De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2007, 11:22 uur
Gefeliciteerd! Het zal vast een heeeeeeeeeeeeel lieffffff kind worden!
(Herman finkers)
(Herman finkers)
0
geplaatst: 20 maart 2007, 11:23 uur
Woody schreef:
(Herman finkers)
(Herman finkers)Het allerliefste kind dat ik ooit gezien heb!

0
geplaatst: 20 maart 2007, 12:39 uur
Ik sluit me voor 100% bij de bovenstaande reacties aan: GEFELICITEERD dus !!!
0
Bobiej
geplaatst: 22 maart 2007, 19:50 uur
Ik ben vandaag met een vriend, mijn vriendin en een vriendin naar de open week van het ArtEZ conservatorium geweest in Enschede. Ik vond het een hele leuke school, misschien wat voor mij om later naar toe te gaan, alleen was het een beetje chaotisch georganiseert. Ik ga nog een keer op de open dag in April, misschien dat ik dan een betere indruk krijg... 

0
geplaatst: 22 maart 2007, 20:03 uur
Bobiej schreef:
Ik ben vandaag met een vriend, mijn vriendin en een vriendin naar de open week van het ArtEZ conservatorium geweest in Enschede. Ik vond het een hele leuke school, misschien wat voor mij om later naar toe te gaan, alleen was het een beetje chaotisch georganiseert. Ik ga nog een keer op de open dag in April, misschien dat ik dan een betere indruk krijg...
Go for it Ik ben vandaag met een vriend, mijn vriendin en een vriendin naar de open week van het ArtEZ conservatorium geweest in Enschede. Ik vond het een hele leuke school, misschien wat voor mij om later naar toe te gaan, alleen was het een beetje chaotisch georganiseert. Ik ga nog een keer op de open dag in April, misschien dat ik dan een betere indruk krijg...

0
geplaatst: 22 maart 2007, 20:20 uur
Goed bezig Bobiej, succes!
Iets geheel anders: Ik heb na lange tijd de vrijgezellen vrouwen van het land te hebben verwend (
) weer een nieuwe vriendin! Ik moest dit even melden, aangezien ik dat niet zou durven.... hehe dus wel.

Iets geheel anders: Ik heb na lange tijd de vrijgezellen vrouwen van het land te hebben verwend (
) weer een nieuwe vriendin! Ik moest dit even melden, aangezien ik dat niet zou durven.... hehe dus wel.

0
geplaatst: 22 maart 2007, 22:38 uur
Moet zij nu ook aan de burka Hill? 

rayman schreef:
Hillie!!!
Ze lijkt helemaal niet op Yoko trouwens.
Hillie!!!
Ze lijkt helemaal niet op Yoko trouwens.
0
geplaatst: 22 maart 2007, 23:58 uur
.....waar het hart van vol is....of niet dan HiLL. Leuk voor je.
0
geplaatst: 23 maart 2007, 08:57 uur
* denotes required fields.