MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
panjoe schreef:
Kijk, dit zijn het soort berichten waar ik blij van word. Goed om te horen van die stijgende lijn, Rob!

Mooie berichten van Jordy en Rob!

Fijn om ook hier weer wat van je te horen Rob! Ik houd je Facebook al maanden nauwlettend in de gaten en ben erg blij om te horen dat de stijgende lijn zich blijft doorzetten.

En Jordy, gefeliciteerd met je zoon!

Geweldig nieuws Jordy en Rob

Beterschap Rapgame Ju$tin Bieber, heftig verhaal. En van harte Jordy. Mooie naam, Stian.

Goed nieuws!

Superfijn om te lezen, nog veel (extra) beterschap de komende tijd, Rob!

Goed om je hier weer even terug te zien Rob. Sterkte met je herstel, zorg dat je deze lijn voortzet!

En gefeliciteerd Jordy!

Gefeliciteerd met je zoon, Rob.

Dat moet Jordy zijn, gok ik?

Jordy heeft zijn zoon toch Rob genoemd?

Fantastisch nieuws, beiden!

Tot m'n grote verbazing houdt m'n vriendin het nu al weer 5 jaar met me uit. Vijf jaar lang een oneindige stroom aan slechte grappen en kinderachtig gedrag, zonder dat ze me de hersens ingeslagen heeft. Chapeau!

Proficiat, vriendin van Graf!

Zo zie je maar weer, hoop doet leven

Jammer weer dat er net weer een vrachtje Nobleprijzen zijn uitgereikt, de vriendin van Graf zou zomaar in aanmerking kunnen komen
GrafGantz ook proficiat, jij moet toch ook iets goed doen

Rudi S schreef:
GrafGantz ook proficiat, jij moet toch ook iets goed doen

Ik betaal de hypotheek.

Hope doet leven.

Hypotheek doet leven.

Ik ben sinds vanmiddag geregistreerd gepartnerschapt, of hoe je dat ook noemt

Rudi S schreef:
Hopotheek doet leven.

Is dat nou een voorbeeld van een hoper- pardon - hyperbool?
Brunniepoo schreef:

Zijn er dan ook getuigen bij (als bij een huwelijk)- er waar wordt eea op (passende) muzikale wijze gevierd?

Brunniepoo schreef:

Gefeliciteerd!

Mjuman schreef:
Zijn er dan ook getuigen bij (als bij een huwelijk)- er waar wordt eea op (passende) muzikale wijze gevierd?

Was bij ons wel het geval (ik spreek over 1999). Sterker nog: alles is hetzelfde als bij een huwelijk, uiteraard ook wat je er van maakt. Uiteindelijk hebben wij het 2 jaar later op exact dezelfde datum omgezet naar huwelijk omdat waar het juist om ging, de formuliertjes e.d., geen mogelijkheid gaven om geregistreerd partnerschap aan te kruisen ('vul dan maar ongehuwd in' was het antwoord op mijn verbazing dat de ambtelijke molen zo ver nog niet was). Ik mag hopen dat dat nu verbeterd is

Fiddler on the roof - If I were a rich man (with subtitles) - YouTube

Doe de groeten aan Piet als je hem in november op de daken ziet.

Ah, toegetreden tot het inbrekersgilde zo te zien. Van harte!

Dungeon schreef:
Ik klim nu op daken.
maar eigen baas.

pieterbaas

Mjuman schreef:

(quote)

net als aero zegt, het verschilt nauwelijks van een huwelijk en het is qua invulling maar wat je er zelf van maakt. Wij hadden geen muziek, maar we stonden dan ook binnen een kwartier weer buiten. Ga je drie goede nummers tijdens de ceremonie draaien dan ben je als snel anderhalf uur bezig

Ik lig weer even in het ziekenhuis te Groningen met waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik zal de komende dagen wat minder op mume zijn dus doe het allemaal rustig aan met de leuke muziekspelletjes of stem in de geest van pim en mij.

Nou sterkte Rob.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik lig weer even in het ziekenhuis te Groningen met waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik zal de komende dagen wat minder op mume zijn dus doe het allemaal rustig aan met de leuke muziekspelletjes of stem in de geest van pim en mij.

Sterkte man - het wordt tijd dat ze voor jou een soort van Hospital miles gaan invoeren

Hiphop you don't stop!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:00 uur

geplaatst: vandaag om 13:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.