MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Dj2Jelle
Het is een astronaut met een banjo. Omdat het gewoon dope is.

Kingsnake
Dj2Jelle schreef:
Het is een astronaut met een banjo. Omdat het gewoon dope is.

Rhythm & Poetry schreef:
Elke keer als ik een nieuwe favoriet uit 2009 heb dan zal ik mijn avatar veranderen in de desbetreffende hoes.

Dus nu is het de cover van Soap&Skin's Lovetune for Vacuum geworden . Net als Never Better van P.O.S. kruipt het naar de 4,5* toe maar staat het nog net op 4*.

Omdat die van mij super stoer is

Kingsnake
die van mij is ook superstoer

Sir Spamalot (crew)
Wacht maar tot de mijne groot is ...

Kingsnake
Sir Spamalot schreef:
Wacht maar tot de mijne groot is ...

Dan wordt het ook een stoere vent.
Maar of er dan nog Musicmeter, internet of pc's zijn?

bro

(afbeelding)

Omdat Groezrock WICKEEED is!!!

Dj2Jelle
Omdat een clown staat voor verandering.

Ik wilde origineel zijn en niemand heeft deze avatar, omdat ie zo super origineel is.

Slug is de beste clown die ik ken.

Dj2Jelle
De clown is voortgekomen uit de `stupidus` van het klassieke Romeinse theater, de middeleeuwse hofnar en de Arlecchino uit de commedia dell`arte. In de loop van de 18e eeuw werd de clown populair in het circus, vervolgens ook in de pantomime.

RedLightCityBoy
Hoi.

Dj2Jelle
Ey man

eyo check me vette avatar, de mijne is wel 10x vetter geselecteerd dan die van jullie...

Sir Spamalot (crew)
Zoals Bruce Dickinson al zong: Shoot All The Clowns

Ruby1966
Nu maar hopen dat er hier geen mensen zijn met coulrofobie

Graf meldt zich.

Oh, de mijne is trouwens omdat ik altijd netjes uitkijk met oversteken. dat je het maar weet.

Had ik vroeger heel sterk. Er was stond een huis in een aangrenzende straat met allemaal clownpoppen voor het raam. Heel eng.

Ik merk nu pas dat ik ook een clown heb.

Father McKenzie
Andere kleren, andere avatar, zo voel ik me soms, dus ik verander echt wel vaker van avatar, da's net leuk om vaak te veranderen, je bent zo'n avatar zo ontzettend snel beu, toch?

Een vaste avatar helpt iemand makkelijk te herkennen.

Father McKenzie
Florsi Florsa schreef:

Van mij mag iedereen er dagelijks een andere nemen, ik word echt niets zo vlug beu als een avatar, hoe mooi die soms ook is.... maar elk doet wat hij wil, ik zal nog wel 10.000 keer van avatar veranderen, ik vind dat leuker, haha!

Florsi Florsa schreef:

idd, Ik kijk meestal eerst naar de avatar en daarna pas naar de username

Florsi Florsa schreef:

Inderdaad.

lambf
hoi Knuckledust

Kingsnake
Koning Cyrus van Perzië, zesde eeuw voor Christus.

Lukk0
The Black Procession - 2. Eén van mijn verslavingen van de laatste tijd en ook één van de mooiere hoezen die ik ken. Als reactie op de 'discussie' hierboven: ik verander slechts eens in de zoveel tijd van avatar. Ik wil niet altijd dezelfde hebben, maar om steeds te veranderen vind ik zelf een beetje vervelend en is ook niet echt handig als je herkend wilt worden. Al die Slugs zijn dus niet echt handig jongens (en/of meisjes).

lambf schreef:
hoi Knuckledust

Ik vond het plaatje net iets te vet om het niet te gebruiken, en het past best wel bij mijn mood van de laatste weken.

misorabi schreef:
(quote)

idd, Ik kijk meestal eerst naar de avatar en daarna pas naar de username

Kan je zelf wel bedenken hoe irritant het is als een stuk of 5 mensen dezelfde avatar hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.