De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2014, 14:06 uur
Hoi, ik ben Maarten en ik heb een 8 voor mijn scriptie over de poëzie van Mustafa Stitou gekregen.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 juni 2014, 16:07 uur
Van harte Rvdz, Maarten, en alle anderen die zijn geslaagd voor hun examens en andere dingen die je aan het eind van het schooljaar afrondt. 
Helaas moet ik nog twee weekjes doorploeteren. En daarna nog een jaar.

Helaas moet ik nog twee weekjes doorploeteren. En daarna nog een jaar.
0
geplaatst: 27 juni 2014, 22:54 uur
Met een A-attest mijn derde jaar Humane Wetenschappen afgerond. 

0
geplaatst: 1 juli 2014, 14:52 uur
Het heeft allemaal iets langer geduurd dan gepland, maar ik heb vandaag eindelijk mijn diploma (Bachelor of Education) opgehaald 

0
geplaatst: 1 juli 2014, 16:54 uur
Beter laat dan nooit. Van harte staralfur en nu op naar een leuke baan in het onderwijs. 

0
geplaatst: 1 juli 2014, 17:19 uur
Gerards Dream schreef:
Beter laat dan nooit. Van harte staralfur en nu op naar een leuke baan in het onderwijs.
Ik heb de afgelopen 3 jaar (onbevoegd) voor de klas gestaan en nu ik m'n diploma heb ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Mijn nieuwe uitdaging: wonen en werken in Belfast.
Mocht dat niet lukken kan ik altijd in Nederland weer aan de slag.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 16:50 uur
Ik heb mijn bachelor-diploma Bedrijfspsychologie en Personeelsbeleid behaald. 

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:08 uur
Dat klinkt als een richting die niets voor mij is, maar gefeliciteerd man 

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:19 uur
dumb_helicopter schreef:
Succes - ga je doorstuderen of op zoek naar een baan?
staralfur - ben je aan een Noordier blijven plakken of gevallen voor het land? Succes iig!
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:20 uur
Mjuman schreef:
staralfur - ben je aan een Noordier blijven plakken of gevallen voor het land? Succes iig!
(quote)
Ik ben gevallen voor het land, heb er 4 jaar geleden een tijdje gestudeerd en sindsdien wil ik terug.
0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:27 uur
staralfur schreef:
Ik ben gevallen voor het land, heb er 4 jaar geleden een tijdje gestudeerd en sindsdien wil ik terug.
(quote)
Ulster (Belfast) is maar een deel van Ierland - de republiek heeft ook veel moois te bieden. Ierland is net zo fado als Portugal

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:51 uur
Bedankt! Met de bachelor alleen ben je nogal weinig dus ik ga nog een 2-jarige master doen.

0
geplaatst: 2 juli 2014, 17:56 uur
Ik vermoedde al zoiets - in die tijd zal de arbeidsmarkt zich ook wel iets verbeterd hebben en kan je ondertussen ook je beeld vormen hoe je de beste aansluiting op de arbeidsmarkt kunt creëren (met het oog op de praktijk).
In NL zie je bijv momenteel heel veel dat de HR-functie werving en selectie wordt uitbesteed en/of wordt ingehuurd als een 'service'. Op dat gegeven zouden opleidingen moeten aansluiten. Vaak is er een 'gap' tussen wat een markt vraagt en wat er van de opleidingen kan instromen.
In NL zie je bijv momenteel heel veel dat de HR-functie werving en selectie wordt uitbesteed en/of wordt ingehuurd als een 'service'. Op dat gegeven zouden opleidingen moeten aansluiten. Vaak is er een 'gap' tussen wat een markt vraagt en wat er van de opleidingen kan instromen.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 20:06 uur
Jongonz en bitchez, ondergetekende heeft vandaag zijn laatste cijfer teruggekregen, voor de geïnteresseerden: over Diane Buttermans vertaling van het Nederlands naar het Engels van Luceberts 'lentesuite voor lilith', en dat cijfer was trouwens een negen (niets niet 'this is how it ends: not with a bang but with a whimper', Thomas Stearns) en nu heb ik mijn master gehaald. Groetjes van Maarten.
0
geplaatst: 8 augustus 2014, 09:14 uur
Vandaag is het 50 jaar geleden dat Another Side Of Bob Dylan uitkwam.
Ook speelden de Stones vanavond exact 50 jaar terug het Kurhaus plat.
En zelf heb ik ook wat te vieren
Ook speelden de Stones vanavond exact 50 jaar terug het Kurhaus plat.
En zelf heb ik ook wat te vieren

0
geplaatst: 8 augustus 2014, 11:54 uur
Een halve eeuw dix, we gaan het beleven. Van harte jonge oude man en dat er nog vele mooie jaren mogen volgen gevuld met mooie muziek. 

* denotes required fields.