De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 mei 2009, 17:41 uur
Nieuwe foto van mijn petekind, hij is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en raad wie een apetrotse peter is?
0
geplaatst: 4 mei 2009, 17:57 uur
Sir Spamalot schreef:
Nieuwe foto van mijn petekind, hij is afgelopen vrijdag 1 jaar geworden en raad wie een apetrotse peter is?
Ben je nu een Godfather?

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 mei 2009, 18:04 uur
Eigenlijk is het Engelse godfather het equivalent voor het (Vlaamse) peter. Ik zeg zonder verdere bijbedoelingen "Vlaamse", want bij mij vorige veranderingen van avatar heb ik - met genoegen - een beetje uitleg moeten geven bij het concept "peter", blijkbaar is dat meer ingeburgerd in België dan in Nederland (laten we het maar niet over godsdienst - Protestants / Katholiek - hebben). Deze kerel is mijn petekind, wacht maar tot hij groot is, en als peter hou ik een oogje in het zeil. Een mens mag niet met zichzelf stoefen maar het is een prachtfoto van dat kereltje.
0
geplaatst: 4 mei 2009, 21:10 uur
Nu ik hier toch ben: mijn avatar is een mix van Isaac, Marvin en Sly, maar dat had iedereen al lang door natuurlijk, haha
0
geplaatst: 4 mei 2009, 21:12 uur
En dat het mijn zelfportret was zeker
Tja, Sly was een harig mannetje...
Tja, Sly was een harig mannetje...
0
Improvision
geplaatst: 4 mei 2009, 21:44 uur
Ik dacht eerder aan Jimi Hendrix, Jamie Foxx en Chewbecca.
0
Kingsnake
geplaatst: 6 mei 2009, 10:37 uur
3de plaat van The Atomic Bitchwax.
Omdat het een retestrakke plaat is, en omdat de dame op het plaatje een goede kont heeft.
Omdat het een retestrakke plaat is, en omdat de dame op het plaatje een goede kont heeft.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 14:21 uur
L_T_B schreef:
Aantal berichten verwijderd.
Aantal berichten verwijderd.
Mag ik geen uitleg geven ofzo?
0
The Oath
geplaatst: 6 mei 2009, 15:13 uur
D-ark schreef:
(quote)
Ik ben eigenlijk best wel curieus

0
Kingsnake
geplaatst: 6 mei 2009, 16:16 uur
(een deel) van mijn drumstel is het onderwerp van mijn avatar.
0
geplaatst: 6 mei 2009, 18:03 uur
Omdat Bowie een top-artiest is en zijn Album Low één van mijn favoriete albums ever (valt net buiten mijn top tien)!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 6 mei 2009, 18:12 uur
Kingsnake schreef:
Dammm, een deel slechts?

0
Kingsnake
geplaatst: 6 mei 2009, 18:20 uur
RedLightCityBoy schreef:
Dammm, een deel slechts?
(quote)
Dammm, een deel slechts?
Omdat een avatar maar een vierkantje is, vallen er wat dingen weg, aan de linker- en rechter kant

Maar is inderdaad een groot ding

0
geplaatst: 6 mei 2009, 18:21 uur
joyce19791 schreef:
Omdat Bowie een top-artiest is en zijn Album Low één van mijn favoriete albums ever (valt net buiten mijn top tien)!

0
geplaatst: 9 mei 2009, 09:58 uur
Come To Daddy is de meest briljante clip aller tijden en de plaat zelf is perfect om je af te reageren 

* denotes required fields.