MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Oh, die ben ik ook nooit kwijt geweest hoor. Althans niet in het Screamadelica-avatarloze tijdperk.

Om met Judy Garland te spreken:

"Always be a first-rate version of yourself, instead of a second-rate version of somebody else. "

Harald
Juist...en daarom zou ik mijn avatar ook nooit terugnemen of wijzigen

Tsja, soms past een avatar even niet zo goed bij je gemoedstoestand. Al gaat achter de hoes van Screamadelica ook wel weer een verhaal schuil.

Ik vraag me trouwens af wie die kerel is op Donny's avatar.

Ik had al een tijdje Pennywise als avatar, dus tijd voor een nieuwe. Dit is één van mijn jeugdhelden Orko

die waarschijnlijk ook de inspiratiebron was voor de dark mages in de Final Fantasy serie (zoals bijv. Vivi in deel IX), mijn favo gameserie.

(afbeelding)

Casartelli (moderator)
Wel... we zitten hier op een muziekforum, wat betekent dat je alle gelegenheid hebt om in wijdlopend proza over je muzikale voorkeuren te praten. Dat doe ik dan ook regelmatig.

Het is dan ook wel aardig om met wat vaste waarden als je gebruikersnaam en je avatar juist niet-muzikale voorkeuren aan te stippen. Mijn gebruikersnaam refereert dan ook zijdelings aan een andere hobby, terwijl mijn avatar weer aan een andere liefhebberij refereert. Sommige ingewijden zullen het gebouw al wel herkend hebben (van één gebruiker weet ik het zeker).

Hou ons niet langer in spanning Casper

Gezien het logo gok ik dat het de Grolsch fabriek is......

Casartelli schreef:
Het is dan ook wel aardig om met wat vaste waarden als je gebruikersnaam en je avatar juist niet-muzikale voorkeuren aan te stippen. Mijn gebruikersnaam refereert dan ook zijdelings aan een andere hobby,

Gaat het om de wielrenner of zijn er meer bekende Casartelli's ?

Casartelli (moderator)
De wielrenner ja. Ben meer een recreatieve fietser, maar al recreërend werd het in Oostenrijk bergafwaarts wel een keer wat al te spannend.

@ Martin: heel goed!

Ben in Oostenrijk een keer bergop gereden in de zon, toen ik moest dalen ging het regenen. Damn! Dat was best angstig. Vooral als je iets te hard remt en je wiel begint te slippen. Gelukkig een helm op en heel beneden gekomen.

Casartelli (moderator)
Daar zeg je wat ja. Mijn fiets van toen had gewoon überhaupt onvoldoende remmen, 't was wat dat betreft dus eigenlijk alsof het permanent regende.

Was een behoorlijk enge gewaarwording toen ik in de remmen kneep en de snelheid op de teller nog steeds op zag lopen.

Dat is inderdaad het meest bizarre. Zoals ik het nu zie valt het wel mee, maar is het vooral zo dat je het niet gewend bent wat het zo beangstigend maakt. De ultieme adrenalinetrip!

Terug mijn "goeie ouwe" Dark Ages-avatar. Nasum was iets kleurijker, maar uiteindelijk is die eerste lekker authentiek, en wat een herkenningspunt (hoop ik).

godlydevil7
Ik heb mijn avatar nu al een tijdje, ik denk ook niet dat ik 'm ga veranderen, ik vind dit plaatje namelijk wel cool.

Hoe ik eraan kom? Nouja, dit is wat je krijgt als je op google op "pentagram" zoekt. Daarbij past deze avatar natuurlijk ontzettend bij mijn naam.

Ik vind die van jouw een van de mooiste op de site godlydevil.

Mijn avatar is meer uit toeval ontstaan ik zocht meer iets in de trand van Del Tha Funkee Homosapien of Gorillaz, en kwam toen op deze avatar uit. Ik vind hem wel mooi maar ik ben nu op zoek naar iets wat meer bij mijn genre hoort.

Reijersen schreef:
Ben in Oostenrijk een keer bergop gereden in de zon, toen ik moest dalen ging het regenen. Damn! Dat was best angstig. Vooral als je iets te hard remt en je wiel begint te slippen. Gelukkig een helm op en heel beneden gekomen.

Ik heb meegemaakt dat een vriend van me opeens voorbij kwam scheuren (en ik reed al 60) in een afdaling. Een verkeerde manoeuvre met de rem, de controle kwijt en daar ging ie... gelukkig viel het met een gebroken arm en onschuldige hoofdwond + hersenschudding nog wel mee. Wel ontzettend geschrokken natuurlijk.

De avatar van Bennerd doet me trouwens altijd aan de hoes Justice' Waters of Nazareth denken.

Waarom juist deze avatar ? Geen flauw idee.

Ik vond de kleur groen op de achtergrond wel mooi, vooral ook omdat je weinig groen zag / ziet in de avatars. Ook was de tegenstelling met mijn gebruikersnaam wel aardig.

herman schreef:
De avatar van Bennerd doet me trouwens altijd aan de hoes Justice' Waters of Nazareth denken.

Ik zie de gelijkenis niet echt, eerlijk gezegd

Maar ik heb deze zomervakantie aan dertig per uur met mijn brommertje de grond gekust. De brandwonden op mijn arm zijn nu nog zichtbaar, om van mijn kin maar te zwijgen (droeg een helm, maar zonder kinbescherming, daar ging mijn kin )

herman schreef:
En nu in leesbaar Nederlands?

Ik heb mijn oude avatar maar weer teruggenomen. Voor de komende jaren is deze toch wel OK eigenlijk.

Zeurpiet

Naar mij gebruikersnaam dan.

Status Seeker, ik vind je nieuwe avatar een pak leuker.

Heb zelf een tijd lang een Tim Burton achtige avatar gehad. Een mooie avatar (al zeg ik het zelf). Toch was ik er niet tevreden mee omdat ik zelf weinig met Tim heb. Ik ben vervolgens een tijd opzoek gegaan naar een R & P waardige avatar. Ik kwam uit bij avatars als Rawkus (hiphop label) een mooi logo maar deze kwam als avatar niet mooi uit. Laatst had ik de meest recente plaat van DJ Jazzy Jeff opgezet. Een plaat zonder Will Smith. En toen kreeg ik de geniale ingeving om een avatar te zoeken van DJ Jazzy Jeff. Foto's van DJ Jazzy Jeff zijn genoeg te vinden maar ik vond er geen al te beste bij zitten. Heb vervolgens gezocht op het legendarische duo die eind jaren 80 en begin jaren 90 furore maakte en kwam op deze foto uit. En ondanks dat The Fresh Prince niet de beste skills als MC heeft, heb ik hem, zeker back in the days, een vermakelijke rapper gevonden. DJ Jazzy Jeff staat in mijn top 5 van producers allertijden.

Enjoy mijn avatar!

If you're seeing things
Running through your head
Who can you call

GHOSTBUSTERS

An invisible man
Sleeping in your bed
Oh, who you gonna call

GHOSTBUSTERS

Mooie motivatie

wcs
Mijn favoriete groep is zita swoon, en dus stef kamil carlens mijn avater

Gsus
Ik moest wat kiezen... Had net voor de lol een 'zelfportret' getekent voor iemand (slechte grap).

ik hoop voor jouw welzijn dat je er niet teveel op lijkt

c-moon zijn lach op zijn avatar doen me altijd denken aan deze smiley:

Naar aanleiding van het MM Memorabele Quotes topic ff me avatar veranderd

Mijn avatar?
Simpel: één van de meest inspirerende figuren van de Britse televisie

The Royal Family

Gast
geplaatst: vandaag om 02:21 uur

geplaatst: vandaag om 02:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.