De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
handsome_devil
geplaatst: 1 april 2007, 02:00 uur
Het beste is nog altijd om mee te spelen en als uitkomt dat het allemaal een grap is zeggen dat je 'm allang doorhad, maar dat je wilde zien hoe ie overgeforceerd ging berichten over de stand van zaken m.b.t. z'n site.
0
ebisch
geplaatst: 1 april 2007, 05:07 uur
Oh wow, geweldig wat een schatkist; je hebt ook One voice van Barbara Streisand en Best moves van Chris de Burgh, zet die ook maar op de bestellijst.
Het hangt af van wat je voor die cd's vraagt, ik reserveer hierbij ook Herman van Veen, 10 jaar Herman van Veen gezongen, King of Hearts van Engelbert Humperdinck en Girl you know it's true van Milli Vanilli.
Het hangt af van wat je voor die cd's vraagt, ik reserveer hierbij ook Herman van Veen, 10 jaar Herman van Veen gezongen, King of Hearts van Engelbert Humperdinck en Girl you know it's true van Milli Vanilli.
0
geplaatst: 1 april 2007, 06:48 uur
In Shanghai kan men zonder problemen overleven met Engels. Doch een woordje Chinees spreken, ook al is het maar een Nihao of Xiexie, opent deuren die voor de echte buitenlanders vaak gesloten blijven. De reactie die men krijgt als men blijkt meer dan oppervlakkige interesse voor hun cultuur en taal te hebben (erg met elkaar verstrengeld) is vaak onbeschrijfelijk. In andere delen van China (hoe meer naar het binnenland hoe minder Engels verstaan wordt) is meer dan een woordje Chinees kunnen spreken wel belangrijk. Niet voor de toerist, maar iemand die net als Sietse er langer wil blijven zal wel niet zonder een beetje kennis Chinees een prettig leven kunnen opbouwen. Om Chinees te leren spreken hebben de Chinezen een uiterst prettige truuk voor: een Chinese vriendin zoeken
Da's toch de raad die ik zo minstens 1 keer per dag krijg.
Da's toch de raad die ik zo minstens 1 keer per dag krijg.
0
geplaatst: 1 april 2007, 22:23 uur
Sietse, dude! 
Lijkt me een prachtig avontuur, zeg! Ik ben na mijn rondreis door Vietnam, Cambodja en Thailand (Zorg dat je die prachtige landen niet vergeet!) toch wel een beetje verslaafd geraakt aan reizen en ik denk dan ook dat dit zeker geen misstap wordt. Wordt gewoon een prachttijd daar, ga d'r maar van uit. En dat je minder op MuMe te vinden zult zijn, daar geloof ik echt geen bal van.

Lijkt me een prachtig avontuur, zeg! Ik ben na mijn rondreis door Vietnam, Cambodja en Thailand (Zorg dat je die prachtige landen niet vergeet!) toch wel een beetje verslaafd geraakt aan reizen en ik denk dan ook dat dit zeker geen misstap wordt. Wordt gewoon een prachttijd daar, ga d'r maar van uit. En dat je minder op MuMe te vinden zult zijn, daar geloof ik echt geen bal van.

0
geplaatst: 1 april 2007, 22:38 uur
0
Sietse
geplaatst: 1 april 2007, 22:48 uur
en gelukkig is er morgen weer een dag waar bij alles bij het normale terug is.
Mensen, houdoe en blijf wakker (voor het spelletje herken de quote)
voor mij iig "truste"
Mensen, houdoe en blijf wakker (voor het spelletje herken de quote)
voor mij iig "truste"
0
geplaatst: 2 april 2007, 01:32 uur
Sietse is in elk geval geslaagd voor zijn aprilgrappenexamen... 
Maar... ik schep niet graag op, maar wil jullie de mijne ook even niet onthouden
.
Ik heb vandaag de stoute Soulseekschoenen aangetrokken en ben vandaag deels als Zachary Glass door het chatboxleven gegaan. Nu is het zo dat op drukke en melige momenten de Bob Cremersen, jacolines en andere (voormalige) spraakmakende users je om de oren vliegen, omdat je zo je gebruikersnaam kunt veranderen. Deze week was nog zo'n moment. Dat deed mij even zweten, want niemand zou mij geloven. Ik zag mij daarom genoodzaakt de hulp van niemand minder dan Zach zelf in te zetten.
Ik dus:
En zie, ik kreeg een onvervalste Zachary terug
En dus stond er in het Soulseektopic.
Natuurlijk wist ik dat Zach eigenlijk Karel heette, maar ik kwam er een uur geleden bij herlezing van mijn eigen bericht pas achter dat daar op mysterieuze wijze Bart was komen te staan. Ik vond het al vreemd dat Zach zich Bart noemde in het betreffende topic. Nu wist ik eindelijk waarom... Het maakte de gesprekken overigens alleen maar leuker: "Hoe heet je nou Zach, Bart of Karel"
Het is niet al te lang vol te houden heel erg op je woorden (Vlaams en volzinnen met een vrij aparte inslag) te moeten letten, dus ben ik 's middags en 's avonds laat een half uurtje online geweest. Dat was nog eens een warm welkom
Nog leuker is het echter om tussendoor gewoon als Lukas je in de box te begeven en verbaasde geluiden op te pikken:
[Breakingdown] hoi
[madmadder] hey wim
[Lukasvds] hoi Wim
[Breakingdown] huh
[Breakingdown] zachary heeft een bericht geplaatst op mume?
[Lukasvds] ja, ik zag het ook
[Lukasvds] eerste wat ik vanochtend tegenkwam
[Lukasvds] zal wel stil zijn geweest als hij hier vanochtend zo vroeg was
[Breakingdown] op deze eerste dag van april
[Lukasvds] is ook weer zo ja
[madmadder] nee hij was erecht
[madmadder] hij is net een uurtje weg of zo
[madmadder] geen 1april grap
Ook 's avonds werd ik niet ontmaskerd:
Zo deed ik heel erg mijn best om Zachariaans te formuleren:
[Zachary Glass] t is ook zo met muziek... eens bewandel je zulk een onbegaanbare wegen dat het lastig is niet te struikelen over alle wortels die men van boven voor u neergegooid heeft met als enige doel u te laten struikelen over de compexe structuren die het pad herbergt
En had ik echt (en in NL) wat problemen met de verbinding.
[Zachary Glass] t is nog niet makkelijk om hier in verbinding te blijven, niet?
[Breakingdown] ja op mn normale pc doet slsk het niet
[Skelter2] hoezo, bart?
[Zachary Glass] t is nu al de tweede keer dat t hier misging reeds
[Tondeman] ik je wel al eens eerder online gezien dacht ik
[Skelter2] tja, belgische internetverbindingen, is altijd iets mis mee
[Zachary Glass] t zal wel t late tijdstip zijn
* Skelter2 zet Lee Hazlewood - Love and Other Crimes op
[Zachary Glass] en daar kan men inderdaad boeken over volschrijven, Toon... ik zal t hier laten, ben al zo lang van stof
[Skelter2]
Totdat het twaalf uur was (en ik gelukkig het Vlaamse woord voor 1 aprilgrap kende
)
[Zachary Glass] ah, de nacht breekt al aan, de tijd van aprilvissen is reeds voorbij
[Breakingdown]
[Paap]
[Breakingdown] paap, heb je ook blauwe letters/
[Skelter2] ik vraag mij af wat de aprilvissen in het journaal en in de krant waren
[Stuzzie] doei
[Paap] ja t zijn echt blauwe letters
[Zachary Glass] nog last gehad van grappen, zo gisteren?
[Skelter2] ik totaal niet
[Tondeman] alleen van die van sietse
[Stuzzie] pvd
[Zachary Glass] dan nu wel
[Breakingdown] ik heb ook blauwe
[Skelter2] was dat echt een aprilgrap?
[Stuzzie] ik ga en niemand zegt doei
* Zachary Glass is Lukas
[Zachary Glass]
Ik heb erg gelachen vandaag, dat mag duidelijk zijn. Ik heb Zachary overigens van harte uitgenodigd om echt terug te komen. Nou ja, wie weet...

Maar... ik schep niet graag op, maar wil jullie de mijne ook even niet onthouden
. Ik heb vandaag de stoute Soulseekschoenen aangetrokken en ben vandaag deels als Zachary Glass door het chatboxleven gegaan. Nu is het zo dat op drukke en melige momenten de Bob Cremersen, jacolines en andere (voormalige) spraakmakende users je om de oren vliegen, omdat je zo je gebruikersnaam kunt veranderen. Deze week was nog zo'n moment. Dat deed mij even zweten, want niemand zou mij geloven. Ik zag mij daarom genoodzaakt de hulp van niemand minder dan Zach zelf in te zetten.
Ik dus:
Lukas schreef:
Hoi Zach,
Ik heb veel van je berichten gelezen, ze zijn ook bijna niet te missen natuurlijk... Ik heb je als user uit het post-Zachary Glass tijdperk nooit 'live' op de site meegemaakt, maar weet wel dat je door je rigoureuze poststop bij sommigen een welhaast mythische status hebt bereikt
Omdat er nog steeds regelmatig over je gesproken wordt, wil ik je vragen mee te werken aan een 1 aprilgrap. Veel actieve users ontmoeten elkaar tegenwoordig in de chatbox van Soulseek. Mocht je dit vandaag of morgen nog lezen, wil ik je een ding vragen: zou je in dit topic de woorden Zachary Glass/Zachary Glass/Bart neer kunnen zetten? Zo ja, ben benieuwd waar dat toe leidt als ik me vervolgens onder die naam aanmeld. Als het je niet zint, maakt ook niet uit, heb ik het ten minste gevraagd
Groeten,
Lukas
Hoi Zach,
Ik heb veel van je berichten gelezen, ze zijn ook bijna niet te missen natuurlijk... Ik heb je als user uit het post-Zachary Glass tijdperk nooit 'live' op de site meegemaakt, maar weet wel dat je door je rigoureuze poststop bij sommigen een welhaast mythische status hebt bereikt

Omdat er nog steeds regelmatig over je gesproken wordt, wil ik je vragen mee te werken aan een 1 aprilgrap. Veel actieve users ontmoeten elkaar tegenwoordig in de chatbox van Soulseek. Mocht je dit vandaag of morgen nog lezen, wil ik je een ding vragen: zou je in dit topic de woorden Zachary Glass/Zachary Glass/Bart neer kunnen zetten? Zo ja, ben benieuwd waar dat toe leidt als ik me vervolgens onder die naam aanmeld. Als het je niet zint, maakt ook niet uit, heb ik het ten minste gevraagd

Groeten,
Lukas
En zie, ik kreeg een onvervalste Zachary terug

Zachary Glass schreef:
Quote mij: Hoi Zach,
Ik heb veel van je berichten gelezen, ze zijn ook bijna niet te missen natuurlijk...
Nou ... dat valt best nog te bezien
Quote mij: een welhaast mythische status hebt bereikt
Terwijl ik verdorie nog steeds leef ... echt waar: straks ga ik een glaasje sinaasappelsap nuttigen. Alhoewel ik daar ook niet zeker over ben na dit bericht. Je weet wel: het zal je maar overkomen, aan de ontbijttafel concluderen dat je niet meer bestaat
"Mensen, vanaf nu ben ik een mythe. Mijn zesentwintig jaar op deze aardbol waren een waanvoorstelling. Ik ga nu me terugtrekken in een gefingeerd bestaan. Ciao!"

Quote mij: Als het je niet zint, maakt ook niet uit, heb ik het ten minste gevraagd
Da's waar
Quote mij: Hoi Zach,
Ik heb veel van je berichten gelezen, ze zijn ook bijna niet te missen natuurlijk...
Nou ... dat valt best nog te bezien

Quote mij: een welhaast mythische status hebt bereikt
Terwijl ik verdorie nog steeds leef ... echt waar: straks ga ik een glaasje sinaasappelsap nuttigen. Alhoewel ik daar ook niet zeker over ben na dit bericht. Je weet wel: het zal je maar overkomen, aan de ontbijttafel concluderen dat je niet meer bestaat

"Mensen, vanaf nu ben ik een mythe. Mijn zesentwintig jaar op deze aardbol waren een waanvoorstelling. Ik ga nu me terugtrekken in een gefingeerd bestaan. Ciao!"

Quote mij: Als het je niet zint, maakt ook niet uit, heb ik het ten minste gevraagd

Da's waar

En dus stond er in het Soulseektopic.
Zachary Glass schreef:
(...)
Zachary Glass/Zachary Glass/Bart
(...)
Zachary Glass/Zachary Glass/Bart
Natuurlijk wist ik dat Zach eigenlijk Karel heette, maar ik kwam er een uur geleden bij herlezing van mijn eigen bericht pas achter dat daar op mysterieuze wijze Bart was komen te staan. Ik vond het al vreemd dat Zach zich Bart noemde in het betreffende topic. Nu wist ik eindelijk waarom... Het maakte de gesprekken overigens alleen maar leuker: "Hoe heet je nou Zach, Bart of Karel"
Het is niet al te lang vol te houden heel erg op je woorden (Vlaams en volzinnen met een vrij aparte inslag) te moeten letten, dus ben ik 's middags en 's avonds laat een half uurtje online geweest. Dat was nog eens een warm welkom

Nog leuker is het echter om tussendoor gewoon als Lukas je in de box te begeven en verbaasde geluiden op te pikken:
[Breakingdown] hoi
[madmadder] hey wim
[Lukasvds] hoi Wim
[Breakingdown] huh
[Breakingdown] zachary heeft een bericht geplaatst op mume?
[Lukasvds] ja, ik zag het ook
[Lukasvds] eerste wat ik vanochtend tegenkwam
[Lukasvds] zal wel stil zijn geweest als hij hier vanochtend zo vroeg was
[Breakingdown] op deze eerste dag van april
[Lukasvds] is ook weer zo ja
[madmadder] nee hij was erecht
[madmadder] hij is net een uurtje weg of zo
[madmadder] geen 1april grap
Ook 's avonds werd ik niet ontmaskerd:
Zo deed ik heel erg mijn best om Zachariaans te formuleren:
[Zachary Glass] t is ook zo met muziek... eens bewandel je zulk een onbegaanbare wegen dat het lastig is niet te struikelen over alle wortels die men van boven voor u neergegooid heeft met als enige doel u te laten struikelen over de compexe structuren die het pad herbergt
En had ik echt (en in NL) wat problemen met de verbinding.
[Zachary Glass] t is nog niet makkelijk om hier in verbinding te blijven, niet?
[Breakingdown] ja op mn normale pc doet slsk het niet
[Skelter2] hoezo, bart?
[Zachary Glass] t is nu al de tweede keer dat t hier misging reeds
[Tondeman] ik je wel al eens eerder online gezien dacht ik
[Skelter2] tja, belgische internetverbindingen, is altijd iets mis mee
[Zachary Glass] t zal wel t late tijdstip zijn
* Skelter2 zet Lee Hazlewood - Love and Other Crimes op
[Zachary Glass] en daar kan men inderdaad boeken over volschrijven, Toon... ik zal t hier laten, ben al zo lang van stof
[Skelter2]
Totdat het twaalf uur was (en ik gelukkig het Vlaamse woord voor 1 aprilgrap kende
)[Zachary Glass] ah, de nacht breekt al aan, de tijd van aprilvissen is reeds voorbij
[Breakingdown]
[Paap]

[Breakingdown] paap, heb je ook blauwe letters/
[Skelter2] ik vraag mij af wat de aprilvissen in het journaal en in de krant waren
[Stuzzie] doei
[Paap] ja t zijn echt blauwe letters
[Zachary Glass] nog last gehad van grappen, zo gisteren?
[Skelter2] ik totaal niet
[Tondeman] alleen van die van sietse
[Stuzzie] pvd
[Zachary Glass] dan nu wel
[Breakingdown] ik heb ook blauwe

[Skelter2] was dat echt een aprilgrap?
[Stuzzie] ik ga en niemand zegt doei
* Zachary Glass is Lukas
[Zachary Glass]

Ik heb erg gelachen vandaag, dat mag duidelijk zijn. Ik heb Zachary overigens van harte uitgenodigd om echt terug te komen. Nou ja, wie weet...

0
geplaatst: 2 april 2007, 16:00 uur
Compleet langs me heen gegaan, maar wel een goede actie. De Zachary die op Last.FM is opgedoken is wel de echte he? 

0
handsome_devil
geplaatst: 2 april 2007, 16:37 uur
lol, ja ok, ik ben er heel erg ingestonken
Tof gedaan 
Tof gedaan 
0
geplaatst: 2 april 2007, 16:46 uur
Hilarisch, ook al zit ik niet eens op soulseek, en heb dus deze grap niet gemerkt, fantastisch verhaal achteraf!
0
geplaatst: 4 april 2007, 09:59 uur
Zojuist gezakt voor m'n rijexamen door één zo'n kut foutje 
Dag centjes

Dag centjes

0
geplaatst: 4 april 2007, 10:36 uur
Wat voor foutje was dat dan? Ik heb zelf eens tijdens het examen een ingreep gehad toen ik dacht nog ff snel een oranje stoplicht mee te pikken... Trapte de examinator op de rem, dan rijd je nog een half uur rond terwijl je weet dat je toch niet slaagt.
Maar idd erg jammer, volgende keer beter...
0
geplaatst: 4 april 2007, 10:48 uur
Ik remde te laat voor een file.. ik zat teveel met 'niet remmen op de snelweg' in m'n gedachten 
Was bij mij ook aan het begin ja.. vervolgens stond ik nog een kwartier stil in diezelfde file, dus veel kansen om m'n fout te verbeteren heb ik niet gehad.

Was bij mij ook aan het begin ja.. vervolgens stond ik nog een kwartier stil in diezelfde file, dus veel kansen om m'n fout te verbeteren heb ik niet gehad.
0
geplaatst: 4 april 2007, 10:50 uur
Ik heb zelf 8x rijexamen gehad; maar heb nu al jaren het rijbewijs.
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:02 uur
Ik ben 1 x gezakt omdat ik te dicht langs geparkeerde auto's reed en te dicht op een auto zat bij het uitvoegen, terwijl de andere auto uitvoegde. Sloeg nergens op.
2e keer beter, Zwammert. Ik ben ook in 2 x geslaagd.
2e keer beter, Zwammert. Ik ben ook in 2 x geslaagd.
0
geplaatst: 4 april 2007, 11:06 uur
Deze jongen is in één keer geslaagd. Tijdens het afrijden TWEE ingrepen gehad, het lukte me niet om in één keer in te parkeren, maar wel mijn "roze" papiertje gekregen van mijn homosexuele examinator 

0
geplaatst: 4 april 2007, 11:10 uur
Joy4ever schreef:
Deze jongen is in één keer geslaagd. Tijdens het afrijden TWEE ingrepen gehad, het lukte me niet om in één keer in te parkeren, maar wel mijn "roze" papiertje gekregen van mijn homosexuele examinator

Wat heb je daarvoor moeten doen?

0
geplaatst: 4 april 2007, 11:13 uur
Tom kennende heeft hij hem erin geparkeerd bij zijn homosexuele examinator.
* denotes required fields.