaan werken.
Gelukkig ga ik wel vaak naar mijn werk, gewoon voor de gezelligheid, want zoals gezegd voel ik me verder prima (en ook gezond). Dit is alleen een beetje raar omdat je weet dat je technisch gezien niet gezond bent. Maar aan de andere kant is dit ook weer een redding: zolang ik me gezond voel weet ik dat het goed gaat komen. 
Ik wil het liefst weer gaan werken.
Gelukkig ga ik wel vaak naar mijn werk, gewoon voor de gezelligheid, want zoals gezegd voel ik me verder prima (en ook gezond). Dit is alleen een beetje raar omdat je weet dat je technisch gezien niet gezond bent. Maar aan de andere kant is dit ook weer een redding: zolang ik me gezond voel weet ik dat het goed gaat komen. 
0
Ulfat-e-Zulmat
geplaatst: 3 mei 2012, 20:01 uur
Hoog tijd dat je Thug Life op je buik laat tatoeëren, Rob. 
Put geloof en vertrouwen en sterkte uit mijn liefde - mocht dat nodig zijn.

Put geloof en vertrouwen en sterkte uit mijn liefde - mocht dat nodig zijn.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 mei 2012, 20:39 uur
Vanzelfsprekend duim ik mee dat het allemaal goed uitpakt. Moet zeggen dat ik er heel erg veel bewondering voor heb hoe je er mee omgaat.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 22:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik blijf uiteraard positief en voel me lichamelijk, geestelijk (en speciaal voor GrafGantz: ook fysiek en mentaal
) erg sterk dus ik zie alles vol vertrouwen tegemoet.
Ik blijf uiteraard positief en voel me lichamelijk, geestelijk (en speciaal voor GrafGantz: ook fysiek en mentaal
) erg sterk dus ik zie alles vol vertrouwen tegemoet. Een pak van m'n hart Rob

0
geplaatst: 3 mei 2012, 22:19 uur
Stijn_Slayer schreef:
Vanzelfsprekend duim ik mee dat het allemaal goed uitpakt. Moet zeggen dat ik er heel erg veel bewondering voor heb hoe je er mee omgaat.
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
Beterschap toegewenst, Rob.

0
Misterfool
geplaatst: 3 mei 2012, 22:33 uur
Inderdaad, ik heb er ook bewondering voor.
Beterschap Rob. !
Beterschap Rob. !
0
geplaatst: 4 mei 2012, 08:10 uur
Verdomme, dat is slecht nieuws! Gelukkig ga je er op een goede manier mee om, Rob! Sterkte!
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 mei 2012, 10:30 uur
Sterkte Rob!
Moed houden is ook ongeveer het enige wat je eraan kunt doen.
Moed houden is ook ongeveer het enige wat je eraan kunt doen.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 17:57 uur
Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve woordjes, nu weer over naar ander (hopelijk leuk) nieuws.
* denotes required fields.