MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Sterkte Rob

Balen man. Sterkte, en gauw weer naar huis.

Veel sterkte ermee Rob!

Hou je haaks daar in Groningen Rob en hopelijk ben je snel verlost van die nare bacteriën die thans je lijf bevolken. Daarnaast hoop ik ook dat je muziekvirus behouden blijft.

Niet te veel stampen daar Rob.... ze hebben al zo'n last van aardbevingen. Hou je haaks!

Doe je best, Rob. We doen het al wat rustiger aan me 1 spel. Laat snel weer wat positiefs van je horen.

Lin
De enige echte Mume-baby Aidee is vandaag alweer vijf jaar!!! En dan krijg je natuurlijk van je ouders als cadeau een echte platenspeler mét de LP The Best of Bowie

Lin schreef:
De enige echte Mume-baby Aidee is vandaag alweer vijf jaar!!! En dan krijg je natuurlijk van je ouders als cadeau een echte platenspeler mét de LP The Best of Bowie

Omdat K3 niet op lp te krijgen is? Gefeliciteerd!

Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.

Stijn_Slayer
Cool, gefeli!

FRIPI
Slowgaze schreef:
Afijn, ik wilde even zeggen dat ik afgelopen woensdag een contract bij Koppernik heb getekend, en mijn debuutbundel januari 2016 bij die uitgeverij zal verschijnen.

Gefeliciflaps!

Gefeliciteerd, Maarten!

Van harte!

Niet geheel onbelangrijk: mijn mailadres is aangepast op Mume. Dit is een geslaagde actie te noemen, want nu ben ik zomaar ineens in het echt te bereiken via de mail.

Geslaagd voor mijn rijbewijs

Van harte laxus11, en je weet het beide nanden aan het sruur en de blik strak op den weg.

laxus11 schreef:
Held ! Op naar de volgende doelstelling, moderne muziek toelaten in je leven .

Edgar18 schreef:
(quote)
Held ! Op naar de volgende doelstelling, moderne muziek toelaten in je leven .

Oei dat wordt wel moeilijk maar zal me best doen

laxus11 schreef:
(quote)

Oei dat wordt wel moeilijk maar zal me best doen

Eh laxus wordt het nu ook een Lexus.

Slowgaze schreef:

Heb jij De Bezige Bij afgewimpeld

Afijn, ik sta in de Write Now!-finale, en daar gaat ook een publieksprijs uitgereikt worden. Zouden jullie op mij willen stemmen voor die publieksprijs? Dat kan hier. En hier is mijn inzending te lezen. Kusjes.

laxus11 schreef:

Ik heb het een paar weken afgewacht maar geen gekke dingen over je rijgedrag vernomen. Dus alsnog gefeliciteerd, Lex

Poeha schreef:
(quote)

Ik heb het een paar weken afgewacht maar geen gekke dingen over je rijgedrag vernomen. Dus alsnog gefeliciteerd, Lex

Nog geen ongelukken veroorzaakt dus dat is voor mij een hele opluchting

Thnx

panjoe (moderator)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/1781148_979002555464782_7324037268232886133_o.jpg

Net mijn masterscriptie (rMA Cultural Analysis) teruggekregen met een 9. Uit de beoordeling:
Joe’s response to feedback was generally good, but he did not take many of my suggestions into account – admittedly NOT for the worse of the thesis!

Tijd voor een feestje.

Goed gedaan jochie en nu lekker feesten.

Kreeg vorige week een mail, geslaagd voor mijn HBO stond erin. Ik deed Toegepaste Psychologie en ben nu full time re-integratiecoach.

Proficiat panjoe!

Gefeliciteerd Joe en Spray

Gast
geplaatst: vandaag om 09:57 uur

geplaatst: vandaag om 09:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.