De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 28 januari 2008, 13:07 uur
Dat is even wennen, herman. De vorige was zo verschrikkelijk herkenbaar als zijnde jouw avatar. 

0
geplaatst: 28 januari 2008, 13:16 uur
SelmaDuim schreef:
Dat is even wennen, herman. De vorige was zo verschrikkelijk herkenbaar als zijnde jouw avatar.

Hij komt ook wel weer terug.

0
Mojo Pin
geplaatst: 28 januari 2008, 13:20 uur
O, in dat geval... neem er dan gewoon een van Bobby Gillespie 

0
geplaatst: 28 januari 2008, 13:34 uur

Gewoon omdat ik het een super coole hoes vind. Sixites soul uitstraling, maar gewoon een (garage)rock album uit 2001.
0
geplaatst: 28 januari 2008, 13:41 uur
Bij de avatar van shinybeast:

moet ik steeds denken aan deze hoes van Mono:

Misschien wat vergezocht, maar ik zie er toch gelijkenissen in
moet ik steeds denken aan deze hoes van Mono:

0
Mojo Pin
geplaatst: 28 januari 2008, 14:07 uur
Lijkt wel Bokito man. Wat moet het eigenlijk voorstellen?
0
geplaatst: 28 januari 2008, 21:27 uur
Paalhaas schreef:
Bij de avatar van shinybeast: (afbeelding)
moet ik steeds denken aan deze hoes van Mono: (afbeelding)
Bij de avatar van shinybeast: (afbeelding)
moet ik steeds denken aan deze hoes van Mono: (afbeelding)

Ja oké, mijn post is wel achterhaald nu natuurlijk

0
geplaatst: 29 januari 2008, 08:26 uur
Dit was midden jaren 90 mijn introductie tot Aphex Twin en tegelijkertijd het begin van mijn ontdekkingsreis naar een nog te ontdekken wereld van interessante en experimentele electronica:

(ook mijn avatar op de andere "...-meters", alleen met steeds een andere kleur)

(ook mijn avatar op de andere "...-meters", alleen met steeds een andere kleur)
0
geplaatst: 29 januari 2008, 15:11 uur
@Aurum: Nog mooier zou zijn dat je 'm hier in 't blauw, op moviemeter in 't oranje, op boekmeter in 't paars en op gamesmeter in 't groen zou hebben 
@ Frozen_Devil: Die avatar van jou is echt wel heel goed

@ Frozen_Devil: Die avatar van jou is echt wel heel goed

0
geplaatst: 29 januari 2008, 15:32 uur
freddze schreef:
@Aurum: Nog mooier zou zijn dat je 'm hier in 't blauw, op moviemeter in 't oranje, op boekmeter in 't paars en op gamesmeter in 't groen zou hebben

Dat heb ik inderdaad overwogen, maar ik vind de groene 't mooist en ben verreweg het meest op musicmeter te vinden (de andere sites gebruik ik niet zo intensief), vandaar dat ik deze hier gebruik.

Ik gebruik wel de vier kleuren, maar ik heb (vanwege de groene op musicmeter) alles eentje doorgeschoven;
musicmeter: groen
moviemeter: blauw
boekmeter: geel/oranje
gamesmeter: paars
(jaja, er is echt over nagedacht
)
0
geplaatst: 29 januari 2008, 19:51 uur
Ik heb pas ontdekt hoe je een avatar plaatst (ik en computers is nou niet de meest geslaagde combinatie). Dus ben momenteel heel erg aan het switchen heb er geloof ik 5 op een dag gehad.
Nu is het een karikatuur van Dave Chappelle
Edit. Nu niet meer
Nu is het een karikatuur van Dave Chappelle
Edit. Nu niet meer
0
Harald
geplaatst: 30 januari 2008, 17:22 uur
Helaas een beetje moelijk te zien maar mijn avatar is de skull ring van Keith Richards.Ik hou sinds 1964 van de Stones en al jaaren is Keith Richards voor mij DE Rolling Stone. Keith is Rock 'n Roll puur. Maar Keith is ook Blues of Reggae. Keith is brutal maar ook kweetsbaar, week en charmant. Keith kan met worden pijnlijk zijn maar ook extrem intelligent. Keith is met een plastiek lepel in zijn mond geboren maar ook met een guitar in zijn handen. Zonder Keith geen Rolling Stones. Ik vind die vent gewoon geweldig.
Ik heb deze skull ring sinds afgelopen jaar ook aan mijn vinger.
De MOTHER OF ALL SKULL RINGS, gemaakt door Armand Serra, een franse rock gitarist die al meer dan 30 jaar in Engeland woont en een shop in Canterbury heeft, Crazy Pig Designs, was een cadeau van een vriend van Keith in 1979. Voor Keith representeert deze ring het feit dat "beauty is only skin deep”.
Ik heb deze skull ring sinds afgelopen jaar ook aan mijn vinger.
De MOTHER OF ALL SKULL RINGS, gemaakt door Armand Serra, een franse rock gitarist die al meer dan 30 jaar in Engeland woont en een shop in Canterbury heeft, Crazy Pig Designs, was een cadeau van een vriend van Keith in 1979. Voor Keith representeert deze ring het feit dat "beauty is only skin deep”.
0
geplaatst: 19 februari 2008, 16:56 uur
Dit is mijn pick up uit 1974, een Dual 1228, die nog erg goed zijn werk doet.
0
Improve
geplaatst: 20 februari 2008, 21:55 uur
ik vind de meeste avatars eerlijk gezegd vrij lelijk.
maar er zitten ook wel leuke bij.
maar er zitten ook wel leuke bij.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 21 februari 2008, 06:45 uur
herman schreef:
Jullie hebben beide leuke avatars hoor. Tof dat ie van Patrick uit het jaar van het beste album van The Beatles komt.
Jullie hebben beide leuke avatars hoor. Tof dat ie van Patrick uit het jaar van het beste album van The Beatles komt.

Ik heb ondertussen mijn kinderkop uit 1968 al vervangen door die van John Lennon eind december 1980, dus nèt voor die gek met zijn revolver/geweer de muziekgeschiedenis helaas grondig veranderde en naar de kloten schoot!
De meeste avatars vind ik ook spuuglelijk.
Ik bekijk de mooie en kom er nog even op terug...
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 21 februari 2008, 06:59 uur
freddze 9 : een mooie surrealistische (iets van Magritte??)
Sheplays 9 : iets met kraaltjes maar redelijk onduidelijk, wel mooi
musicfriek 8 : Michael Stipe met die streep schmink in zijn face!
Harald 9 :mooi doodshoofd.
Ach, er zijn er vele mooie, maar helaas ook vele die me niet aanspreken, het gaat hem hier ook niet echt om die avatars, maar om de muziek natuurlijk!
Sheplays 9 : iets met kraaltjes maar redelijk onduidelijk, wel mooi
musicfriek 8 : Michael Stipe met die streep schmink in zijn face!
Ach, er zijn er vele mooie, maar helaas ook vele die me niet aanspreken, het gaat hem hier ook niet echt om die avatars, maar om de muziek natuurlijk!
0
Harald
geplaatst: 21 februari 2008, 10:26 uur
Een goede avatar is net als een visitekaard en laat veel over de gebruiker weten.
0
Harald
geplaatst: 21 februari 2008, 12:31 uur
EVANSHEWSON schreef:
Ik weet niet of jij het weet maar de mooie doodshoofd is de skull ring van Keith Richards (zie ook het hoes van Talk Is Cheap).
Heb ik van Keith voor 6 flessen Jack Daniels afgekocht

0
geplaatst: 21 februari 2008, 12:42 uur
Ah, ik zie eigenlijk nu pas dat het een doodshoofd is.
Mooi verhaal, Harald!
Mooi verhaal, Harald!
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 21 februari 2008, 14:01 uur
Harald, heb jij KEEF persoonlijk mogen ontmoeten en spreken?
En heb je die ring echt van hem, neen toch?
En heb je die ring echt van hem, neen toch?
* denotes required fields.