MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
ClassicRocker
Gloeilamp schreef:
Snap het bericht ook niet helemaal

2MY verlangt eerst een aansprekende line-up alvorens hij toezegt wel of niet op je festival te komen. Welke legendarische classic rockers geven er acte de prèsence?

ClassicRocker schreef:
(quote)

2MY verlangt eerst een aansprekende line-up alvorens hij toezegt wel of niet op je festival te komen. Welke legendarische classic rockers geven er acte de prèsence?

Kan ik helaas nog niets over zeggen

Stijn_Slayer
Gefeliciteerd. Als Neil komt, betaal ik zonder aarzeling 80 euro voor een kaartje.

2MY schreef:
(quote)

Blijkbaar toch nog wat ervaring nodig, maar goed: alle begin is moeilijk... Misschien heb je meer kans als je artiestenbureaus aanschrijft, Gloeilamp.

Gloeilamp schreef:
Snap het bericht ook niet helemaal

Geeft nix - waar 2My vandaan komt, zijn ze niet van de vlotte; daar gebeurt alles later, ze werken er nog steeds met postduiven, omdat ze geen e-meeuwen kennen

"artiestenbureaus aanschrijven": zo 20e eeuw

Feestboek!

2MY
Hey Mjuman, we zijn hier moderner dan je laat uitschijnen, doe niet zo neerbuigend

Dit weekend is er bijvoorbeeld een groot feest op het marktplein, want naar het schijnt heeft het dorpshoofd een heuse fax gekocht, en iedereen komt daar naar kijken.

Er wordt rijstpap geserveerd en de beste troubadours van Halsteren komen spelen.

Iedereen denkt dat 2MY achterloopt op de grote stad, maar hij heeft voor zijn verjaardag nog een walkman gehad.

Slowgaze schreef:
Iedereen denkt dat 2MY achterloopt op de grote stad, maar hij heeft voor zijn verjaardag nog een walkman gehad.
Zelfs auto reverse, zo gonzen de geruchten.

2MY
yeahyeahyeah schreef:
Zelfs auto reverse, zo gonzen de geruchten.

Da's overdreven. Maar er beweert iemand gesproken taal op een kleitablet te kunnen overbrengen, dus zondag is er wéér feest op het marktplein.

Rhythm & Poetry schreef:
Eindelijk heel erg goed nieuws gekregen: plekje bij mijn lies blijkt niks te zijn. Het is niet meer zichtbaar op de scans!

Kijk, dat is nog eens goed nieuws!

En Gloeilamp, jij ook van harte, hopelijk ga je een leuke opleiding tegemoet. En 2MY, gefeliciteerd met een uitstekend gevoel voor humor.

Gefeliciteerd Sam.

Sir Spamalot (crew)
Mooi zo, Rob!

Gefeliciteerd sam

Justus18 schreef:
Ik kom nu net thuis van de halve finale Elffersbeker (dat is in Nederland een nationale bekercompetitie voor bridgeteams die eerste klasse of lager spelen; daarnaast heb je ook nog een hoofdklassebeker en een nationale beker, dus het stelt allemaal niet zoveel voor, maar toch:).
Met mijn team, het tweede team van ENPS-Quibus, moesten we in een Amsterdamse derby uit tegen RUIT, dat vorig jaar nog in de finale stond. Dat we die halve finale haalden was al wonderlijk omdat we in de kwartfinale het eerste team van onze club uitschakelden.
Op 2 juni mogen we in Utrecht de finale spelen tegen de winnaar van Himbuv (ook al uit Amsterdam) en de BC Groningen.

Op verzoek van Himbuv is de finale vanmiddag gespeeld op hun club. Hun thuisvoordeel (?) werd ruimschoots gecompenseerd door meegereisde supporters (!), waardoor de Elffersbeker een jaartje in onze prijzenkast mag pronken.

2MY
champagne!

Ik ben gisteren getrouwd!

(afbeelding)

Misterfool
gefeliciteerd

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd. Goede kleding!

Gefeliciteerd itchy!

Tof.

Gefeliciteerd!

2MY
weer een vrijgezelle vrouw minder

maar toch proficiat, itchy!

Van harte Itchy! En een dikke middelvinger naar de mensen die zeggen dat het leven pas begint als je 40 bent.

Van harte Maarten, jullie zien er geweldig uit zo.

proficiat

Van harte gefeliciteerd!

Je was vast een stuk blijer dan je gezichtsuitdrukking doet vermoeden

Gast
geplaatst: vandaag om 05:00 uur

geplaatst: vandaag om 05:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.