MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Bobiej
Mijn zusje mocht deze week voor het eerst weer naar school sinds ze uit het ziekenhuis is .

goed nieuws dus....gefeliciteerd joh!

Bobiej
jurado schreef:
goed nieuws dus....gefeliciteerd joh!

Thanx, jurado .

Bobiej schreef:
Mijn zusje mocht deze week voor het eerst weer naar school sinds ze uit het ziekenhuis is .
Sorry ik heb iets gemist. Was het ernstig?

Bobiej
Ja, het was (en is nog steeds) ernstig , ze heeft namelijk Beenmergdepressie (ook wel Aplastische Anemie), voor degenen die wat meer willen weten, PM me gerust of neem een kijkje hier

Oei, dat is wel heel heftig. Maar blijkbaar gaat het momenteel wel wat beter met haar dan. Sterkte in ieder geval!

Ook van mijn kant veel sterkte toegewenst, Bobiej.

Jeetje ! Ik wens jullie, en in het bijzonder haar ,veel sterkte! Hopelijk komt ze er snel weer bovenop

Berzerker
Vandaag kat doodgereden

R.I.P. Coebergh (we geven ze allemaal dranknamen )

Berzerker schreef:
Vandaag kat doodgereden

Krijgen ze die naam, na wat er genuttigt is , voor je de kat aanreed

Rij je zo vaak katten dood dan?

Berzerker
Nee we hebben gewoon veel katten (we hadden er 5, nu nog maar 4)

Berzerker schreef:
Vandaag kat doodgereden
Nu begrijp ik dit pas. JIJ hebt geen kat doodgereden, er is een kat VAN JOU doodgereden...

Berzerker
Ow nu zie ik het ook pas , ik had beter kunnen zeggen "vandaag ONZE kat doodgereden"

luisteraart
Berzerker schreef:
Ow nu zie ik het ook pas , ik had beter kunnen zeggen "vandaag ONZE kat doodgereden"

Alweer eentje?

luisteraart schreef:
(quote)

Alweer eentje?

R.I.P. Smirnoff

Daar moet je geen grapjes over maken....

Bobiej
Rijd hij ook jou katten aan?

kijk allemaal even op de volgende site, en lees het welkoms bericht op de site. we zullen binnenkort meer informatie geven over ons plan en de inschrijving voor de nieuwsbrief. www.indie-pendent.tk.

mr-mucho schreef:
kijk allemaal even op de volgende site, en lees het welkoms bericht op de site. we zullen binnenkort meer informatie geven over ons plan en de inschrijving voor de nieuwsbrief. www.indie-pendent.tk.

Ik begrijp het niet he, ik zie dat vaker op meerdere sites. Een link naar een site van iemand. Niets te te zien nog. Ja binnenkort komt er wat. Ik denk dan ok wegwezen en kom niet meer terug. Zeker bij .tk sites. Dus een tip, eerst site af, dan spammen.

En dat kan dan weer in dit topic.
Dit topic is meer bedoeld voor trouwerijen en overleden katten.

HiLL schreef:
(quote)

Ik begrijp het niet he, ik zie dat vaker op meerdere sites. Een link naar een site van iemand. Niets te te zien nog. Ja binnenkort komt er wat. Ik denk dan ok wegwezen en kom niet meer terug. Zeker bij .tk sites. Dus een tip, eerst site af, dan spammen.

ja ik wil alleen even laten zien wat ons plan is. En we hebben al aantal aanmeldingen.

HiLL schreef:
(quote)

www.mp3blog.punt.nl

Bobiej
Ik ben er vandaag, tijdens het lopen van mijn kranten, achtergekomen dat er iemand in mijn krantenwijk woont die M. Pin heet .

Bobiej schreef:
Ik ben er vandaag, tijdens het lopen van mijn kranten, dat er iemand in mijn krantenwijk woont die M. Pin heet .
Kan niet missen!

Deric wordt rond eind Oktober papa.

Van harte gefeliciteerd Leon

Omayyad
deric raven schreef:
Deric wordt rond eind Oktober papa.

Proficiat Leon!

Dank je wel.

Sheplays
Gefeliciteerd, Leon & mevrouw Raven natuurlijk!

Gast
geplaatst: vandaag om 07:50 uur

geplaatst: vandaag om 07:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.