De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
Kingsnake
geplaatst: 12 mei 2009, 10:40 uur
Is een tourbadge van de Levitation tournee van Hawkwind.
Omdat het een van de beste platen van een van de beste bands is.
Omdat het een van de beste platen van een van de beste bands is.
0
Fidelodelientje
geplaatst: 12 mei 2009, 23:05 uur
Omdat dit toch wel een van de hardste shirts is.
0
lowriderluuk
geplaatst: 19 mei 2009, 11:51 uur
Mijn avatar zegt genoeg over mij, ik rijd shopper, het is eigenlijk een supercruiser.
Voor de geinteresseerden onder ons, het is een enigszins verbouwde Suzuki M1800R met 26 cm. breed achterbandje.
Een shopper 1,8 liter motor met 125 pk en 162 Nm koppel, de baas onder de shoppers en rijdt menig supersport motor er bij de stoplichten uit, vooral op de 1e meters is ie razendsnel door het hoge koppel dat ie kwijt kan. GEWELDIGE GAVE MOTOR.
Voor de geinteresseerden onder ons, het is een enigszins verbouwde Suzuki M1800R met 26 cm. breed achterbandje.
Een shopper 1,8 liter motor met 125 pk en 162 Nm koppel, de baas onder de shoppers en rijdt menig supersport motor er bij de stoplichten uit, vooral op de 1e meters is ie razendsnel door het hoge koppel dat ie kwijt kan. GEWELDIGE GAVE MOTOR.

0
geplaatst: 20 mei 2009, 22:23 uur
Een mooie tekening van mijn held Martin C. Hall a.k.a. Dexter (maar ook uit Six Feet Under). Dit werd als ik me niet vergis gebruikt als advertentie voor seizoen 2 in Amerika.
0
geplaatst: 22 mei 2009, 19:54 uur
Foto van de gitarist van Kiss, puur omdat dat schmink lachen is en hij goed kan gitaar spelen.. Toch maar is veranderen binnenkort.
0
geplaatst: 23 mei 2009, 18:06 uur
0
geplaatst: 2 juni 2009, 15:53 uur
M'n vorige was een mixture van Marvin Gaye, Isaac Hayes en Sly Stone. Om m'n pas ingevoerde top10 in te huldigen een nieuwe mix van 2 artiesten daaruit.
Wie herkent ze?
PS: Ik ga proberen het vooraanzicht te behouden als rode draad doorheen mijn avatars
Wie herkent ze?
PS: Ik ga proberen het vooraanzicht te behouden als rode draad doorheen mijn avatars

0
geplaatst: 8 juni 2009, 12:16 uur
Omdat ik het wel leuk vind dat twee priemende rode oogjes de lezers van mijn berichten continue aankijken.
Verder coole suit uiteraard.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 14:16 uur
Onderhond schreef:
Omdat ik het wel leuk vind dat twee priemende rode oogjes de lezers van mijn berichten continue aankijken.
Heb het altijd één van de mooiste avatars op de site gevonden, dus cheers

0
geplaatst: 8 juni 2009, 14:42 uur
Omdat ik het Bacardi-logo simpelweg een erg mooi logo vind vanwege de vleermuis en de kleuren.
0
geplaatst: 8 juni 2009, 16:22 uur
Omdat ik geen goede muziekavatar kon vinden en het FSM onze God is.
0
geplaatst: 17 juni 2009, 17:12 uur
Ik heb deze avatar genomen op de eerste plaats omdat bevers weten. Daarnaast bouwen bevers dammen en dat doe ik ook erg graag in mijn vrije tijd. En daar komt ook nog eens bij dat deze paars is, mijn lievelingskleur.
0
geplaatst: 18 juni 2009, 14:01 uur
Omdat Jip & Janneke keihard zijn en ik drink nu Jip & Janekke appelsap uit een pakje van de hema 

0
geplaatst: 22 juni 2009, 13:45 uur
Dit verbodbord om met oordopjes in te lopen in Praag vond ik toch wel bijzonder.
0
geplaatst: 22 juni 2009, 13:52 uur
Omdat ikzelf dit ben, of tenminste voorstel, maar dan in Simpsons-vorm.
* denotes required fields.