De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2012, 02:41 uur
Hey Rob, beetje laat maar hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar positief voor je verlopen.
Hoe is het gisteren verlopen?
Edit: eergisteren
Hoe is het gisteren verlopen?
Edit: eergisteren
0
geplaatst: 9 mei 2012, 12:09 uur
Dan ook even voor iedereen:
Vanaf vrijdag ga ik een paar dagen in quarantaine ivm radioactieve jodiumkuur. Die gaat gelukkig gewoon door. In de week na hemelvaart heb ik een afspraak met mijn vaste oncoloog om te kijken wat we met de vergrote lymfeklier in mijn lies gaan doen.
Vanaf vrijdag ga ik een paar dagen in quarantaine ivm radioactieve jodiumkuur. Die gaat gelukkig gewoon door. In de week na hemelvaart heb ik een afspraak met mijn vaste oncoloog om te kijken wat we met de vergrote lymfeklier in mijn lies gaan doen.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 20:04 uur
Nog nergens aangenomen, maar ik heb morgen 3 (
) audities voor mbo-opleidingen. Ik begin de dag met een intake voor Evenementen Organisatie in Utrecht, om vervolgens door te rijden naar Tilburg en Amsterdam, beide voor artiesten opleidingen.
Ik ben benieuwd naar de oogst
) audities voor mbo-opleidingen. Ik begin de dag met een intake voor Evenementen Organisatie in Utrecht, om vervolgens door te rijden naar Tilburg en Amsterdam, beide voor artiesten opleidingen. Ik ben benieuwd naar de oogst

0
geplaatst: 10 mei 2012, 20:09 uur
Spannond! Auditeren met je band begrijp ik, of alleen? Succes, in elk geval!
0
geplaatst: 11 mei 2012, 12:06 uur
Eindelijk heel erg goed nieuws gekregen: plekje bij mijn lies blijkt niks te zijn. Het is niet meer zichtbaar op de scans! 

0
geplaatst: 11 mei 2012, 12:34 uur
volstaat niet. Maar je moet blij zijn met wat je hebt. In dit geval dus niets in je lies 
0
geplaatst: 11 mei 2012, 13:38 uur
Mooi nieuws Rhythm & Poetry, en nog een keer veel sterkte met het genezingsproces.

0
geplaatst: 11 mei 2012, 13:41 uur
Dank allen, ik zit nu voor een paar dagen in quarantaine (restant schildklierweefsel wordt nu met radioactief jodium aangepakt). Ik mag zondagavond of maandag weer naar huis als alles goed is.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 16:36 uur
Gloeilamp is aangenomen voor het organiseren van evenementen. Komen jullie op mijn festival? 

0
geplaatst: 11 mei 2012, 16:49 uur
Van harte G. Wel toffe hiphopnamen binnenhalen hè, dan ben ik zeker van de partij. 

0
geplaatst: 11 mei 2012, 16:49 uur
Gloeilamp schreef:
Gloeilamp is aangenomen voor het organiseren van evenementen. Komen jullie op mijn festival?
Blijkbaar toch nog wat ervaring nodig, maar goed: alle begin is moeilijk... Misschien heb je meer kans als je artiestenbureaus aanschrijft, Gloeilamp.
0
geplaatst: 11 mei 2012, 18:05 uur
Dat jullie de grap niet snappen maakt hem alleen maar leuker 
Gefeliciteerd trouwens!

Gefeliciteerd trouwens!

* denotes required fields.