De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd!!!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2007, 18:32 uur
0
Bobiej
geplaatst: 14 juli 2007, 18:34 uur
AGE-411 schreef:
Weet je dat nu pas?
Herexamens gehad ofzo?
(quote)
Weet je dat nu pas?
Herexamens gehad ofzo?

Nee, onze school ging dit jaar erg laat uit, en doordat mijn overgang van 2 toetsen in de toetsweek afhing, en ik gisteren pas mijn rapport kreeg weet ik het pas
.
0
geplaatst: 14 juli 2007, 18:38 uur
Bobiej schreef:
Nee, onze school ging dit jaar erg laat uit, en doordat mijn overgang van 2 toetsen in de toetsweek afhing, en ik gisteren pas mijn rapport kreeg weet ik het pas
.
(quote)
.strange, bij oons eindigen de examens altijd zo rond de 23ste juni, hebben we een week vrij, en de vrijdag (30 juni) gaan we naar school voor raport af te halen.
Zo gaat het er meestal aan toe in België. (er zijn ook uitzonderingen, dat ze rapport toezenden ofzo)
Maarbon, gefeliciteerd !

Er staan toch geen buizen op zeker?

0
Bobiej
geplaatst: 14 juli 2007, 18:47 uur
AGE-411 schreef:
strange, bij oons eindigen de examens altijd zo rond de 23ste juni, hebben we een week vrij, en de vrijdag (30 juni) gaan we naar school voor raport af te halen.
Zo gaat het er meestal aan toe in België. (er zijn ook uitzonderingen, dat ze rapport toezenden ofzo)
Maarbon, gefeliciteerd !
(quote)
strange, bij oons eindigen de examens altijd zo rond de 23ste juni, hebben we een week vrij, en de vrijdag (30 juni) gaan we naar school voor raport af te halen.
Maarbon, gefeliciteerd !

Buizen = onvoldoendes
? In dat geval, ja, 2 vijfjes. Maar die heb ik gecompenseert met een 8
.Ik had dit jaar 1 toetsweek op het einde van het jaar, daarna een aantal 'workshops' over vakken binnen je profiel, (in mijn geval Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde - en het keuzevak Muziek), en 5 dagen daarna boeken inleveren, en 2 dagen later rapport ophalen
.
0
geplaatst: 16 juli 2007, 18:01 uur
Proficiat:
-Bobiej, met het diploma,
-Snappy, met het toekomstige vaderschap,
en -El Ninjo met je periode in Spanje. Ik ga hoogst waarschijnlijk Spaans studeren aan de universiteit van Gent, dus de kans zit er wel in dat ik ook ooit eens voor een tijd naar Spanje moet (maar dat zal nog niet meteen zijn).
-Snappy, met het toekomstige vaderschap,
en -El Ninjo met je periode in Spanje. Ik ga hoogst waarschijnlijk Spaans studeren aan de universiteit van Gent, dus de kans zit er wel in dat ik ook ooit eens voor een tijd naar Spanje moet (maar dat zal nog niet meteen zijn).
0
geplaatst: 16 juli 2007, 21:15 uur
Arno schreef:
Proficiat:
.
Proficiat:
.
Volgens mij gaat het enkel over het over gaan naar de volgende klas, en niet over een diploma.

0
geplaatst: 16 juli 2007, 22:14 uur
Allemaal nog bedankt voor de mooie en lieve woorden. Ik heb ze ook overgebracht naar mijn vrouw. Zal de zwangerschap goed doen (hoop ik). Aankomende donderdag de hebben we een echo. Ben razend benieuwd, misschien kan ik wat muziekeigenschappen ontdekken. Nogmaals bedankt!! 

0
Bobiej
geplaatst: 16 juli 2007, 22:57 uur
AGE-411 schreef:
Volgens mij gaat het enkel over het over gaan naar de volgende klas, en niet over een diploma.
(quote)

Inderdaad, over naar de volgende klas
.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 juli 2007, 17:27 uur
Bobiej schreef:
...over naar 4 Havo
.
14 jaar, en je gaat naar de 4e! ...over naar 4 Havo
.
Volgens mij ben jij een vroege leerling.
0
Bobiej
geplaatst: 17 juli 2007, 17:36 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Volgens mij ben jij een vroege leerling.
(quote)
14 jaar, en je gaat naar de 4e!
Volgens mij ben jij een vroege leerling.Jup, maar ik word 15 in de laatste vakantie week.:).
0
geplaatst: 18 juli 2007, 17:00 uur
Ik ben zojuist in één keer geslaagd voor mijn rijexamen, rijbewijs B! 

0
geplaatst: 18 juli 2007, 17:12 uur
0
DVN88
geplaatst: 18 juli 2007, 19:05 uur
Een goede vriendin van mij heeft een kindje gekregen 
Een andere goede vriendin van mij is overleden aan leverkanker

Een andere goede vriendin van mij is overleden aan leverkanker

* denotes required fields.