MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Harald
Nee, dat was natuurlijk een grap, ik heb er ook een schijnheilig symbol er achter gezet
Ik heb Keith net als Jagger twee heel kort kunnen spreken en dat was op 5 juli 1998 voor het Amstel Hotel en op 26 mei 95 in de kelder van het Paradiso. Met Bill Wyman heb ik een keer zo ca 45 minuten in de kelder van het Paradiso over Marc Chagall gediscuteerd. Georgie Fame heeft hier een beeld met mijn fototoestel gemaakt ....arm in arm met Bill Wyman. Van Ron Wood heb ik wel eens een heel kort handgeschreven brief kunnen ontvangen omdat ik een schiderij van hem heb gekocht (Josephine)

De ring is in Nijmegen te koop, het is een replicat die wel 100% identiek is met de origineele skull ring. Er zijn er ook nep ringe in de handel.

Ha prachtig verhaal idd en jij , als ultieme Stones Fan, moest natuurlijk zo'n replica hebben

(voor de liefhebber, deze ring kost daar 120 euro )

Harald
Natuurlijk...affengeil der Ring!

EVANSHEWSON
Die Keef en die Harald toch!

Sheplays
Mijn Avatar is m'n tag (sheplays bij wijze van haar met een bloem, daarin een oog en een mond) over de hoes van Kiss Me (3x) van The Cure.

Geen kraaltjes dus!

Redelijk onduidelijk, that's me

Harald
Duidelijk...

EVANSHEWSON
Sheplays, ik had er nooit de hoes van Kiss Me (3x) van The Cure in gezien, bedankt voor de uitleg, aan duidelijkheid geen tekort nu!

Bekijk mijn top tien en je weet mijn avatar

Gewoon zelf ineengeknutseld.

Omdat Sopor Aeternus geweldige muziek heeft. 't Is een foto van Anna - Varney Cantodea (toch een deel ervan, de hele foto vind ik niet direct terug op google), zanger(es) van Sopor Aeternus.

Ik heb ondertussen, nadat ik voordien een stukje uit de hoes van Savatage's "Dead Winter Dead" hag gebruikt, een album uit m'n top 10, gekozen voor "the real thing":

gewoon mijn eigen boeventronie

thelion schreef:
Lijkt mij duidelijk toch....

Nou...

Ooit gehoord van dit album? Ik dacht vroeger dat jouw nickname een samenvoeging van bandnaam en album was... en ik was vervolgens nogal verbaasd toen ik vervolgens geen enkel Therion-album zag staan in je top 10, maar goed...

Totdat ik laatst een keer je avatar, als ook het licht zag

Wat een boel onduidelijkheid er al niet over mijn naam is geweest...... geweldig....

Nog maar eens verduidelijken dan...... gewoon uitspreken wat er staat in het engels.... mijn echte naam is mijn nickname zonder the en uitspreken in het nederlands...... het is zo simpel.....

Van het album had ik wel eens gehoord maar ben niet echt een metal fan....... dus daar heeft het zeker niets mee te maken.

Cover van dit album. Zit verder niks achter, behalve dan dat ik het wel een stoer plaatje vond.

max en joep
omdat ik dit een tof blackmetal plaatje vind en in mijn blackmetal bui ben de laatste maanden

voor een oude rocker als ik, was er maar 1

Oude rocker....????

Jordipordie die is pas oud...........

Inderdaad, toen werden de drums nog aangedreven door stoomenergie.

thelion schreef:
Oude rocker....????

Jordipordie die is pas oud...........

echt niet. ff recht getrokken.

Hij is nog steeds uit 1875.......

snarf349 schreef:

Zo oud en dan toch weten hoe het hier werkt, daar heb ik diep respect voor.

snarf349 schreef:

Oooh je bent bij jezelf bezig geweest........... ik word oud.....

Omdat ik weer lekker in een Nasum-bui ben.

perfume
Dit is een foto van mij daterend van de zomer van 1986! Ik ben net naar de kapper geweest! Mijn toenmalige vriendin wilde een vriendje met wat "korter" haar!! Tja zo zie je maar hoe de tijden veranderen!

Omdat hij na mij nick heeft geleid.

D-ark schreef:
Omdat hij na mij nick heeft geleid.

En nu in leesbaar Nederlands?

Ik heb mijn oude avatar maar weer teruggenomen. Voor de komende jaren is deze toch wel OK eigenlijk.

dix
vond die francis bacon ook wat over de top

Donny Tourette
herman schreef:
Ik heb mijn oude avatar maar weer teruggenomen.

dix schreef:
vond die francis bacon ook wat over de top

Ik was de laatste tijd ook wat over de top.

Donny Tourette
Je moet je authenticiteit zien terug te vinden, herman. Het komt goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:38 uur

geplaatst: vandaag om 00:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.