De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
Bobiej
geplaatst: 27 januari 2007, 18:42 uur
Mijn zusje mocht deze week voor het eerst weer naar school sinds ze uit het ziekenhuis is
.
.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:07 uur
Bobiej schreef:
Mijn zusje mocht deze week voor het eerst weer naar school sinds ze uit het ziekenhuis is
.
Sorry ik heb iets gemist. Was het ernstig?Mijn zusje mocht deze week voor het eerst weer naar school sinds ze uit het ziekenhuis is
.
0
Bobiej
geplaatst: 31 januari 2007, 22:20 uur
Ja, het was (en is nog steeds) ernstig
, ze heeft namelijk Beenmergdepressie (ook wel Aplastische Anemie), voor degenen die wat meer willen weten, PM me gerust of neem een kijkje hier
, ze heeft namelijk Beenmergdepressie (ook wel Aplastische Anemie), voor degenen die wat meer willen weten, PM me gerust of neem een kijkje hier
0
geplaatst: 31 januari 2007, 22:24 uur
Oei, dat is wel heel heftig. Maar blijkbaar gaat het momenteel wel wat beter met haar dan. Sterkte in ieder geval!
0
geplaatst: 31 januari 2007, 22:26 uur
Jeetje ! Ik wens jullie, en in het bijzonder haar ,veel sterkte! Hopelijk komt ze er snel weer bovenop
0
Berzerker
geplaatst: 2 februari 2007, 22:41 uur
Vandaag kat doodgereden 
R.I.P. Coebergh (we geven ze allemaal dranknamen
)

)
0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:46 uur
Krijgen ze die naam, na wat er genuttigt is , voor je de kat aanreed 

0
geplaatst: 2 februari 2007, 22:48 uur
)
)Rij je zo vaak katten dood dan?
0
Berzerker
geplaatst: 2 februari 2007, 23:16 uur
Nee we hebben gewoon veel katten (we hadden er 5, nu nog maar 4)
0
geplaatst: 2 februari 2007, 23:23 uur
Nu begrijp ik dit pas. JIJ hebt geen kat doodgereden, er is een kat VAN JOU doodgereden...
0
Berzerker
geplaatst: 3 februari 2007, 20:13 uur
Ow nu zie ik het ook pas
, ik had beter kunnen zeggen "vandaag ONZE kat doodgereden"
0
luisteraart
geplaatst: 3 februari 2007, 20:15 uur
Berzerker schreef:
Ow nu zie ik het ook pas
Ow nu zie ik het ook pas
, ik had beter kunnen zeggen "vandaag ONZE kat doodgereden"Alweer eentje?
0
geplaatst: 5 februari 2007, 09:20 uur
kijk allemaal even op de volgende site, en lees het welkoms bericht op de site. we zullen binnenkort meer informatie geven over ons plan en de inschrijving voor de nieuwsbrief. www.indie-pendent.tk.
0
geplaatst: 5 februari 2007, 09:54 uur
mr-mucho schreef:
kijk allemaal even op de volgende site, en lees het welkoms bericht op de site. we zullen binnenkort meer informatie geven over ons plan en de inschrijving voor de nieuwsbrief. www.indie-pendent.tk.
Ik begrijp het niet he, ik zie dat vaker op meerdere sites. Een link naar een site van iemand. Niets te te zien nog. Ja binnenkort komt er wat. Ik denk dan ok wegwezen en kom niet meer terug. Zeker bij .tk sites. Dus een tip, eerst site af, dan spammen.

0
geplaatst: 5 februari 2007, 10:03 uur
En dat kan dan weer in dit topic.
Dit topic is meer bedoeld voor trouwerijen en overleden katten.
Dit topic is meer bedoeld voor trouwerijen en overleden katten.
0
geplaatst: 5 februari 2007, 16:08 uur
HiLL schreef:
Ik begrijp het niet he, ik zie dat vaker op meerdere sites. Een link naar een site van iemand. Niets te te zien nog. Ja binnenkort komt er wat. Ik denk dan ok wegwezen en kom niet meer terug. Zeker bij .tk sites. Dus een tip, eerst site af, dan spammen.
(quote)

ja ik wil alleen even laten zien wat ons plan is. En we hebben al aantal aanmeldingen.
0
geplaatst: 5 februari 2007, 16:41 uur
HiLL schreef:
(quote)

www.mp3blog.punt.nl

0
Bobiej
geplaatst: 11 februari 2007, 21:21 uur
Ik ben er vandaag, tijdens het lopen van mijn kranten, achtergekomen dat er iemand in mijn krantenwijk woont die M. Pin heet
.
.
0
geplaatst: 11 februari 2007, 22:02 uur
Bobiej schreef:
Ik ben er vandaag, tijdens het lopen van mijn kranten, dat er iemand in mijn krantenwijk woont die M. Pin heet
.
Ik ben er vandaag, tijdens het lopen van mijn kranten, dat er iemand in mijn krantenwijk woont die M. Pin heet
.
Kan niet missen!* denotes required fields.