MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Vers afgestudeerde heten bij ons tegenwoordig werklozen.

Gefeliciteerd, knaap!

Rudi S schreef:
Vers afgestudeerde heten bij ons tegenwoordig werklozen.

Als ingenieur (in België) niet. Ik (en vele anderen die met mij afstudeerden) hadden al een contract getekend voor vandaag. Ik ben trouwens ingenieur in de werktuig(bouw)kunde (machines e.d.). De titel burgerlijk ingenieur is nogal lomp gekozen, gezien de Engelse vertaling ervan eigenlijk slaat op een bouwkundig ingenieur (bruggen enzo).

Bedankt, anderen

Ok, gefeliciteerd, daar is ook hier zeker in de regio Eindhoven (DAF, Philips, ASML) wel werk voor.

Gefeliciteerd! Jij bent er wel vroeg bij trouwens: net 21 en dan al ingenieur

Edit: O, wacht. Bijna 22 al. Maar dan nog ben je er vroeg bij vind ik.

Knap werk FlyLo!

pavlova
Geweldig, alle geslaagden!
En voor wie niet geslaagd is: laat de hoop niet varen...

Wauw, netjes. Gefeliciteerd, FlyLo!

Bedankt!

FlyLo schreef:
(quote)

Als ingenieur (in België) niet. Ik (en vele anderen die met mij afstudeerden) hadden al een contract getekend voor vandaag. Ik ben trouwens ingenieur in de werktuig(bouw)kunde (machines e.d.). De titel burgerlijk ingenieur is nogal lomp gekozen, gezien de Engelse vertaling ervan eigenlijk slaat op een bouwkundig ingenieur (bruggen enzo).

Bedankt, anderen

Knap werk, makker! Ik ben niet zo veel met mijn bachelordiploma journalistiek. Intussen al zeven maanden werkloos, hoezee. Zit serieus te overwegen om opnieuw iets te studeren, maar ik wil ook echt werken.

Werken schmerken.

bennerd schreef:
Knap werk, makker! Ik ben niet zo veel met mijn bachelordiploma journalistiek. Intussen al zeven maanden werkloos, hoezee. Zit serieus te overwegen om opnieuw iets te studeren, maar ik wil ook echt werken.

Op de Europese jobmarkt is het inderdaad nog altijd pure crisis. Enkel technisch of geneeskundig opgeleiden geraken eigenlijk vlot aan een job. Als je dan toch iets gaat bijstuderen zou ik persoonlijk altijd voor iets technisch kiezen. Iets "minderwaardigs" (onzin) als een schrijnwerker verdient eigenlijk een pak meer geld dan veel "hoger" opgeleiden.

Van nu af aan is het BA M.A. Buser voor jullie, afgestudeerd neerlandicus. Jullie begrijpen al dat ik hierna mijn master ga doen om MA M.A. Buser te kunnen zijn.

Ja dat lijkt mij wel een logische stap, om zo snel mogelijk MAMA voor jouw achternaam te kunnen zetten , oeps en ja van harte gefeliciteerd.

Helaas dien je de titels BA en MA achter je naam te zetten en niet ervoor.

Hoe dan ook: Gefeliciteerd!

Ja dat klopt , maar dat is niet zo leuk.

Stijn_Slayer
Gefeliciteerd! Over een jaar gewoon drs. voor je naam zetten, dat staat mooier dan M.A. erachter. Ik wil ook drs. voor mijn username.

Nee drs wordt een nieuwe naam, voor ds zou er echt een uitzondering gemaakt moeten worden

Ik ben al wel 2 weken geleden geslaagd voor mijn ingangsexamen voor kunstrichting Woord aan KHB Brussel
Was niet al te moeilijk, maar ben best blij!

Gezinsuitbreiding in huize Graf a.s. weekend:

(afbeelding)

Ik verwacht binnen een jaar een nieuwe bank en nieuwe gordijnen nodig te hebben

Schattig!

En hij is gearriveerd:

(afbeelding)

Lin
ooooh hebben hebben hebben!!!

Lin schreef:
ooooh hebben hebben hebben!!!

Je weet niet wat je zegt. Hij is niet te stoppen en breekt de tent af

GrafGantz schreef:
Hij is niet te stoppen en breekt de tent af

Zoiets heb je toch al Lin?

Ja, die Paul is een doerak.

De bevestiging is eindelijk binnen: Ik ben geslaagd voor mijn bachelor Bedrijfseconomie! Cum laude en met een 10 voor mijn eindscriptie.

Ik mag nu dus BSc achter mijn naam zetten. Volgend jaar hopelijk MSc.

Jeetje. Uitslover

Nee, gefeliciteerd!

Ik hoop volgend jaar na 9 jaar eens een bachelordiploma te behalen

Gast
geplaatst: vandaag om 06:19 uur

geplaatst: vandaag om 06:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.