MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Onweerwolf
Als er voor 2016 geen aanslagen meer gepleegd worden dan claimt mijn eend daar al verantwoordelijkheid voor.

buizen
Ik heb bijvoorbeeld heel lang gedacht dat Arrie, Lura en Slowgaze vrouwen zijn. Maar veel meer MuMe'ers. Kijk bijna nooit naar iemands top-10 of profiel ofzo.
Tot ik ontdekte (wel eens op het profiel kijken) dat het mannen zijn. Maakt verder niet uit.

Vraag: waarom hebben zoveel mannelijke MuMe'rs een vrouwspersoonafbeelding als 'avatar'?

(afbeelding)

Ik vind het een prachtig album, een prachtige hoes en zeer geschikt als avatar. Dacht je dan ook dat ik een zwarte soulzangeres met afrokapsel was?

Bij Lura heb ik het trouwens ook gedacht maar dat komt meer door zijn username.

Ik heb ook even gedacht dat Arrie in werkelijkheid Roberta Flack was ja.

buizen schreef:
Ik heb bijvoorbeeld heel lang gedacht dat Arrie, Lura en Slowgaze vrouwen zijn. Maar veel meer MuMe'ers. Kijk bijna nooit naar iemands top-10 of profiel ofzo.
Tot ik ontdekte (wel eens op het profiel kijken) dat het mannen zijn. Maakt verder niet uit.

http://vignette4.wikia.nocookie.net/degrassi/images/9/9f/Taylor-swift-shake-it-off-haters-gonna-hate.gif/revision/latest?cb=20150311051524

buizen

En hoe lang heb je gedacht dat ik een roltrap was?

buizen
GrafGantz schreef:

Nimmer.

Excuses voor mijn vraag.

De vraag is: wou je ons stiekem doen?

panjoe (moderator)
BMO en ik zijn beide transgender.

GrafGantz schreef:

Zo'n vraag kan alleen maar door een echte roltrap gesteld worden.

Slowgaze schreef:

Rudi S schreef:
(quote)

Zo'n vraag kan alleen maar door een echte roltrap gesteld worden.

Ha, die ken ik nog van een grap uit een van de eerste seizoenen van Dit Was Het Nieuws. Ging over een complete roltrap die gestolen was in een winkelcentrum in China. De daders gaven als reden dat ze alleen maar een beetje wilden loltlappen.

Hm, rare chinezen die roltrappen.

buizen
Slowgaze schreef:

? Waar slaat dat nou weer op.

Ik ben in het echt ook een vreemde vogel, net als jij buizen

Ah, is dat een roltrap bij Graf, ik dacht altijd dat het Mens Erger Je Niet op een hoger level was.

Eigenlijk is het een glijbaan.

GrafGantz schreef:
Eigenlijk is het een glijbaan.

Oh, ik dacht altijd dat je bij de NS werkte. Past ook helemaal bij jou

Met mijn vrouwelijke intuitie dacht ik ook altijd een roltrap te herkennen.

Ik zat wat te prutsen met deze website en heb de gezichten van mijn drie grootste helden uit de popmuziek samengevoegd. De combinatie vormt niet echt een vrolijke Frans... Raden maar!

Ik heb de Lumpy Space Zappa nu op TVMeter. Op MusicMeter daarom weer terug naar een 100% muziekavatar. Weer terug naar een zwart-witte Regina Spektor.

EDIT: Fuck zwart-wit.

Ik denk dat ik nu definitief deze avatar houd. Op MovieMeter nu nog even een mooie vinden van een film (denk dat het iets van Spring Breakers gaat worden).

EDIT: Ja, het gaat Spring Breakers worden, want dan heb ik op elke site mijn op één na favoriete artiest/film/serie, maar wel mijn meest opmerkelijke favoriet. Frank Zappa, Pi en Twin Peaks krijgen al genoeg waardering in vergelijking met Regina Spektor, Spring Breakers en Adventure Time.

Kijk, zo herkennen we je weer! Regina Spektor = Teunnis. Je vorige Regina-avatar vond ik mooier, hoor.

Kramer schreef:
Ik zat wat te prutsen met deze website en heb de gezichten van mijn drie grootste helden uit de popmuziek samengevoegd. De combinatie vormt niet echt een vrolijke Frans... Raden maar!

Ik heb datzelfde gedaan mijn mijn nick name. Er zitten 2 helden in verstopt. Wie raadt ze?

Kramer schreef:

In ieder geval Bob Dylan!

En Ian Curtis.

Arrie schreef:
(quote)

In ieder geval Bob Dylan!
Ja, die herken ik er ook in! En Morrissey.

Ik beluister mijn Muziek over de Hoofdtelefoon, op dit moment de Philips Fidelio X2
De volgorde is Macbook pro (Spotify of Qobuz als streaming dienst) - Dragonfly (dac/amp) - Philips Fidelio X2

panjoe (moderator)
Hey, is het vandaag geen pokémondag? Slowgaze?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:24 uur

geplaatst: vandaag om 20:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.