De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2013, 15:20 uur
stoepkrijt schreef:
De bevestiging is eindelijk binnen: Ik ben geslaagd voor mijn bachelor Bedrijfseconomie! Cum laude en met een 10 voor mijn eindscriptie.

Ik mag nu dus BSc achter mijn naam zetten. Volgend jaar hopelijk MSc.
De bevestiging is eindelijk binnen: Ik ben geslaagd voor mijn bachelor Bedrijfseconomie! Cum laude en met een 10 voor mijn eindscriptie.

Ik mag nu dus BSc achter mijn naam zetten. Volgend jaar hopelijk MSc.
Bij ons wordt alles op 20 gequoteerd

0
geplaatst: 24 juli 2013, 15:26 uur
Ik begrijp dat ze bij jullie normaal gesproken allemaal bezopen zijn en bijgevolg dubbel zien én schrijven.

Als je dat kan beamen ga ik meteen mijn emigratiepapieren aanvragen en invullen. Elke dag beschonken is immers ook een regelmatig leven en dat is waarnaar elke postmoderne neoromanticus toch op zoek is

0
geplaatst: 24 juli 2013, 16:10 uur
Een 10 voor je thesis
Dat heb ik enkel voor tentamens gehaald, voor papers lijkt me dat vrij onmogelijk. Maar gefeliciteerd. 
Dat heb ik enkel voor tentamens gehaald, voor papers lijkt me dat vrij onmogelijk. Maar gefeliciteerd. 
0
geplaatst: 24 juli 2013, 16:18 uur
Een 10 voor je tentamen
Dat heb ik enkel voor inleveropdrachten gehaald, voor tentamens lijkt me dat redelijk tot vrij onmogelijk. Maar gefeliciteerd. 
Dat heb ik enkel voor inleveropdrachten gehaald, voor tentamens lijkt me dat redelijk tot vrij onmogelijk. Maar gefeliciteerd. 
0
geplaatst: 24 juli 2013, 16:25 uur
WTF, een 10 voor je scriptie? 
Dat heb ik enkel ooit eens voor schoonschrift gehaald volgens mij.
En dan nog moest ik spieken.

Dat heb ik enkel ooit eens voor schoonschrift gehaald volgens mij.
En dan nog moest ik spieken.
0
geplaatst: 24 juli 2013, 16:26 uur
Met een vak precies afgestemd op jouw specialiteit/interessegebied is een 10 geen al te bijzondere prestatie, maar het staat wel leuk op je eindlijst.
Voor een academische tekst een 10 halen vind ik een stuk knapper (ik vond een 9 voor mn thesis al belachelijk hoog, een 10 is lichtelijk absurd). Dat moet een baanbrekend onderzoek zijn geweest waar men over 10 jaar nog over praat.
Voor een academische tekst een 10 halen vind ik een stuk knapper (ik vond een 9 voor mn thesis al belachelijk hoog, een 10 is lichtelijk absurd). Dat moet een baanbrekend onderzoek zijn geweest waar men over 10 jaar nog over praat.

0
geplaatst: 24 juli 2013, 16:32 uur
Gefeliciteerd Koen!
De scriptie ging waarschijnlijk niet over wielrennen.
De scriptie ging waarschijnlijk niet over wielrennen.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 juli 2013, 16:40 uur
Ik heb twee keer een 10 gehaald op de uni. Dat was dan wel voor weekopdrachten, maar toch vond ik dat wel grappig. Eén keer een 9,5 voor een tentamen. Had een 10 moeten zijn. Ik zag precies voor me waar het antwoord stond in mijn aantekeningen, maar het antwoord zelf kwam maar niet boven. 
Voor een scriptie is het andere koek. Klasse!

Voor een scriptie is het andere koek. Klasse!
0
geplaatst: 24 juli 2013, 17:06 uur
Op de HEAO werden BE-ers altijd aangeduid als 'cijferneukers'.
Laat ik hier maar niet op reageren.Edit: ik zal voortaan een knipoog achter mijn bericht zetten. Wel zo duidelijk

0
geplaatst: 24 juli 2013, 17:56 uur
Een 10 voor een scriptie! 
Dat belooft veel goeds voor de rest van je wetenschappelijke carrière. Gefeliciteerd en veel succes met je master.

Dat belooft veel goeds voor de rest van je wetenschappelijke carrière. Gefeliciteerd en veel succes met je master.
0
geplaatst: 24 juli 2013, 17:59 uur
ik haalde wel meer 10'en hoor, al had ik ook regelmatig een 9
oh ja proficiat
oh ja proficiat

0
pavlova
geplaatst: 25 juli 2013, 14:29 uur
Mooi katje, Graf Gantz! Dat hij maar groot en sterk mag worden.
Jammer dat ik van die van mij geen foto kan plaatsen, want ik had stiekem wel gehoopt op een reactie...
Ik doe vast iets verkeerd.
Jammer dat ik van die van mij geen foto kan plaatsen, want ik had stiekem wel gehoopt op een reactie...
Ik doe vast iets verkeerd.
0
geplaatst: 25 juli 2013, 17:14 uur
Je moet hem eerst uploaden op een site, Imgur is heel erg handig. Dan klik je rechts op 'computer', zoek je het bestand op op je computer, dan 'start upload' en dan moet je de code gebruiken die onder 'BBcode' staat. Dat moet toch lukken, denk ik. 

0
geplaatst: 26 februari 2014, 09:49 uur
Jawel, mijn Bachelor Bouwkunde afgerond met een 8.3 voor het disciplinaire deel van het eindproject.
http://www.menstennisforums.com/images/smilies/smilies_cheer.gif
http://www.menstennisforums.com/images/smilies/smilies_cheer.gif
0
geplaatst: 26 februari 2014, 13:00 uur
Uiteraard door met een master. Nu wordt het ook pas echt leuk, ben ook alweer vier weken bezig met een project over stage acoustics.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 14:58 uur
Een goede vriend van mij is gisteren moderator geworden op deze site.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 15:28 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Dat noem ik nu eens geslaagd! Hopelijk gaat het ons bevallen.
0
geplaatst: 26 februari 2014, 15:31 uur
Perzoonlijk heb ik meer met ex-mods, terwijl ik in normal life weinig met "ex-en" heb - hoe ken dat nou?
0
geplaatst: 29 maart 2014, 14:32 uur
Eind september hoop ik voor de tweede keer vader te worden. Dan dus definitief geen tijd meer voor de sites 

0
Sietse
geplaatst: 29 maart 2014, 14:52 uur
belachelijk Jordy, echt waar, belachelijk.
Maar super gefeliciteerd heh, hier alvast een liedje dat je dan continu kunt draaien voor de kinderen.
Maar super gefeliciteerd heh, hier alvast een liedje dat je dan continu kunt draaien voor de kinderen.
* denotes required fields.