MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Dat is zeer zeker zo, panjoe!

Misterfool
Mischien moet ik dan ook even mijn avatar veranderen.....oh wacht..

Geile avater, Masimo.

panjoe (moderator)
Ik vertegenwoordig Team Mystic.

Tjonge jonge jonge... Team Valor is natuurlijk veel sterker.

Altaria
Leuk om te zien dat ik niet de enige Pokemon-fan ben. Ik doe geen Pokemon Go, ik ben meer een fan van de oude stempel. 61 knuffels, fan van de oude anime-afleveringen, 2 cosplays (met mijn beste vriendin, die 6 jaar cosplay-ervaring heeft), de games... Ik ben hier Altaria omdat ik die Pokemon cosplayde afgelopen zomer, de mooiste week van mijn leven. Mijn lievelingspokemon.

Mensen met Exeggutor- en Weepinbell-avatar: tegen mij maken jullie geen enkele kans. Draak en vliegend kan erg goed tegen Gras.

Altaria schreef:
Mensen met Exeggutor- en Weepinbell-avatar: tegen mij maken jullie geen enkele kans. Draak en vliegend kan erg goed tegen Gras.

Gewoon niet mega-evolven dan, of weepinbell sludge bomb't je helemaal naar de verdoemenis of ben je zo'n oude stempel?

Altaria
ArthurDZ schreef:
(quote)

Gewoon niet mega-evolven dan, of weepinbell sludge bomb't je helemaal naar de verdoemenis of ben je zo'n oude stempel?

Geen zorgen, ik vind 'gewone' Altaria een stuk fijner dan de Mega Evolution, ik blijf lekker Flying.

Altaria schreef:
Leuk om te zien dat ik niet de enige Pokemon-fan ben.

We hebben op MuMe zelfs een Pokémon-dag waarop veel mensen Pokémon-avatars nemen, en het 'Just a joke'-topic volgooien met Pokémon-grappen. Niet iedereen is daar even blij mee.

De precieze datum weet ik trouwens niet uit mijn hoofd.

Eind juni, rond of misschien zelfs op m'n verjaardag.

Slowgaze weet dat heel goed.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Gewoon niet mega-evolven dan, of weepinbell sludge bomb't je helemaal naar de verdoemenis

Dit album sludge bomb't je ook helemaal naar de verdoemenis

Misterfool
Arrie schreef:
We hebben op MuMe zelfs een Pokémon-dag waarop veel mensen Pokémon-avatars nemen
En sommigen besluiten zelfs om de Pokémon-Avatar niet meer weg te halen.

bennerd schreef:
Slowgaze weet dat heel goed.

21 juni, bitches en heren.

Overigens, nieuwe avater want sexy (zij) en geobserdeerd (ik).

Welke pokemon is dat nu weer

Een dragon-type, denk ik

1e generatie, ik bedoel kun je die met een telefoon vangen

Onweerwolf
Volgens mij is dat een pokemom.

ArthurDZ schreef:
Een dragon-type, denk ik

Milf-type natuurlijk.

Altaria
Slowpoke krijgt er vanaf de volgende generatie een nieuwe evolutie bij, Slowgaze. En Slowgaze evolueert vervolgens in die vrouw. Water/Psychic dus, net als Slowpoke/Slowbro/Slowking

Nou vooruit, deze dan.

Mijn avatar heeft te maken met de omgeving waar ik woon en wandel. Drie ganzen in vlucht tegen een rode avondlucht. Het is een plaatje dat past bij het fort Krommeniedijk. Dat fort maakt onderdeel uit van de Stelling Amsterdam en stamt uit 1903. In die tijd had het Ministerie van Oorlog nog de illusie de vijand op afstand te houden door een paar weilanden onder water te zetten. Bommenwerpers waren er nog niet. Behalve voor oefeningen is het fort ongebruikt gelukkig.
Op dit moment wordt het grootschalig opgeknapt. Iets met woonunits en een tearoom. Niks mag blijven wat het was en rustig staan te vervallen. Het fort heeft een gracht en in de directe omgeving is een prachtig stuk natuurgebied waar voor de vogels veel te vinden is. Het is een geliefde pleisterplaats voor trekvogels waaronder opvallend veel ganzen.

Zo, en dan even diep nadenken over de link met MuMe. Voer voor trekvogels, misschien wel hippe vogels, pleisterplaats, wandelen door de tijd, inspiratie opdoen voor de reis, wat gesnater hier en daar.
De avondlucht lijkt op een tijdstip dat de zon bijna ondergaat. De wandelaar is moe, op weg naar huis, is niet zo jong meer wellicht. De rockgeneratie staat op uitsterven. Maar, het kan net zo goed een opkomende zon zijn. Iets nieuws ontdekken, er weer fris tegenaan. Het kan allemaal. Maar ach, eigenlijk is het gewoon een mooi plaatje. Meer niet.

buizen
Wandelaar schreef:
De rockgeneratie staat op uitsterven.

panjoe (moderator)
In de context van MuMe slaat dat zinnetje alleen nergens op. Rock is met stip het grootste genre hier.

buizen
panjoe schreef:
In de context van MuMe slaat dat zinnetje alleen nergens op. Rock is met stip het grootste genre hier.

Buiten de context slaat het ook nergens op. Er zijn ontieglijk veel rockbands/-bandjes die touren, EP's en albums uitbrengen, videoclips maken en wel eens op een groot festival staan, met al die andere gitaarmuziekhelden.
Misschien wordt een generatie fans bedoeld die opgroeide in de jaren '60/'70, een 'rockgeneratie'?

Vooral de rockers zelf leggen de laatste tijd het loodje. Veel muzikanten in mijn favo-reeks zijn de 70 gepasseerd en/of onder de zoden verdwenen. Helaas natuurlijk. Meestal een natuurlijk proces, soms een beetje geholpen door leefwijze of snoepgoed. De nieuwe generatie is er natuurlijk al lang, maar dat is dan ook tweede generatie.

Wandelaar schreef:
De rockgeneratie staat op uitsterven.

Ik zie het probleem niet.

Ik ook niet. Het stukje ging er ook niet echt over.

panjoe (moderator)
Ik wilde al een tijdje Rick als avatar maar had geen zin om te photoshoppen. Nu heb ik toch maar Saitama (One Punch Man) omgewisseld voor Rick Sanchez (Rick & Morty).

Gast
geplaatst: vandaag om 08:21 uur

geplaatst: vandaag om 08:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.