MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!

zoeken in:
sxesven
Dit gaat overigens hopelijk toch geen vroege 1-april-grap blijken te zijn, hè.

Je gaat zeker weten een prachtig avontuur tegemoet Sietse. Heel veel succes en natuurlijk vooral veel plezier daar. Make it happen around there.

sxesven schreef:
Dit gaat overigens hopelijk toch geen vroege 1-april-grap blijken te zijn, hè.

Zal je net zien.. Hah!

Maar veel succes daar

Wow wat een stap. Ik vind het altijd bewonderenswaardig als mensen dat aandurven.
Hopelijk gaat het inderdaad de tijd van je leven worden en een ervaring waar je de rest van je leven op kunt teren.

Wat zal het fotoboek hier nu leeg blijven............ (of nu juist niet natuurlijk )

Leuk/jammer Sietse ('t is maar hoe je het invult natuurlijk... ). Maar we mogen de komende maanden gelukkig nog van je onverbeterlijke snobisme genieten

Lin
jeetje siets, dat is nogal wat...wat geweldig dat je zo'n stap gaat nemen, wat een avontuur!
Ik zal je voor die tijd heus nog wel even spreken, maar toch alvast heel veel plezier enzo gewenst

Wordt een gezellige MuMe meeting dan in China, jij en grovonion.

Kos
Ga je daar wel werken of zo of heb je geld te veel? .

Maar veel succes iig.

Sietse!

Een bewonderenswaardige en onverwachte actie. En dan wil je ook nog al je plaatjes verkopen. Ben je niet een héél klein beetje ziek aan het worden?

(Waren er geen Nederlandse dames meer die met je wilde douchen?)

sq
Inderdaad een hele stap. Maar misschien ook een mooi moment om die te maken (naar leeftijd kijkend). Ik hoop van harte dat je eruit haalt wat je beoogt. Grote stappen kosten kracht, en dus sterkte toegewenst, in alle opzichten.

fastpulseboy
Mooi hoor Sietse!!! lijkt me echt een hele toffe uitdaging! En je platen verkopen, kijk uit dat je geen spijt krijgt! (maar ik heb zeker interesse natuurlijk) Succes alvast!

pet
Wat een grote stap om te maken Sietse! Maar absoluut goed dat je het doet (helemaal als je er langer over na denkt). Heel veel plezier en succes daar!

Jeetje Sietse...dat had ik nooit van je gedacht. Lijkt me wel een mooi land voor aparte field recordings. Ik ga eens kijken of ik je kan steunen, door wat muziek van je over te nemen!

Damn wel heel gaaf! Net als Aero al zei ik heb daar toch echt respect voor hoor! Maar ook wel jammer die quasi snobistische posts van je missen!

Heel veel plezier, sterkte en geluk!

Sietse! Wat waanzinnig!!

De wijde wereld in! Bewonderenswaardige stap.

Heel veel succes man! (reedsvast)

Sietse
nou ja zeg.

Helaas ben ik nog niet toegekomen om een aantal platen die als eerste de verkoop in gaan te posten. Ik hoop er vanavond nog aan toe te komen om alles uitgezocht te hebben.

Iig kunnen jullie als eerste de platen en cd's verwachten die voor mij het meeste zullen opbrengen. Ik doe toch niet alles voor 5 euro, daarvoor heb ik iets te veel collectors items, gelimiteerde platen en OOP's.

Later vanavond en anders toch echt morgen een lijst van een stuk of 200 a 300 platen en cd's variërend in de prijs categorie van 10 tot 25 euro (meer durf ik hier niet te vragen en als ik er mee blijf zitten gaan ze op ebay en dan komt het toch wel goed)

Iig bedankt voor al de steunbetuigingen. Ik heb er echt al heel veel zin in om straks daar te zijn en niet hier.

Sietse
mochten jullie je afvragen waarom ik er nog niet aan toe gekomen ben:

http://www.musicmeter.nl/forum/6/2700/240#243

*fluit*

Heel veel plezier in Azie! Ik ben er afgelopen vakantie ook geweest met mijn ouders, en hoewel dat vast een hele andere reis was is de sfeer en cultuur daar zo anders. Bovendien ook heel mooi. Erg tof dat je het aandurft!
Sterkte

Nou Sietse, ik zal je inbreng zeker gaan missen op de site. Maar wens je veel succes bij deze.
En dat lijstje platen zal ik ook doornemen, ben wel bang dat er niets voor me tussen zit. Niet echt iets voor mij die ambient dingen enzo.

Sietse
ohh zit nog veel ander leuks tussen...
Heb bijv. wat zappa, nog een, tegenwoordig, erg moeilijk te krijgen "And also the trees" plaat en een hoop andere rock platen enzo.

bubbachups schreef:
Wordt een gezellige MuMe meeting dan in China, jij en grovonion.
Ha! Inderdaad, Sietse: als je voor eind juli ergens in de buurt van Shanghai komt laat dan iets weten. Kan echter zijn dat we elkaar net missen want mijn opdracht loopt in juni af.

Sietse
ok, dan denk ik dat het inderdaad heel erg moeilijk wordt...

Maar ik ga zeker geen vaarwel zeggen en China zeker nog vaker aandoen. Moet mijn Chinees toch ergens kunnen verbeteren en toepassen. Als het niet met mijn huidige job lukt... dus misschien toch gegevens uitwisselen? Ben je nu van plan er ook te werken?

Jemig, wat doe je ons aan Sietse ? Heel heel heeeel erg veel plezier in het verre oosten...En ik zal zeker ook eens naar je platen luisteren

Sietse schreef:
Mensen, ook ik heb vervelend nieuws. Iets waar nog niemand iets van weet, maar waar ik al lang mee loop, echt heel lang en ik heb nu de knoop door gehakt.

Ik ga emigreren. Het plan is om in Azië in de komende jaren rond te gaan trekken en maar te zien waar het schip strandt.
Als start punt heb ik gekozen voor China om dan vanuit het noorden eerst een stuk langs de Chinese muur te gaan en ook enkele geologische plekken te gaan bekijken (er zijn mooie gebieden daar, waaronder veel fossiel vindt plaatsen) daarna wil ik afzakken naar het Zuiden, echter heb ik daar nog geen concrete plannen over.

Dit houdt in dat ik vanaf eind juni niet meer veel, dan wel niet online zal zijn.

Echter met het voor jullie slechte nieuws komt er ook goed nieuws....morgen post ik mijn complete verzameling aan platen en cd's online. Ik wil ze allemaal gaan verkopen, net zoals een hoop andere spullen. Ik ga dit geld hard nodig hebben in de komende jaren, dus vandaar.

Gelukkig voor jullie een goed ding...het is nog niet zo ver

Lijkt me fantastisch. Een totaal andere cultuur om jezelf compleet in onder te dompelen. Ik zou zo dezelfde reis willen ondernemen.

Ik weet trouwens niet hoe het zit met de bekwaamheid van de Chinezen mbt de Engelse taal. Of spreek je een woordje Chinees?

In China zijn al bijna meer Engels sprekenden dan in de VS, anders.

Filmpje

Sietse
grovonion schreef:
Maar ik ga zeker geen vaarwel zeggen en China zeker nog vaker aandoen. Moet mijn Chinees toch ergens kunnen verbeteren en toepassen. Als het niet met mijn huidige job lukt... dus misschien toch gegevens uitwisselen? Ben je nu van plan er ook te werken?

zodra dat nodig gaat zijn, zeer zeker wel.
Maar ik heb vooralsnog geen vaste plannen.

@Nightrider: geen woord.

Ik heb altijd al respect gehad voor mensen die op avontuur gaan. Veel plezier en succes, Sietse.

En net als bij Dit Was Het Nieuws: gelukkig hebben we je mixtape nog

Sietse
haha, das waar...

Mooi geplanned Sietse, zo aan het begin van de lente.

En samen met het begin van de maand, is er meteen een symbolische omkeer in je leven!

Zonder enige bijbedoeningen natuurlijk, want een dergelijke grote stap in je leven laat je niet door onbeduidende dingen als grappendagen beinvloeden!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:39 uur

geplaatst: vandaag om 17:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.