De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 12 december 2015, 19:30 uur
Als er voor 2016 geen aanslagen meer gepleegd worden dan claimt mijn eend daar al verantwoordelijkheid voor.
0
buizen
geplaatst: 8 april 2016, 15:39 uur
Ik heb bijvoorbeeld heel lang gedacht dat Arrie, Lura en Slowgaze vrouwen zijn. Maar veel meer MuMe'ers. Kijk bijna nooit naar iemands top-10 of profiel ofzo.
Tot ik ontdekte (wel eens op het profiel kijken) dat het mannen zijn. Maakt verder niet uit.
Vraag: waarom hebben zoveel mannelijke MuMe'rs een vrouwspersoonafbeelding als 'avatar'?

Tot ik ontdekte (wel eens op het profiel kijken) dat het mannen zijn. Maakt verder niet uit.
Vraag: waarom hebben zoveel mannelijke MuMe'rs een vrouwspersoonafbeelding als 'avatar'?
0
geplaatst: 8 april 2016, 15:45 uur
Ik vind het een prachtig album, een prachtige hoes en zeer geschikt als avatar. Dacht je dan ook dat ik een zwarte soulzangeres met afrokapsel was? 
Bij Lura heb ik het trouwens ook gedacht maar dat komt meer door zijn username.

Bij Lura heb ik het trouwens ook gedacht maar dat komt meer door zijn username.
0
geplaatst: 8 april 2016, 15:48 uur
Ik heb ook even gedacht dat Arrie in werkelijkheid Roberta Flack was ja. 

0
geplaatst: 8 april 2016, 15:52 uur
buizen schreef:
Ik heb bijvoorbeeld heel lang gedacht dat Arrie, Lura en Slowgaze vrouwen zijn. Maar veel meer MuMe'ers. Kijk bijna nooit naar iemands top-10 of profiel ofzo.
http://vignette4.wikia.nocookie.net/degrassi/images/9/9f/Taylor-swift-shake-it-off-haters-gonna-hate.gif/revision/latest?cb=20150311051524
0
buizen
geplaatst: 8 april 2016, 16:22 uur
GrafGantz schreef:
En hoe lang heb je gedacht dat ik een roltrap was?
Nimmer.
Excuses voor mijn vraag.
0
geplaatst: 8 april 2016, 16:41 uur
GrafGantz schreef:
Zo'n vraag kan alleen maar door een echte roltrap gesteld worden.
0
geplaatst: 8 april 2016, 16:52 uur
Ha, die ken ik nog van een grap uit een van de eerste seizoenen van Dit Was Het Nieuws. Ging over een complete roltrap die gestolen was in een winkelcentrum in China. De daders gaven als reden dat ze alleen maar een beetje wilden loltlappen.
0
geplaatst: 8 april 2016, 20:10 uur
Ah, is dat een roltrap bij Graf, ik dacht altijd dat het Mens Erger Je Niet op een hoger level was.
0
geplaatst: 8 april 2016, 22:58 uur
GrafGantz schreef:
Eigenlijk is het een glijbaan.
Eigenlijk is het een glijbaan.
Oh, ik dacht altijd dat je bij de NS werkte. Past ook helemaal bij jou

0
geplaatst: 9 april 2016, 09:49 uur
Met mijn vrouwelijke intuitie dacht ik ook altijd een roltrap te herkennen.
0
geplaatst: 21 april 2016, 20:49 uur
Ik zat wat te prutsen met deze website en heb de gezichten van mijn drie grootste helden uit de popmuziek samengevoegd. De combinatie vormt niet echt een vrolijke Frans... Raden maar!
0
geplaatst: 22 april 2016, 14:14 uur
Ik heb de Lumpy Space Zappa nu op TVMeter. Op MusicMeter daarom weer terug naar een 100% muziekavatar. Weer terug naar een zwart-witte Regina Spektor.
EDIT: Fuck zwart-wit.
Ik denk dat ik nu definitief deze avatar houd. Op MovieMeter nu nog even een mooie vinden van een film (denk dat het iets van Spring Breakers gaat worden).
EDIT: Ja, het gaat Spring Breakers worden, want dan heb ik op elke site mijn op één na favoriete artiest/film/serie, maar wel mijn meest opmerkelijke favoriet. Frank Zappa, Pi en Twin Peaks krijgen al genoeg waardering in vergelijking met Regina Spektor, Spring Breakers en Adventure Time.
EDIT: Fuck zwart-wit.
Ik denk dat ik nu definitief deze avatar houd. Op MovieMeter nu nog even een mooie vinden van een film (denk dat het iets van Spring Breakers gaat worden).
EDIT: Ja, het gaat Spring Breakers worden, want dan heb ik op elke site mijn op één na favoriete artiest/film/serie, maar wel mijn meest opmerkelijke favoriet. Frank Zappa, Pi en Twin Peaks krijgen al genoeg waardering in vergelijking met Regina Spektor, Spring Breakers en Adventure Time.
0
geplaatst: 22 april 2016, 19:27 uur
Kijk, zo herkennen we je weer! Regina Spektor = Teunnis. Je vorige Regina-avatar vond ik mooier, hoor.
0
geplaatst: 23 april 2016, 14:17 uur
Kramer schreef:
Ik zat wat te prutsen met deze website en heb de gezichten van mijn drie grootste helden uit de popmuziek samengevoegd. De combinatie vormt niet echt een vrolijke Frans... Raden maar!
Ik heb datzelfde gedaan mijn mijn nick name. Er zitten 2 helden in verstopt. Wie raadt ze?
0
geplaatst: 23 april 2016, 18:58 uur
Kramer schreef:
In ieder geval Bob Dylan!
0
geplaatst: 24 april 2016, 21:06 uur
Ik beluister mijn Muziek over de Hoofdtelefoon, op dit moment de Philips Fidelio X2
De volgorde is Macbook pro (Spotify of Qobuz als streaming dienst) - Dragonfly (dac/amp) - Philips Fidelio X2
De volgorde is Macbook pro (Spotify of Qobuz als streaming dienst) - Dragonfly (dac/amp) - Philips Fidelio X2
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 juni 2016, 14:45 uur
Hey, is het vandaag geen pokémondag? Slowgaze?
* denotes required fields.