De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Dj2Jelle
geplaatst: 23 maart 2009, 13:28 uur
Het is een astronaut met een banjo. Omdat het gewoon dope is.
0
geplaatst: 27 maart 2009, 12:32 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Elke keer als ik een nieuwe favoriet uit 2009 heb dan zal ik mijn avatar veranderen in de desbetreffende hoes.
Elke keer als ik een nieuwe favoriet uit 2009 heb dan zal ik mijn avatar veranderen in de desbetreffende hoes.
Dus nu is het de cover van Soap&Skin's Lovetune for Vacuum geworden
. Net als Never Better van P.O.S. kruipt het naar de 4,5* toe maar staat het nog net op 4*.
0
Kingsnake
geplaatst: 27 maart 2009, 13:54 uur
Sir Spamalot schreef:
Wacht maar tot de mijne groot is ...
Wacht maar tot de mijne groot is ...
Dan wordt het ook een stoere vent.
Maar of er dan nog Musicmeter, internet of pc's zijn?
0
geplaatst: 19 april 2009, 15:01 uur
Ik wilde origineel zijn en niemand heeft deze avatar, omdat ie zo super origineel is.
Slug is de beste clown die ik ken.
Slug is de beste clown die ik ken.
0
Dj2Jelle
geplaatst: 19 april 2009, 15:08 uur
De clown is voortgekomen uit de `stupidus` van het klassieke Romeinse theater, de middeleeuwse hofnar en de Arlecchino uit de commedia dell`arte. In de loop van de 18e eeuw werd de clown populair in het circus, vervolgens ook in de pantomime.
0
geplaatst: 19 april 2009, 16:37 uur
eyo check me vette avatar, de mijne is wel 10x vetter geselecteerd dan die van jullie...
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 19 april 2009, 16:45 uur
Zoals Bruce Dickinson al zong: Shoot All The Clowns 

0
Ruby1966
geplaatst: 19 april 2009, 17:00 uur
Nu maar hopen dat er hier geen mensen zijn met coulrofobie 

0
geplaatst: 19 april 2009, 17:06 uur
Oh, de mijne is trouwens omdat ik altijd netjes uitkijk met oversteken. dat je het maar weet.
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:15 uur
Had ik vroeger heel sterk. Er was stond een huis in een aangrenzende straat met allemaal clownpoppen voor het raam. Heel eng.
0
Father McKenzie
geplaatst: 19 april 2009, 18:57 uur
Andere kleren, andere avatar, zo voel ik me soms, dus ik verander echt wel vaker van avatar, da's net leuk om vaak te veranderen, je bent zo'n avatar zo ontzettend snel beu, toch?
0
Father McKenzie
geplaatst: 19 april 2009, 19:16 uur
Florsi Florsa schreef:
Een vaste avatar helpt iemand makkelijk te herkennen.
Van mij mag iedereen er dagelijks een andere nemen, ik word echt niets zo vlug beu als een avatar, hoe mooi die soms ook is.... maar elk doet wat hij wil, ik zal nog wel 10.000 keer van avatar veranderen, ik vind dat leuker, haha!
0
geplaatst: 19 april 2009, 19:33 uur
Florsi Florsa schreef:
idd, Ik kijk meestal eerst naar de avatar en daarna pas naar de username
0
geplaatst: 19 april 2009, 19:38 uur
0
Lukk0
geplaatst: 20 april 2009, 19:39 uur
The Black Procession - 2. Eén van mijn verslavingen van de laatste tijd en ook één van de mooiere hoezen die ik ken. Als reactie op de 'discussie' hierboven: ik verander slechts eens in de zoveel tijd van avatar. Ik wil niet altijd dezelfde hebben, maar om steeds te veranderen vind ik zelf een beetje vervelend en is ook niet echt handig als je herkend wilt worden. Al die Slugs zijn dus niet echt handig jongens (en/of meisjes).
0
geplaatst: 20 april 2009, 19:58 uur

Ik vond het plaatje net iets te vet om het niet te gebruiken, en het past best wel bij mijn mood van de laatste weken.
0
geplaatst: 21 april 2009, 18:14 uur
misorabi schreef:
(quote)
Kan je zelf wel bedenken hoe irritant het is als een stuk of 5 mensen dezelfde avatar hebben.

* denotes required fields.