MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Omdat Rachmaninov mijn favoriete componist is.

Ik vond dit een mooie foto van Nas die wat rook aan het uitblazen was. Lekker donker, ik hou wel van zwart-wit foto's.

Ook ik was helemaal vertederd (lees: bijna jankend) na het zien van de beelden in Australie van een uitgedroogde koala. Die arme beestjes daar.. Vandaar mijn verandering van avatar

Tja...

Kingsnake
Sulla, de eerste die zich tiran voor het leven liet benoemen.

edit(ik bedoel dictator)

pretfrit
waarom niet ?

Kingsnake
precies!

pretfrit
ik had het niet over sulla.

maar een beetje tiran is dat natuurlijk voor het leven.

eerst tiran en dan ineens weldoener komt niet echt geloofwaardig over of zo

dus.....

Kingsnake
Ik bedoel trouwens dictator. Het woord tiran is grieks en betekent iets anders

maar goed...
Oorspronkelijk werd een dictator maar voor 6 maanden aangsteld, in tijden van nood, als vervanging van de twee consuls.

Sulla en later Caesar werden dictator voor het leven.
En tegenwoordig heeft het woord de oorspronkelijke betekenis verloren. Met dank aan Caesar (en Sulla, maar die kent niemand)

Mooie avatar Cygnus

pretfrit
Kingsnake schreef:
(en Sulla, maar die kent niemand)

heeft het woordje sul nog connecties met die Sulla?

Kingsnake
Ik zou het niet denken. (Sulla wordt natuurlijk uitgesproken als Soella)

pretfrit
ja natuurlijk dat weet iedereen.

toch jammer dat niemand hem kent...

Omdat John Williams naar mijn mening de grootste componist ter wereld is, zijn muziek verast mij en vele andere mensen altijd! En daarom is net als mijn gebruikersnaam mijn avatar: John Williams.

Omdat Super Mario Bros 3, het beste game ooit is?

JohnWilliams schreef:
Omdat John Williams naar mijn mening de grootste componist ter wereld is, zijn muziek verast mij en vele andere mensen altijd! En daarom is net als mijn gebruikersnaam mijn avatar: John Williams.

Ik dacht, dit heb ik eerder gelezen
JohnWilliams schreef:
Vanwege het feit dat ik helemaal weg van zijn muziek ben, en hij gewoon de beste componist is die ik ken! (John Williams dus...)

BSound
Blokjes.

pretfrit
Stipjes.

Deze avatar is van een foto die ik een paar jaar geleden in venetie heb gemaakt. Hij eigenlijk niet zo goed te zien, maar wat je ziet is een ober die een krantje leest tijdens zijn lunchpauze in een small steegje in Venetie. Als iemand interesse heeft in de grote versie verwijs ik hem/haar door naar mijn DeviantArt pagina: http://dnis.deviantart.com

musicfriek schreef:
Ook ik was helemaal vertederd (lees: bijna jankend) na het zien van de beelden in Australie van een uitgedroogde koala. Die arme beestjes daar.. Vandaar mijn verandering van avatar

Dus neem je een avatar van een puppy

Grapjas, zijn avatar is inmiddels alweer gewijzigd

Ja, soms lastig om goede avatar te vinden. Ik mis tigger-avatar nu eigenlijk best wel, denk dat ik die maar weer terugplaats Past het beste.

Sheplays
musicfriek schreef:
Ja, soms lastig om goede avatar te vinden. Ik mis tigger-avatar nu eigenlijk best wel, denk dat ik die maar weer terugplaats Past het beste.

Je bent gewoon een beest!

Gewoon deze blijven aan houden Friek.
Ik heb deze nu al 2 jaar, en zal er geen andere voor in de plaats nemen.

Mijn avatar heeft niets met muziek te maken. Alhoewel ik de soundtrack fantastisch mooi vind. Het is dus een scene uit The Wire seizoen 3. Hier staan spoilers omtrent The Wire! Omar Little en Brother Mouzon die Stringer Bell gaan vermoorden. Elk om hun eigen redenen.

Dj2Jelle
Mijn avatar is de albumhoes van mijn eerst toevoeging (staat nog in de wachtrij ofzo). Een prachtige ontdekking:

S.E.L.F. - The Art & War of Misanthropic Philanthropy

Sir Spamalot (crew)
Nieuw avatarke: mijn petekind, my pride and joy...

Ook een nieuwe avatar. Nog altijd van The Wire maar onder de meeste users staat hij hier wel bekend als Method Man.

Mijn avator is John Cale.

In mijn jeugdjaren was ik fan van Velvet Underground en vooral van Cale en Lou Reed. Ook David Bowie stond op een hoog plaatsje.
Deze levende legendes hebben al tientallen prachtalbums voor elkaar gekregen!

Nu zullen jullie tevens mijn nick name ook begrijpen zeker?

De albumcover van Todd Rundgren's A Wizard, a True Star.

Gewoon een bijzonder mooie hoes waar ik lang naar kan kijken, komt vooral goed tot zijn recht op vinyl. Daarnaast gewoon een ondergewaardeerde plaat van een ondergewaardeerde artiest.

Misschien dat ik hem nog eens verrander, maar voorlopig bevalt hij me prima!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.