De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juni 2007, 22:05 uur
Ik ben zojuist afgestudeerd met de opleiding Commerciele Economie aan de HES (HEAO). Per september waarschijnlijk een master Marketing volgen op de VU, maar moet de knoop nog doorhakken 

0
geplaatst: 29 juni 2007, 22:07 uur
Ik ben geslaagd in het 5de, op naar het laatstse jaar dan maar.
0
Sheplays
geplaatst: 29 juni 2007, 22:14 uur
Alle geslaagden proficiat!
Louis, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
Louis, dat is goed nieuws! Gefeliciteerd!
0
geplaatst: 30 juni 2007, 01:54 uur
Ander heel fijn nieuws: SelmaDuim en ik zijn nu precies een jaar bij elkaar! 

Gefeliciteerd met ons, lieve Catelijne!

Gefeliciteerd met ons, lieve Catelijne!

0
geplaatst: 30 juni 2007, 10:17 uur
Mooi zo gefeliciteerd. 
Is het jaarcontract verlengd of omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd ?

Is het jaarcontract verlengd of omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd ?

0
SelmaDuim
geplaatst: 30 juni 2007, 23:57 uur
Jij natuurlijk ook nog!

Bedankt voor de leuke dag en niet te vergeten het fijne jaar samen, lieve Ike!
Alle anderen ook bedankt. En ja, onze namen staan na een jaar nog steeds op het bewuste bankje, dat heb ik vandaag met eigen ogen kunnen zien.

0
Sietse
geplaatst: 1 juli 2007, 12:47 uur
eens een keer de gemeente aansturen daar om dit soort vandalisme tegen te gaan....ff een nieuw likje verf er over.

0
SelmaDuim
geplaatst: 1 juli 2007, 17:54 uur
Sietse schreef:
eens een keer de gemeente aansturen daar om dit soort vandalisme tegen te gaan....ff een nieuw likje verf er over.

Het nieuwe likje verf zat er al op maar mocht niet baten blijkbaar. Onze namen staan er lekker diep ingekrast.

Het bewijs:

0
geplaatst: 1 juli 2007, 18:48 uur
SelmaDuim schreef:
Het nieuwe likje verf zat er al op maar mocht niet baten blijkbaar. Onze namen staan er lekker diep ingekrast.
(quote)

Eerst plamuren dan maar.

0
titan (crew)
geplaatst: 13 juli 2007, 22:04 uur
Huize titan is sinds gisteren twee cavias rijker. Ze heten mono en stereo.
0
geplaatst: 13 juli 2007, 23:14 uur
Deze week op m'n werk geregeld dat ik vanaf eind augustus tot eind januari in Madrid aan de slag kan. Heb er 2 jaar geleden ook al eens 4 maanden gezeten, is toen reuze goed bevallen, dus ik kijk er nu al weer naar uit 

0
Sietse
geplaatst: 13 juli 2007, 23:16 uur
SelmaDuim schreef:
Het bewijs:
(afbeelding)
(quote)

Het bewijs:
(afbeelding)

0
Sheplays
geplaatst: 14 juli 2007, 12:12 uur
El Ninjo schreef:
Deze week op m'n werk geregeld dat ik vanaf eind augustus tot eind januari in Madrid aan de slag kan. Heb er 2 jaar geleden ook al eens 4 maanden gezeten, is toen reuze goed bevallen, dus ik kijk er nu al weer naar uit

Goed zeg, El Ninjo!

Snappy, gefeliciteerd!

* denotes required fields.