MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Vers afgestudeerde heten bij ons tegenwoordig werklozen.

Gefeliciteerd, knaap!

Rudi S schreef:
Vers afgestudeerde heten bij ons tegenwoordig werklozen.

Als ingenieur (in België) niet. Ik (en vele anderen die met mij afstudeerden) hadden al een contract getekend voor vandaag. Ik ben trouwens ingenieur in de werktuig(bouw)kunde (machines e.d.). De titel burgerlijk ingenieur is nogal lomp gekozen, gezien de Engelse vertaling ervan eigenlijk slaat op een bouwkundig ingenieur (bruggen enzo).

Bedankt, anderen

Ok, gefeliciteerd, daar is ook hier zeker in de regio Eindhoven (DAF, Philips, ASML) wel werk voor.

Gefeliciteerd! Jij bent er wel vroeg bij trouwens: net 21 en dan al ingenieur

Edit: O, wacht. Bijna 22 al. Maar dan nog ben je er vroeg bij vind ik.

Knap werk FlyLo!

pavlova
Geweldig, alle geslaagden!
En voor wie niet geslaagd is: laat de hoop niet varen...

Wauw, netjes. Gefeliciteerd, FlyLo!

Bedankt!

FlyLo schreef:
(quote)

Als ingenieur (in België) niet. Ik (en vele anderen die met mij afstudeerden) hadden al een contract getekend voor vandaag. Ik ben trouwens ingenieur in de werktuig(bouw)kunde (machines e.d.). De titel burgerlijk ingenieur is nogal lomp gekozen, gezien de Engelse vertaling ervan eigenlijk slaat op een bouwkundig ingenieur (bruggen enzo).

Bedankt, anderen

Knap werk, makker! Ik ben niet zo veel met mijn bachelordiploma journalistiek. Intussen al zeven maanden werkloos, hoezee. Zit serieus te overwegen om opnieuw iets te studeren, maar ik wil ook echt werken.

Werken schmerken.

bennerd schreef:
Knap werk, makker! Ik ben niet zo veel met mijn bachelordiploma journalistiek. Intussen al zeven maanden werkloos, hoezee. Zit serieus te overwegen om opnieuw iets te studeren, maar ik wil ook echt werken.