MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / "I'm coming out"

zoeken in:
Joy
rayman schreef:
Prachtige auto Joy.

Ik rij wel in een nieuwer model. Vectra Sport uit 2003.
Veels te duur kutding trouwens.

thx

belastingvrij en lpg, ik wil nie anders meer met die uit de pan rijzende benzineprijzen

staat tegenover dat het wat meer onderhoud nodig heeft en onderdelen wat moeilijk aan te komen

back to topic, ja kwijlen, weet je zeker dat het...

(inkopper)

Ok.

Ik ben een groot liefhebber van alle Elvis- Films...
Ja die ja.. Die films waar menig mens zijn neus voor op haalt.
Het zal wel heel fout zijn, maar ik kan het niet helpen. Met kerst zelfs dat blik gekregen waar een aantal films inzitten, inclusief mooie posters en boekje. En God, wat geniet ik daarvan!
Elvis die met zijn sigaar een kleine explosie veroorzaakt, een man naar mijn hart!

Joy
soms ist verstandiger een coming out gewoon voor je te houden..

nee hoor

Ach, ik dacht: Doe eens gek!

Het kan gekker,ik was op me 9de totally Elvis-fan,met een kuifje,colbert en stropdas naar school omdat ik dat zelf mooi vond,en om indruk te maken op de meisjes,alleen dat werkte niet echt natuurlijk in de Backstreet Boys periode ahah

En zo is ook je nickname ontstaan?

rayman schreef:
En zo is ook je nickname ontstaan?

dat was wel een inkoppertje,nee iemand met schizofrenie betekent niet gelijk dat ie denkt dat ie iemand anders is ofzo,alleen dat de wereld heel anders is in ze hoofd dan het eigenlijk in de realiteit is.

(afbeelding)

ik moet bekennen dat ik ook niet bepaald meehelp aan het terugdringen van het brandstofverbruik op deze aardkloot.
Hoewel op gas, rijd mijn '72 RR Classic helaas 1 op 4

Ik weet het , ik weet het:
als enig zwak excuus kan ik een vriendin met een paardenpassie/ manie aandragen..........

Ook ik kende vroeger álle hoofdsteden uit mijn hoofd. Bovendien had ik voor mezelf een proefwerk gemaakt: een wereldkaart, dus met alle landen zonder naam erop. Toen ging ik stuk voor stuk elk land invullen, en van de meer dan 200 landen had ik er slechts één fout (ik had namelijk twee miezerige landjes in Afrika omgewisseld).

Verder had ik het grootse plan een "landenboek" te maken. Daartoe liet ik mijn vader op zijn werk (want gratis) zo'n 300 kopien maken van het A3-vel met de wereldkaart. Ik heb 1 van de 300 vellen gebruikt, en de rest heb ik nog steeds hier liggen.

Ik heb - sommige zelf, sommige met mijn zus - weekbladen 'uitgegeven': een soort tijdschrift met stripjes, 'leuke' informatie, tekeningen en dergelijke. Gewoon met de hand dus Dan liet ik mijn ouders er lid van worden voor 30 cent per week.
Na een paar weken had ik er weinig zin meer in en stuurde ik een "bericht van de redactie" dat er vertraging op was gelopen. Dan maakte ik op een middag 4 edities vooruit, totdat ik er maar helemaal mee ophield.

Ik had respect voor Charly Lownoise & Mental Theo met hun nummer Streetkids, "omdat ze een liedje speciaal voor arme straatkinderen hadden gemaakt, zodat zij geholpen konden worden"

BlueVelvet schreef:
Ook ik kende vroeger álle hoofdsteden uit mijn hoofd. Bovendien had ik voor mezelf een proefwerk gemaakt: een wereldkaart, dus met alle landen zonder naam erop. Toen ging ik stuk voor stuk elk land invullen, en van de meer dan 200 landen had ik er slechts één fout (ik had namelijk twee miezerige landjes in Afrika omgewisseld).

Verder had ik het grootse plan een "landenboek" te maken. Daartoe liet ik mijn vader op zijn werk (want gratis) zo'n 300 kopien maken van het A3-vel met de wereldkaart. Ik heb 1 van de 300 vellen gebruikt, en de rest heb ik nog steeds hier liggen.

Ik heb - sommige zelf, sommige met mijn zus - weekbladen 'uitgegeven': een soort tijdschrift met stripjes, 'leuke' informatie, tekeningen en dergelijke. Gewoon met de hand dus Dan liet ik mijn ouders er lid van worden voor 30 cent per week.
Na een paar weken had ik er weinig zin meer in en stuurde ik een "bericht van de redactie" dat er vertraging op was gelopen. Dan maakte ik op een middag 4 edities vooruit, totdat ik er maar helemaal mee ophield.

Dit is zo herkenbaar . Ik kende vroeger ook alle hoofdsteden uit het hoofd en wist alles precies liggen. Net als jou kon (en eigenlijk nog steeds kan) ik de hele wereldkaart uit mijn hoofd tekenen. Ik maakte ook mijn eigen atlas, met allerlei weetjes over landen, evenals een boek met informatie over steden en landen die ik uitknipte uit tijdschriften en zelf aanvulde met cijfers en tekst uit boeken. Ik had ook een boek gemaakt waarin alles stond over the simpsons, en ik had zelfs een paar "tijdschriftjes" gemaakt over dieren.

Ja... landen... ik maakte vroeger dan ook een eigen atlas: ging ik de reguliere atlas op overtrekpapier bewerken...

Voorts was ik bekend om mijn bimbamklokkenfobie

JonnieBrasco
Lukas schreef:
Ja... landen... ik maakte vroeger dan ook een eigen atlas: ging ik de reguliere atlas op overtrekpapier bewerken...

Wie nu naar de bibliotheek in Zevenhuizen gaat en er de collectie autoboeken bekijkt, ziet dat er honderden auto's op deze manier (met carbonpapier en een naald) overgetrokken zijn...

Dat van die hoofdsteden is zo herkenbaar. In groep acht kende ik ze ook allemaal, van Azerbeidjan tot Djibouti .

Lukas schreef:

Jaa dit deed ik ook! En als groep-zesser deed ik nog wel eens mee met de topografie van groep acht

Ha, dat is wel herkenbaar. Ik zat op een kleine school en groep 6/7 zaten in hetzelfde lokaal. Deed als groep-zesser mee met de topografie-proefwerken van groep 7 (meestal leerde ik die lijstjes even snel op het toilet van buiten) en scoorde dan altijd het hoogste. Dat jaar had ik 1 keer een 8 in plaats van een 10 en ik was me toch chagrijnig.

Lukas schreef:

Ah. Dus dáár ken ik jou van.

Lukas schreef:

Haha....en ook ik deed dit. Blijkbaar is dit nog behoorlijk populair geweest ook!

Daarnaast ben ik nog de allergrootste WC Experience fan. Ik ken dan ook van 122 uitgebrachte nummers ca. 80 volledig uit m'n hoofd meezingen. Dit wil ik stiekem uitbreiden tot de 122. Ik heb dan ook vrienden die hier compleet gestoord van worden, maar ze zijn dan wel weer zo lief om tijdens optredens gezellig mee te gaan.

Wat een idioten zijn die muziekliefhebbers zeg (vooral refererend naar de gezamenlijke manie om bosatlassen uit het hoofd te leren...)

Nightrider schreef:
Wat een idioten zijn die muziekliefhebbers zeg (vooral refererend naar de gezamenlijke manie om bosatlassen uit het hoofd te leren...)

ahah heel herkenbaar, ik kan me daarin wel vinden

Ik denk dat we toch van een fundamentele muziek-topografie-connectie kunnen spreken, want ook ik leerde vroeger alle hoofdsteden uit m'n kop. Fascinerend...

Paalhaas schreef:
Ik denk dat we toch van een fundamentele muziek-topografie-connectie kunnen spreken, want ook ik leerde vroeger alle hoofdsteden uit m'n kop. Fascinerend...

Mijn vader leerde mij dat toen ik 8 jaar was (ik ken ze trouwens nog steeds allemaal uit het hoofd)

Ik ben allang blij dat ik mijn huis terug vindt.

Bobiej
Electro_ schreef:

Ik haat alle stamppotten, en ben verslaafd aan het kijken naar belspelletjes op TV. SBS, RTL, kijk er allemaal naar.

Ik ben verslaaft aan alle stamppotten, en haat het kijken naar belspelletjes op TV. SBS, RTL, ik kijk er allemaal niet naar...

Ace
Paalhaas schreef:

Idem hier. Mijn oom ging dat spelletje altijd met me spelen, net zo lang tot er geen fout meer gemaakt werd en hij dan met mij een beetje kon pochen dat ik dat als kleuter allemaal van hem geleerd had. Als ze me nu gevraagd worden, gaat het me op enkele klassiekers na, een stuk minder makkelijk af, zodra we wat dieper Afrika en Azie in komen

Ace, de hoofdstad van Nederland is toch Rotterdam?

Ik denk ook dat ik meer dan de helft niet meer op kan noemen.

Nicolage Rico schreef:
Ace, de hoofdstad van Nederland is toch Rotterdam?

Haha....Nee man !!
Rotterdam is al de hoofdstad van Zuid-Holland!

Ja wereldkaarten hebben mij ook altijd kunnen boeien. Daarmee dat ik nu geografie studeer waarschijnlijk .

Gast
geplaatst: vandaag om 22:37 uur

geplaatst: vandaag om 22:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.