MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
Heel erg balen, sterkte ermee

Sterkte!

Sterkte Oldfart!

Sterkte!

handsome_devil
Sterkte Oldfart!

Omayyad
Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties door jullie veel sterkte te wensen...

Sheplays
Wat een verdriet, Jan!

Ik zal aan je paardje denken als ik

Ed
draai.....sterkte!

Sterkte de komende tijd Oldfart..

Lin
veel sterkte Jan...en uiteraard voor jullie allen..wat een verdrietig nieuws...

Sterkte

DonDijk
had nooit zoveel met dieren tot ik een vriendin kreeg die 3 poezen heeft en inmiddels met me samen woont.
woon dus inmiddels samen met 4 poezen,waar ik hartstikke gek mee ben en kan me nou dus helemaal voorstellen hoe moeilijk dat voor je moet zijn, Oldfart.succes ermee!

ebisch
...veel sterkte Jan (en fam.).

Veel sterkte!

Yak
Zeer triest... sterkte.

Sterkte, Oldfart!

Bedankt allemaal voor jullie medeleven.

Sietse
Mensen, ook ik heb vervelend nieuws. Iets waar nog niemand iets van weet, maar waar ik al lang mee loop, echt heel lang en ik heb nu de knoop door gehakt.

Ik ga emigreren. Het plan is om in Azië in de komende jaren rond te gaan trekken en maar te zien waar het schip strandt.
Als start punt heb ik gekozen voor China om dan vanuit het noorden eerst een stuk langs de Chinese muur te gaan en ook enkele geologische plekken te gaan bekijken (er zijn mooie gebieden daar, waaronder veel fossiel vindt plaatsen) daarna wil ik afzakken naar het Zuiden, echter heb ik daar nog geen concrete plannen over.

Dit houdt in dat ik vanaf eind juni niet meer veel, dan wel niet online zal zijn.

Echter met het voor jullie slechte nieuws komt er ook goed nieuws....morgen post ik mijn complete verzameling aan platen en cd's online. Ik wil ze allemaal gaan verkopen, net zoals een hoop andere spullen. Ik ga dit geld hard nodig hebben in de komende jaren, dus vandaar.

Gelukkig voor jullie een goed ding...het is nog niet zo ver

Sietse
en Oldfar, sorry om te horen van je paard. Sterkte.

Sietse, denk goed na voor je jouw platen gaat verkopen.
Als je eenmaal gaat verkopen, dan krijg je de verzameling nooit meer terug, en waarschijnlijk heb je deze in jaren tijd opgebouwd.

Ga je ook een monnikenklooster in??

Mojo Pin
deric raven schreef:
Als je eenmaal gaat verkopen, dan krijg je de verzameling nooit meer terug, en waarschijnlijk heb je deze in jaren tijd opgebouwd.

Misschien staan ze op de harde schijf?

SelmaDuim
Waaw, Sietse! Ben er even stil van. Het is een flinke stap.

Stil, dat is inderdaad het goede woord. Erg leuk voor je Sietse, maar jammer dat je weggaat.

Sietse
deric raven schreef:

Alles dat ik wil bewaren rip ik (meeste heb ik al geript) en gaat mee op mijn laptop en mp3 speler...die gaan nl. wel mee, zo ben ik dan nog net wel...moet wel muziek kunnen maken enzo

Je stuurt toch nog wel foto's vanuit China; bijna iedereen kent je van jouw foto's.

Je hoeft niet speciaal naar China om Chinese Democracy van Guns N' Roses op te halen hoor.

Veel succes met je rondreis en maar hopen dat je zo lang mogelijk wegblijft. Als dat het geval is betekent dat het een geslaagde reis is.

Yak
Asjemenou, Sietse... dat is wel een kolossale stap! Misschien zijn geologen in hun hart uiteindelijk wel ontdekkingsreizigers pur sang. Maar dan nog is het geen halve beslissing. Alvast heel veel succes, al zal ik je vast nog wel spreken voordat je 'm gepeerd bent.

Ik zie het al voor me; binnen 2 jaar is Heintje "Big" in China.

Sietse
lol....jullie met je Heintje toch heel de tijd

sxesven
Sietse, wat doe je me aan.

Sietse

Dat wordt vast een fantastisch avontuur, maar ik zal je wel missen hier.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.