De Site / Gebruikers / Wie schrijft/maakt zelf muziek of bespeelt een instrument?
zoeken in:
0
geplaatst: 13 september 2007, 16:36 uur
Brain Stew schreef:
Laten we het hopen.
Laten we het hopen.
Hopen dat HiLL niks speelt of..?
0
geplaatst: 13 september 2007, 17:39 uur
Ik heb een tijd piano gespeeld. O.a. Keane, Coldplay en andere pop. Totdat ik er 2 jaar geleden achter kwam dat ik na 3 jaar niets meer bij had geleerd...
0
geplaatst: 13 september 2007, 17:59 uur
0
geplaatst: 19 september 2007, 19:53 uur
Ik speel percussie (slagwerk) het leukste instrument om op te spelen is de Xylofoon, zelf zou ik dolgraag piano willen spelen maar dat kan ik niet betalen.
0
wcs
geplaatst: 8 januari 2008, 18:29 uur
Ik speel gitaar en probeer zelf nummers te schrijven.
Ik vind mijn eigen nummers trouwens zeer mooi
maar dat is waarschijnlijk normaal omdat mensen nu eenmaal rap tevreden zijn over hun eigen materiaal
Ik vind mijn eigen nummers trouwens zeer mooi

maar dat is waarschijnlijk normaal omdat mensen nu eenmaal rap tevreden zijn over hun eigen materiaal

0
geplaatst: 8 januari 2008, 22:12 uur
Dat is dus juist niet zo, veel de meeste artiesten zijn juist niet snel tevreden over hun eigen materiaal. Lees de interviews er maar op na. De meesten zijn eeuwige twijfelaars, pikeraars en zeer onzeker over hun eigen creaties.
0
geplaatst: 9 januari 2008, 13:37 uur
misschien iets proberen te spelen met je zaag-talent, da's al goed ontwikkeld 

0
max en joep
geplaatst: 9 januari 2008, 13:45 uur
ik speel 17 jaar gitaar en heb nu een extreem brute deathmetal band, Grindpad genaamd. Heb altijd wel in bands gezeten, muziek is mijn leven.
0
wcs
geplaatst: 9 januari 2008, 15:14 uur
itchy schreef:
Dat is dus juist niet zo, veel de meeste artiesten zijn juist niet snel tevreden over hun eigen materiaal. Lees de interviews er maar op na. De meesten zijn eeuwige twijfelaars, pikeraars en zeer onzeker over hun eigen creaties.
Ik ben er ook vrij onzeker over maar t.o.v. van je vrienden zeg ik toch altijd dat ik niet moet onderdoen voor jimi hendrix, gewoon al grappend maar als ik dan een nummertje speel voor iemand voel ik altijd wat minder zelfzeker.Onzeker zijn en dan grappen over je 'gebreken' komt toch vaak voor, zeker als je nog nergens staat met je nummers.Mijn eigen melodietjes vind ik wel mooi maar wat vinden de anderen ervan? : elke songwriter zit met dat probleem denk ik ( behalve noel gallagher dan
)
0
wcs
geplaatst: 9 januari 2008, 15:21 uur
Ken je niemand die er 1 wil uitlenen? Ik heb ook op een geleende gitaar mijn eerste nummer leren spelen
Toen bleek dat ik er wel degelijk mee overweg kon, heb ik me er dan toch een mogen kopen
0
geplaatst: 10 januari 2008, 10:00 uur
Mijn grootste hobby naast muziek luisteren is muziek maken,
ik speel voornamelijk drum maar ook basgitaar(vooral om nummers te componeren dan). Ik schrijf ook regelmatig de teksten voor de nummers die we maken met de band.
ik speel voornamelijk drum maar ook basgitaar(vooral om nummers te componeren dan). Ik schrijf ook regelmatig de teksten voor de nummers die we maken met de band.
0
geplaatst: 15 mei 2008, 14:11 uur
Ik speel origineel orgel, maar om praktische redenen speel ik ook al vele jaren keyboard. Momenteel speel ik zo'n dikke 10 jaar met een Yamaha. (voordien andere instrumenten)
0
geplaatst: 15 mei 2008, 21:23 uur
Ik speel nu een jaar of 9 toetsinstrumenten (voornamelijk keyboard en elektrische piano) en ook al een paar jaar gitaar (akoestisch en elektrisch). Een loopje op de basgitaar lukt ook nog wel, en in mijn jonge jaren heb ik nog wat blokfluit gedaan. In het verleden heb ik ook wel eens met 'bandjes' gespeeld, zowel met gitaar als toetsen. En ooit wil ik nog eens doedelzak leren spelen, geweldig lijkt mij dat! 

0
geplaatst: 15 mei 2008, 22:02 uur
Dat is echt gaaf! Wat voor soort muziek is dat dan? En speel je zelf ook?
0
handsome_devil
geplaatst: 15 mei 2008, 23:24 uur
binnenkort dan eindelijk te koop, de officiele eerste ep van shine on taco. de muziek is net zo briljant als het artwork, een demo is te vinden op last.fm.

0
sxesven
geplaatst: 15 mei 2008, 23:30 uur
Vetjes. Fantastische hoes natuurlijk. Roze wolken = 
Verder OT maakt naastgetekende al weer wat jaartjes zo af en toe eens een teringherrieplaatje (lees: noise, en af en toe eens wat anders), waarvan u de site alhier kunt aantreffen.

Verder OT maakt naastgetekende al weer wat jaartjes zo af en toe eens een teringherrieplaatje (lees: noise, en af en toe eens wat anders), waarvan u de site alhier kunt aantreffen.
0
handsome_devil
geplaatst: 15 mei 2008, 23:45 uur
haha ja die site is geniaal
ik ben benieuwd naar je pokemonproject 
ik ben benieuwd naar je pokemonproject 
0
sxesven
geplaatst: 15 mei 2008, 23:47 uur
Ik heb al 30 drumtracks opgenomen in ieder geval. Dus nog 120 drumtracks, 150 gitaartracks, 150 vocaaltracks (misschien die twee maar tegelijk), ik kan er nog wel even tegenaan. 
Maareh, gaat die SoT ook echt fysiek uitkomen?

Maareh, gaat die SoT ook echt fysiek uitkomen?
0
handsome_devil
geplaatst: 16 mei 2008, 00:03 uur
mjoah lijkt me wel leuk eigenlijk, gewoon cdtjes branden en wat hoesjes uitprinten en zo, vetprimitief allemaal en dan voor 3 euro per stuk of zo verkopen xD dat lijkt me wel wat.
0
handsome_devil
geplaatst: 16 mei 2008, 10:37 uur
nee man, dan gaat het prachtige contrast verloren 

0
sxesven
geplaatst: 16 juni 2008, 22:41 uur
Aangezien ik het al een tijdje van plan was en nu zoiets had van, gewoon maar eens dóen, 'run' ik sinds kort een labeltje (oftewel, gewoon een officiële outlet voor (o.a.) mijn muziek). Het labeltje heet hoarse, deels naar de (Engelse) betekenis en deels wegens de homofonie met horse, wat dan weer dicht bij mijn projectje horsing ligt. Logootje:

Ook staat er een primitieve website in de steigers (die hier te bekijken is), maar daar moet nog een hoop aan gebeuren - wilde gewoon de basis even hebben staan.
In ieder geval betreft het uiteraard (harsh) noise en andere experimentele muziek. De voorlopig eerste twee releases zijn er eentje van horsing (changzheng; Gore Beyond Necropsy die met Naked City matten, zoiets) en een van Canada Offers Its Lakes to the Gods (Ciném Nieuw Lin Fa; boterige en knisperige muur aan harsh noise), beide projectjes van mij, een oude (Canada etc.) en dus een nieuwere (horsing). In de toekomst komt er sowieso een keer een split met Shine On Taco (
) en verder zullen we wel zien. Als iemand op dit vlak (noise, experimenteel, drone etc.) iets doet (amateur, whatever, maakt echt niet uit) dan mag je het me opsturen en wil ik altijd een release overwegen indien tof. 
Het toffe w.b. hoarse (althans, vind ik dan
), want iedereen denkt nu vast, god, nog meer teringherrie op de wereld uitgestort, al graftakkeherrielabels genoeg, zit 'm in 't feit dat niet elke release, maar elk exemplaar eigen artwork krijgt. Vandaar dat de runs ook vrij klein zullen zijn (horsing en COILTTG respectievelijk 15 en 13), want het is gewoon echt gruwelijk veel werk (maar wel erg leuk) om voor alles een aparte hoes in elkaar te zetten (en dan bedoel ik dus handwerk, geen xerox/printen o.i.d.). Ik ben nu dus nog met de eerste run bezig die ongeveer voor de helft klaar is; binnenkort zal ik wat fotootjes van de releases plaatsen.
In ieder geval, het blijft allemaal herrie dus voor het gros van de gebruikers zal het niet weggelegd zijn, maar ik ben er zelf erg enthousiast over dus wilde het toch even delen. Bij deze!

Ook staat er een primitieve website in de steigers (die hier te bekijken is), maar daar moet nog een hoop aan gebeuren - wilde gewoon de basis even hebben staan.
In ieder geval betreft het uiteraard (harsh) noise en andere experimentele muziek. De voorlopig eerste twee releases zijn er eentje van horsing (changzheng; Gore Beyond Necropsy die met Naked City matten, zoiets) en een van Canada Offers Its Lakes to the Gods (Ciném Nieuw Lin Fa; boterige en knisperige muur aan harsh noise), beide projectjes van mij, een oude (Canada etc.) en dus een nieuwere (horsing). In de toekomst komt er sowieso een keer een split met Shine On Taco (
) en verder zullen we wel zien. Als iemand op dit vlak (noise, experimenteel, drone etc.) iets doet (amateur, whatever, maakt echt niet uit) dan mag je het me opsturen en wil ik altijd een release overwegen indien tof. 
Het toffe w.b. hoarse (althans, vind ik dan
), want iedereen denkt nu vast, god, nog meer teringherrie op de wereld uitgestort, al graftakkeherrielabels genoeg, zit 'm in 't feit dat niet elke release, maar elk exemplaar eigen artwork krijgt. Vandaar dat de runs ook vrij klein zullen zijn (horsing en COILTTG respectievelijk 15 en 13), want het is gewoon echt gruwelijk veel werk (maar wel erg leuk) om voor alles een aparte hoes in elkaar te zetten (en dan bedoel ik dus handwerk, geen xerox/printen o.i.d.). Ik ben nu dus nog met de eerste run bezig die ongeveer voor de helft klaar is; binnenkort zal ik wat fotootjes van de releases plaatsen.In ieder geval, het blijft allemaal herrie dus voor het gros van de gebruikers zal het niet weggelegd zijn, maar ik ben er zelf erg enthousiast over dus wilde het toch even delen. Bij deze!

* denotes required fields.