MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Deze meneer is zojuist afgestudeerd! Yeah!

Ducoz schreef:
Deze meneer is zojuist afgestudeerd! Yeah!

En dus een baard armer.... gefeliciteerd voor het slagen, jammer van de baard

Gefeliciteerd Ducoz, nu op zoek naar een baan of heb je al wat lopen?

Dat weet ik nog niet zo goed, wellicht! Maar nu eerst even rust... eindelijk.

Gefeliciteerd ducoz. Ook ik ben afgestudeerd.

sxesven
omggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Misterfool
Gefeliciteerd madmadder en Ducoz

Van harte studiebollen en hopelijk staat er voor jullie een mooie toekomst te wachten. Maar eerst lekker feesten en genieten, want dat hebben jullie zeker verdient.

Ik ben nu officieel criminoloog!

http://i57.tinypic.com/2hwlf00.jpg

Hopelijk mag ik binnen drie jaar nogmaals in de Aula poseren, maar dan als jurist (en vergezeld door een degelijke fotograaf).

Gefeliciteerd!

Van harte

Gefeliciteerd, Jasper!

Gefeliciteerd JSPR_G! Ik studeer ook criminologie, inmiddels met de master begonnen. En ook nog verlate grote felicitaties aan Mads madmadder

Lief! Dank! \o/

Ik heb mn bachelor Wiskunde gehaald. Yay.

Woei Paap baasje! Gefeliciteerd!

Aan alle studiebollen op deze pagina:

Ik ben afgelopen zaterdag voor de tweede keer vader geworden een zoon dit keer, genaamd Stian

Gefeliciteerd!

Van harte met je zoon Stian Jordy. Dat het maar een gezonde jongen mag worden met een goede muziek smaak en tevens de gave heeft hoe je een leuke site kan maken.... Of loop ik nu iets te hard van stapel..

panjoe (moderator)
Gefeliciteerd Jordy! Leuke naam bovendien.

Gefeliciteerd Jordy!

Het lijkt mij wel goed om hier even in het kort te vertellen wat mij toch is overkomen. Heb het altijd erg goed naar mijn zin gehad op MuMe en mijn leven is toch al niet erg privé meer dus ik kan het hier rustig vertellen.

Vanaf tweede paasdag ben ik ernstig ziek geworden. Opgenomen in diverse ziekenhuizen en na een aantal weken kwamen ze er in Nijmegen achter dat het foute boel bij de lever was. Mijn lever was drie keer zo groot als zou moeten en helemaal verlittekend. Ik ben vervolgens met spoed naar Groningen gegaan waar ik bovenaan de lijst kwam om een nieuwe lever te ontvangen. Dat verliep echter niet geheel soepel, omdat ik conditioneel heel erg slecht was en een hartstilstand kreeg na een goede anderhalve week in Groningen te zijn. Wonderbaarlijk ben ik toch wat hersteld daarna en kon ik eindelijk de nieuwe lever ontvangen. Op 13 juni kreeg ik de nieuwe lever en sindsdien is het steeds wat beter met mij gegaan. Inmiddels ben ik weer vier weken thuis (na ziekenhuisperiode nog even in een verpleeghuis gezeten, waar ik de bingo won van Paap). Mijn nieren zijn echter wel redelijk naar de knoppen omdat ze de klap van een slechte lever hebben moeten opvangen. Daarom word ik nu nog gedialyseerd in Den Bosch en dat zal sowieso nog lang nodig zijn. (Wellicht ooit een nieuwe nier? De toekomst zal het leren). Ik ben momenteel volop aan het revalideren en het blijft steeds de goede kant opgaan. Kan elke week weer wat meer en ga er conditioneel rustig op vooruit.

Dus dat. Het was een gekke zomer.

En van harte Jordy.

Rhythm & Poetry schreef:
Dus dat. Het was een gekke zomer.

Maar je bent dan ook een gekke boi. Dus da's logisch.

Misterfool
Gefeliciteerd Jordy
En beterschap R&P

panjoe (moderator)
Kijk, dit zijn het soort berichten waar ik blij van word. Goed om te horen van die stijgende lijn, Rob!

GrafGantz schreef:
(quote)

Maar je bent dan ook een gekke boi. Dus da's logisch.

Ze noemen mij ook wel Misterfool.

Rhythm & Progtry

Geweldig nieuws, Rob! Fijn om je gezicht (avatar) weer eens langs te zien komen hierzo. Veel sterkte nog, hopelijk kan je de stijgende lijn doorzetten.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.