De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2019, 19:07 uur
quote/En degene die dat niet-altijd-hetzelfde-zelf heeft, is die altijd hetzelfde?/quote - Wat denk je zelf?
0
geplaatst: 25 september 2019, 19:15 uur
Ik zou zelf denken van niet. -edit- Maar misschien ook wel hoor.
1
geplaatst: 26 september 2019, 01:27 uur
Arrie schreef:
Waar gaat dit echt over joh?
Wat denkt je zelf?Waar gaat dit echt over joh?
1
Mssr Renard
geplaatst: 1 oktober 2019, 10:08 uur
Reg Cartwright heeft een aantal kinderboeken geïllustreerd, waaronder Mr Potter's Pigeon.
Nu heeft Soft Machine al een leuke hoes (Bundles), door Cartwright ontworpen, gebruikt. Deze had ik oorspronkelijk als avatar.
Nu een andere avatar, gebaseerd op een illustratie uit bovenstaand boek. Mr. Potter met een mok koffie die uit het raam kijkt, terwijl het regent. Ik had deze Mr. Potter kunnen zijn.
Fijne herfst, allemaal!
Nu heeft Soft Machine al een leuke hoes (Bundles), door Cartwright ontworpen, gebruikt. Deze had ik oorspronkelijk als avatar.
Nu een andere avatar, gebaseerd op een illustratie uit bovenstaand boek. Mr. Potter met een mok koffie die uit het raam kijkt, terwijl het regent. Ik had deze Mr. Potter kunnen zijn.
Fijne herfst, allemaal!
1
Mssr Renard
geplaatst: 8 oktober 2019, 11:55 uur
Op dit moment heb ik een echte profielfoto, al zie je hier mijn gezicht niet echt.
Deze foto was genomen deze zomer, tijdens één van onze hikes.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 18 oktober 2019, 01:37 uur
Ik ben een groot bewonderaar van het hele oeuvre van Nick Cave & The Bad Seeds. Warren Ellis maakt vanaf 1997 deel uit van deze band. Hij is de geniale geluidsmagiër.
2
geplaatst: 18 oktober 2019, 02:07 uur
Mssr Renard schreef:
Op dit moment heb ik een echte profielfoto, al zie je hier mijn gezicht niet echt.
Flinke hike lijkt me, voor zulk subliem uitzicht. Volgende keer inderdaad wel met je gezicht naar het doek staan.Op dit moment heb ik een echte profielfoto, al zie je hier mijn gezicht niet echt.
1
Mssr Renard
geplaatst: 18 oktober 2019, 09:01 uur
Masimo schreef:
(quote)
Flinke hike lijkt me, voor zulk subliem uitzicht. Volgende keer inderdaad wel met je gezicht naar het doek staan. Ja, hahaha. Nu wéér een andere avatar. Van Friedrich.
2
geplaatst: 19 oktober 2019, 22:29 uur
Ik heb gekozen voor het album Industrial Silence van de Noorse band Madrugada. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik Industrial Silence voor het eerst beluisterde, maakte dit album een grote indruk op mij. Toch duurde het nog even voordat ik de plaat in mijn persoonlijke top 10 parkeerde.
De voorbije jaren is het zonder meer een van mijn meest gedraaide platen geweest. De bevestiging kwam met het prima optreden van vorige week in Tilburg waarbij onder meer het volledige album live ten gehore werd gebracht. Overigens vind ik de albumcover ook erg fraai en intrigerend.
De voorbije jaren is het zonder meer een van mijn meest gedraaide platen geweest. De bevestiging kwam met het prima optreden van vorige week in Tilburg waarbij onder meer het volledige album live ten gehore werd gebracht. Overigens vind ik de albumcover ook erg fraai en intrigerend.
0
geplaatst: 31 oktober 2019, 18:50 uur
0
geplaatst: 31 oktober 2019, 23:46 uur
Tnx, Nashville Bob, het is maar een plaatje hoor (voor zolang het duurt).
0
geplaatst: 2 november 2019, 13:26 uur
Mr. Rhythm / Andre Williams - nogal laat eerbetoon, maar anyway, may they pass you the biscuits in heaven!
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 november 2019, 20:23 uur
Een zonnige foto genomen tijdens een hike, zomer 2018.
Een beetje cowboy-achtig, geïnspireerd door veel luisteren naar Allman brothers ?
Een beetje cowboy-achtig, geïnspireerd door veel luisteren naar Allman brothers ?
0
geplaatst: 4 november 2019, 06:08 uur
Mssr Renard schreef:
Alsof je door de hoes van Brothers and Sisters wandelt.

2
geplaatst: 15 november 2019, 18:19 uur
Drainland - And So Our Troubles Began (2010)
Heb deze zelf op lp, en vond het na jaren deze als avatar te hebben gehad wel eens tijd voor een nieuwe.
Heb deze zelf op lp, en vond het na jaren deze als avatar te hebben gehad wel eens tijd voor een nieuwe.
1
geplaatst: 15 november 2019, 18:44 uur
Ik vroeg mij al af hoe ze bij die hoes kwamen, vond het best bijzonder. 
Thanks, nu weet ik het. Die film ken ik niet, maar ben ook geen Lynch fan.

Thanks, nu weet ik het. Die film ken ik niet, maar ben ook geen Lynch fan.
1
geplaatst: 15 november 2019, 18:46 uur
't Is geen typische Lynch film, maar het is ook lang geleden dat ik 'm zag. Heel bijzonder (waargebeurd) verhaal, zie ook dit boek.
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 21 november 2019, 23:35 uur
Ik heb gekozen voor mijn grootste held buiten de muziek. De flamboyante voormalig wielrenner Frank Vandenbroucke was gezegend met een enorm talent maar kon de weelde van zijn sterren status niet aan. Zijn tragische leven fascineert mij.
2
geplaatst: 22 november 2019, 11:02 uur
En 't volk zei: "kijk, ier komt de man
't talent druipt er in dikke druppels van
W' en hem ier gemakt."
Ambitie trekt ip overmoed
Ze zijn rap te verwarren
Een huis buiten proportie
En een pote veel te sjieke karren
't was leven ip te groot verzet

't talent druipt er in dikke druppels van
W' en hem ier gemakt."
Ambitie trekt ip overmoed
Ze zijn rap te verwarren
Een huis buiten proportie
En een pote veel te sjieke karren
't was leven ip te groot verzet

0
geplaatst: 22 november 2019, 12:16 uur
"En 't volk zei, d'r zit een reukske an,
D'r zit zelfs doping in z'n band'n."
D'r zit zelfs doping in z'n band'n."
0
geplaatst: 22 november 2019, 14:37 uur
Arbeidsdeskundige schreef:
Ik heb gekozen voor mijn grootste held buiten de muziek. De flamboyante voormalig wielrenner Frank Vandenbroucke was gezegend met een enorm talent maar kon de weelde van zijn sterren status niet aan. Zijn tragische leven fascineert mij.
Ik had gegokt dat het James Labrie was...Ik heb gekozen voor mijn grootste held buiten de muziek. De flamboyante voormalig wielrenner Frank Vandenbroucke was gezegend met een enorm talent maar kon de weelde van zijn sterren status niet aan. Zijn tragische leven fascineert mij.
14
geplaatst: 7 december 2019, 18:41 uur
https://i.imgur.com/gmp2MDf.jpg
Acryl- en muurverf op doek, 29 x 29 cm
Jawel, ik heb (op basis van) mijn avatar geschilderd. De afmetingen zijn ongeveer die van een lp hoes. Het stelt een fictief album van Kronos Quartet voor.
Sangita en sunyata zijn de Sanskriet woorden voor muziek en (conceptuele) leegte. De lijnen zijn, zoals ik eerder schreef, een detail van een notenbalk. Zonder noten, omdat stilte (ofwel leegte) de rode draad in alle muziek is. Vandaar die ene rode lijn.
Voor de achtergrond gebruikte ik de gebroken wit (meringue) muurverf van in de woonkamer om hetzelfde open effect te krijgen als mijn avatar hier. Deze lege notenbalk is trouwens functioneel want eerder hing op het stukje muur dat nu door stilte gesierd wordt een oude parlofoon waarvan nog een paar draden uit de muur steken.
https://i.imgur.com/XsWGs8w.jpg
Acryl- en muurverf op doek, 29 x 29 cm
Jawel, ik heb (op basis van) mijn avatar geschilderd. De afmetingen zijn ongeveer die van een lp hoes. Het stelt een fictief album van Kronos Quartet voor.
Sangita en sunyata zijn de Sanskriet woorden voor muziek en (conceptuele) leegte. De lijnen zijn, zoals ik eerder schreef, een detail van een notenbalk. Zonder noten, omdat stilte (ofwel leegte) de rode draad in alle muziek is. Vandaar die ene rode lijn.
Voor de achtergrond gebruikte ik de gebroken wit (meringue) muurverf van in de woonkamer om hetzelfde open effect te krijgen als mijn avatar hier. Deze lege notenbalk is trouwens functioneel want eerder hing op het stukje muur dat nu door stilte gesierd wordt een oude parlofoon waarvan nog een paar draden uit de muur steken.
https://i.imgur.com/XsWGs8w.jpg
* denotes required fields.