De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 21:17 uur
Eveningguard schreef:
Bazige foto hoor! Ik zou het niet durven, ook niet voor zo weinig mensen.
Bazige foto hoor! Ik zou het niet durven, ook niet voor zo weinig mensen.
Haha. Sneer.

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 21:22 uur
Eveningguard schreef:
Ik zou het niet durven, ook niet voor zo weinig mensen.
Ik zou het niet durven, ook niet voor zo weinig mensen.
Vooral niet als het poëzierecensenten zijn. Die kunnen echt heel kritisch zijn.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 21:33 uur
Tegelijkertijd is poëzie wel een vorm van voordracht waar je met een hoop weg kunt komen. Je zal in ieder geval niet gauw als belachelijk gezien worden, het kan hooguit niet zo interessant zijn.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 21:33 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Haha. Sneer.
(quote)
Haha. Sneer.
Was niet eens bewust gedaan.

Maar erg knap hoor, Gazy. Als er ooit een dvd van je uitkomt ben ik er als de kippen bij. Een dikke vette KFC kip, dat wel.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 21:35 uur
jasper1991 schreef:
Tegelijkertijd is poëzie wel een vorm van voordracht waar je met een hoop weg kunt komen. Je zal in ieder geval niet gauw als belachelijk gezien worden, het kan hooguit niet zo interessant zijn.
Behalve als je een glas water over je hoofd gooit en zegt dat het het gedicht Herfst is.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 22:26 uur
Don Cappuccino schreef:
Behalve als je een glas water over je hoofd gooit en zegt dat het het gedicht Herfst is.
(quote)
Bert toch.
Je compenseert in één keer je klacht over dat je geen vertaalde literatuur op je leeslijst mag zetten. 
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 16:21 uur
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 16:23 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2012, 16:26 uur
Een vrind van me is amateurfotograaf (maar wel één met kneiterdure apparatuur) en weet allemaal leuke trucjes. Dit is een foto met lange ontsluitingstijd, die één foto neemt over in dit geval zo'n 15 seconden. In dat tijdsbestek ging ik steeds op een andere plek staan, waarbij hij met een lichtje op me scheen. Dit moment van fel licht vindt de camera uiteraard interessanter dan de donkere achtergrond, en het laat zo een mooie 'indruk' achter op het totaalplaatje - zie ook de mooie reflectie in de televisie.
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 17:48 uur
panjoe schreef:
Een vrind van me is amateurfotograaf (maar wel één met kneiterdure apparatuur) en weet allemaal leuke trucjes. Dit is een foto met lange ontsluitingstijd, die één foto neemt over in dit geval zo'n 15 seconden. In dat tijdsbestek ging ik steeds op een andere plek staan, waarbij hij met een lichtje op me scheen. Dit moment van fel licht vindt de camera uiteraard interessanter dan de donkere achtergrond, en het laat zo een mooie 'indruk' achter op het totaalplaatje - zie ook de mooie reflectie in de televisie.
Nice!
Wheeler Dealers op Discovery herhaalt momenteel oude afleveringen en dan zie ook Edd the Mechanic op drie plaatsen tegelijk bij een auto bezig zijn
- met een lichte fade.Overigens was zoiets gemakkelijker met een oude analoge camera - bij mijn oude Canon kon je het filmtransport uitschakelen, zodat je op één negatief meerdere opnames kon maken. Fotosoep was ook een optie geweest.
0
Sietse
geplaatst: 24 oktober 2012, 21:03 uur
zo heb ik nog ergens een leuke foto van een vriend en mij samen in New Jersey kijkend naar New York. Ik stil staan hij rondlopen.
Sta je daar opeens met 3x dezelfde persoon op de foto.
Sta je daar opeens met 3x dezelfde persoon op de foto.
0
geplaatst: 1 november 2012, 20:52 uur
Er moet echt wel Converge op hebben gestaan tijdens die demonstratie, anders word je niet zo wild. 
Gave foto, je tegenstander heeft goed gekeken naar The Matrix en Inception.

Gave foto, je tegenstander heeft goed gekeken naar The Matrix en Inception.
0
geplaatst: 1 november 2012, 20:57 uur
Hij hangt in de lucht vanwege de worp, hè
Het gaat hier om de Okoru Ashi Barai, voor wie dat weten wil.
0
geplaatst: 1 november 2012, 20:58 uur
O, ik dacht dat dat een gerecht was.
En ik ben weer klaar met flauwe grapjes.
En ik ben weer klaar met flauwe grapjes.
0
johannesA
geplaatst: 1 november 2012, 21:02 uur
Als ik zou vallen zoals jouw tegenstander, lag ik 3 dagen plat. Dat kan toch niet goed gaan,denk ik dan.
* denotes required fields.