De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 september 2014, 16:20 uur
panjoe schreef:
Kijk, dit zijn het soort berichten waar ik blij van word. Goed om te horen van die stijgende lijn, Rob!
Kijk, dit zijn het soort berichten waar ik blij van word. Goed om te horen van die stijgende lijn, Rob!

0
geplaatst: 29 september 2014, 20:46 uur
Fijn om ook hier weer wat van je te horen Rob! Ik houd je Facebook al maanden nauwlettend in de gaten en ben erg blij om te horen dat de stijgende lijn zich blijft doorzetten.
En Jordy, gefeliciteerd met je zoon!
En Jordy, gefeliciteerd met je zoon!
0
geplaatst: 29 september 2014, 21:16 uur
Beterschap Rapgame Ju$tin Bieber, heftig verhaal. En van harte Jordy. Mooie naam, Stian.
0
geplaatst: 29 september 2014, 23:49 uur
Superfijn om te lezen, nog veel (extra) beterschap de komende tijd, Rob! 

0
geplaatst: 30 september 2014, 01:37 uur
Goed om je hier weer even terug te zien Rob. Sterkte met je herstel, zorg dat je deze lijn voortzet! 
En gefeliciteerd Jordy!

En gefeliciteerd Jordy!
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 10:41 uur
Tot m'n grote verbazing houdt m'n vriendin het nu al weer 5 jaar met me uit. Vijf jaar lang een oneindige stroom aan slechte grappen en kinderachtig gedrag, zonder dat ze me de hersens ingeslagen heeft. Chapeau! 

0
geplaatst: 10 oktober 2014, 11:56 uur
Jammer weer dat er net weer een vrachtje Nobleprijzen zijn uitgereikt, de vriendin van Graf zou zomaar in aanmerking kunnen komen 
GrafGantz ook proficiat, jij moet toch ook iets goed doen

GrafGantz ook proficiat, jij moet toch ook iets goed doen

0
geplaatst: 10 oktober 2014, 12:06 uur
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 22:11 uur
Ik ben sinds vanmiddag geregistreerd gepartnerschapt, of hoe je dat ook noemt 

0
geplaatst: 16 oktober 2014, 22:31 uur
Rudi S schreef:
Hopotheek doet leven.
Hopotheek doet leven.
Is dat nou een voorbeeld van een hoper- pardon - hyperbool?
Zijn er dan ook getuigen bij (als bij een huwelijk)- er waar wordt eea op (passende) muzikale wijze gevierd?
0
geplaatst: 16 oktober 2014, 23:00 uur
Gefeliciteerd!
Mjuman schreef:
Zijn er dan ook getuigen bij (als bij een huwelijk)- er waar wordt eea op (passende) muzikale wijze gevierd?
Was bij ons wel het geval (ik spreek over 1999). Sterker nog: alles is hetzelfde als bij een huwelijk, uiteraard ook wat je er van maakt. Uiteindelijk hebben wij het 2 jaar later op exact dezelfde datum omgezet naar huwelijk omdat waar het juist om ging, de formuliertjes e.d., geen mogelijkheid gaven om geregistreerd partnerschap aan te kruisen ('vul dan maar ongehuwd in' was het antwoord op mijn verbazing dat de ambtelijke molen zo ver nog niet was). Ik mag hopen dat dat nu verbeterd is

0
geplaatst: 17 oktober 2014, 00:23 uur
Ik zat op kantoor maar klim nu op daken.
Geen loonslaaf meer maar eigen baas.
http://www.allebedrijvenin.nl/media/gouda/schoorsteenveger-de-groot/photo/schoorsteenveger-de-groot-4/360x270.png
Geen loonslaaf meer maar eigen baas.
http://www.allebedrijvenin.nl/media/gouda/schoorsteenveger-de-groot/photo/schoorsteenveger-de-groot-4/360x270.png
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 00:45 uur
Fiddler on the roof - If I were a rich man (with subtitles) - YouTube
Doe de groeten aan Piet als je hem in november op de daken ziet.
Doe de groeten aan Piet als je hem in november op de daken ziet.

0
geplaatst: 17 oktober 2014, 07:10 uur
Ah, toegetreden tot het inbrekersgilde zo te zien. Van harte!
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 08:43 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2014, 09:18 uur
Mjuman schreef:
(quote)
net als aero zegt, het verschilt nauwelijks van een huwelijk en het is qua invulling maar wat je er zelf van maakt. Wij hadden geen muziek, maar we stonden dan ook binnen een kwartier weer buiten. Ga je drie goede nummers tijdens de ceremonie draaien dan ben je als snel anderhalf uur bezig

0
geplaatst: 1 november 2014, 17:35 uur
Ik lig weer even in het ziekenhuis te Groningen met waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik zal de komende dagen wat minder op mume zijn dus doe het allemaal rustig aan met de leuke muziekspelletjes of stem in de geest van pim en mij.
0
geplaatst: 1 november 2014, 17:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Ik lig weer even in het ziekenhuis te Groningen met waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik zal de komende dagen wat minder op mume zijn dus doe het allemaal rustig aan met de leuke muziekspelletjes of stem in de geest van pim en mij.
Sterkte man - het wordt tijd dat ze voor jou een soort van Hospital miles gaan invoeren
Hiphop you don't stop!
* denotes required fields.