MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Heb een nieuwe avatar gekozen die perfect bij mijn user-naam en smaak valt. Het duo wat op de foto staat is Madvillain die in mijn top 10 staan met het album Madvillainy. Madlib (links op de foto) is de producer en oppervlakkig gezegt zorgt hij dus voor het Ritme (Rhythm) rechts op de foto staat de MC genaamd MF Doom. Hij zorgt voor de Poezie (Poetry) in de raps. Samengevoegd mijn user-naam.

Omdat er hier op MuMe werd (gegrapt) dat MuMe niet straat genoeg is

Wat een kinders, ben ik wel geteld een avond niet op het topic 'geef een score aan je voorgangers avatar' en dan wordt hij al gesloten.

Enfin, mijn nieuwe avatar vele zullen hem al 'genoticed' hebben. Dit is het masker van MF Doom op een artistieke manier uitgebeeld.

Ja.....erg strenge actie van de moderator.........dus ik geef jou nog snel even voor de laatste keer een 10++.

En mijn avatar spreekt voor zich denk ik.

|Joël|
Heb mijn hond maar eens als avatar ingesteld.

(afbeelding)

Ja hij had op die foto wat dingetjes in zijn vacht uit de natuur omdat hij lekker aan het rennen was.

Mooie hond; beetje Bobbie van Kuifje.

Spijtoptant
Bobbie z'n snuit is groter en z'n staart is kleiner.

Hergé was niet zo goed in het tekenen van honden.

|Joël|
Haha bedankt deric raven.

Spijtoptant
Ja, Bobbie lijkt goed !

Inderdaad een beetje Hergé-achtig.

Father McKenzie
Ik heb al de lelijke koppen gebruikt van Prince, Bono als Paus en zeker die van de nachtburgemeester van Rotterdam... Jules Deelder... het werd tijd voor iemand die ik ontzettend bewonder, euh..; mijn grootste idool eigenlijk, en dus koos ik nu voor Paul McCartney, niet dat ik die anderen afvallig word of zo, maar Macca heeft zo een ontzettend sterk en groot oeuvre, en hier zijn al méér Lennonkoppen dus wou ik Macca deze keer wel steunen...

Pastichio Rocker
Mijn avatar is het Fluke logo. Heb 'm van de cover van Six Wheels On My Wagon geplukt. Waarom Fluke? Check m'n top 10.

Volledig idolaat van Funkadelic voor t moment.

Omdat ik het voor het eerst tijd vond voor een nieuwe. Is gerelateerd aan deze geweldige hoes en plaat.

sxesven
Vet! Geniaal artwork inderdaad. Die Ken Kagami heeft wel meer toffe dingen gemaakt sowieso.

davidqotsa
Mijn avatar is een afbeelding van de almachtige Thomas Erak, de zanger/gitarist van The Fall of Troy. Stem van een neerstortende engel en de beste progressieve gitaarspeler van het moment...

Paap:T

Omdat Rush Hour geweldig is. Chan is geweldig en ook Tucker!

Woutt
Ik heb ook maar eens een nieuwe gekozen, naar dit briljante verhaal:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/swansea_city/1166787.stm

clutch
Ik heb echt al uberlang Cartman als avatar, niet gek want hij heerscht ook vreselijk.

Cartman ftw!

EDIT: ik zie dat ik Cartman helemaal niet meer als avatar heb!

Nouja, buurman en buurman hebben natuurlijk ook geen introductie nodig.

eazyfan
Omdat ik Charlie Parker gewoon fantastisch vind, een tekening van hem leek me nu eens origineler dan een foto -

eazyfan schreef:
Omdat ik Charlie Parker gewoon fantastisch vind, een tekening van hem leek me nu eens origineler dan een foto -

Zelfgemaakt?

Music_Lovertje_
Tja....... fan van Tokio Hotel hé En dan vooral van Bill Kaulitz(zanger) dus vandaar m`n avatarXD

fastpulseboy
huh? die hebben toch een zangeres?

clutch
fastpulseboy schreef:
huh? die hebben toch een zangeres?

Relax
Omdat het een foto van me zelf... en het duistere erbij toegevoegd omdat ik dat mooi vind heh.

Der Effe
Omdat het de hand van Der Effe is.

onthou het even voor mij:

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 04:08 uur

geplaatst: vandaag om 04:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.