menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Ja, dat werk ken ik. Of ben ik. Daar had ik nog niet aan gedacht.

Mijn avatar is bedoeld als een muzikaal niet-zelfportret.

ZAP! schreef:
Ik heb wel een zelf, maar die is niet altijd hetzelfde...
En degene die dat niet-altijd-hetzelfde-zelf heeft, is die altijd hetzelfde?

quote/En degene die dat niet-altijd-hetzelfde-zelf heeft, is die altijd hetzelfde?/quote - Wat denk je zelf?

Ik weet niet.

Ik zou zelf denken van niet. -edit- Maar misschien ook wel hoor.

Of misschien beide. Of geen van beide.

Waar gaat dit echt over joh?

Arrie schreef:
Waar gaat dit echt over joh?
Wat denkt je zelf?

Mssr Renard
Reg Cartwright heeft een aantal kinderboeken geïllustreerd, waaronder Mr Potter's Pigeon.

Nu heeft Soft Machine al een leuke hoes (Bundles), door Cartwright ontworpen, gebruikt. Deze had ik oorspronkelijk als avatar.

Nu een andere avatar, gebaseerd op een illustratie uit bovenstaand boek. Mr. Potter met een mok koffie die uit het raam kijkt, terwijl het regent. Ik had deze Mr. Potter kunnen zijn.

Fijne herfst, allemaal!

Mssr Renard
Op dit moment heb ik een echte profielfoto, al zie je hier mijn gezicht niet echt.

Deze foto was genomen deze zomer, tijdens één van onze hikes.

Ik ben een groot bewonderaar van het hele oeuvre van Nick Cave & The Bad Seeds. Warren Ellis maakt vanaf 1997 deel uit van deze band. Hij is de geniale geluidsmagiër.

Mssr Renard schreef:
Op dit moment heb ik een echte profielfoto, al zie je hier mijn gezicht niet echt.

Deze foto was genomen deze zomer, tijdens één van onze hikes.
Flinke hike lijkt me, voor zulk subliem uitzicht. Volgende keer inderdaad wel met je gezicht naar het doek staan.

Mssr Renard
Masimo schreef:
(quote)
Flinke hike lijkt me, voor zulk subliem uitzicht. Volgende keer inderdaad wel met je gezicht naar het doek staan.

Ja, hahaha. Nu wéér een andere avatar. Van Friedrich.

Mssr Renard schreef:
(quote)

Nu wéér een andere avatar. Van Friedrich.
‘De Wandelaar’ als ik het goed heb.

Ik heb gekozen voor het album Industrial Silence van de Noorse band Madrugada. Eigenlijk al vanaf het moment dat ik Industrial Silence voor het eerst beluisterde, maakte dit album een grote indruk op mij. Toch duurde het nog even voordat ik de plaat in mijn persoonlijke top 10 parkeerde.

De voorbije jaren is het zonder meer een van mijn meest gedraaide platen geweest. De bevestiging kwam met het prima optreden van vorige week in Tilburg waarbij onder meer het volledige album live ten gehore werd gebracht. Overigens vind ik de albumcover ook erg fraai en intrigerend.

Kandelaar.

Ik zie al uit naar de handelaar.

Wandelaar schreef:
Kandelaar.

Prachtig sfeervol plaatje(of Avatar)

teus schreef:
(quote)

Prachtig sfeervol plaatje(of Avatar)
Tnx, Nashville Bob, het is maar een plaatje hoor (voor zolang het duurt).

Mr. Rhythm / Andre Williams - nogal laat eerbetoon, maar anyway, may they pass you the biscuits in heaven!

Mssr Renard
Een zonnige foto genomen tijdens een hike, zomer 2018.

Een beetje cowboy-achtig, geïnspireerd door veel luisteren naar Allman brothers ?

Mssr Renard schreef:
Een zonnige foto genomen tijdens een hike, zomer 2018.

Een beetje cowboy-achtig, geïnspireerd door veel luisteren naar Allman brothers ?

Alsof je door de hoes van Brothers and Sisters wandelt.

Mssr Renard
Wandelaar schreef:
(quote)

Alsof je door de hoes van Brothers and Sisters wandelt.

Mijn favoriete hoes ??

Drainland - And So Our Troubles Began (2010)

Heb deze zelf op lp, en vond het na jaren deze als avatar te hebben gehad wel eens tijd voor een nieuwe.

Lijkt erg op The Elephant Man...

Ik vroeg mij al af hoe ze bij die hoes kwamen, vond het best bijzonder.

Thanks, nu weet ik het. Die film ken ik niet, maar ben ook geen Lynch fan.

't Is geen typische Lynch film, maar het is ook lang geleden dat ik 'm zag. Heel bijzonder (waargebeurd) verhaal, zie ook dit boek.

Ik heb gekozen voor mijn grootste held buiten de muziek. De flamboyante voormalig wielrenner Frank Vandenbroucke was gezegend met een enorm talent maar kon de weelde van zijn sterren status niet aan. Zijn tragische leven fascineert mij.

En 't volk zei: "kijk, ier komt de man
't talent druipt er in dikke druppels van
W' en hem ier gemakt."
Ambitie trekt ip overmoed
Ze zijn rap te verwarren
Een huis buiten proportie
En een pote veel te sjieke karren
't was leven ip te groot verzet

"En 't volk zei, d'r zit een reukske an,
D'r zit zelfs doping in z'n band'n."

Arbeidsdeskundige schreef:
Ik heb gekozen voor mijn grootste held buiten de muziek. De flamboyante voormalig wielrenner Frank Vandenbroucke was gezegend met een enorm talent maar kon de weelde van zijn sterren status niet aan. Zijn tragische leven fascineert mij.
Ik had gegokt dat het James Labrie was...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:38 uur

geplaatst: vandaag om 02:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.