De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2012, 21:32 uur
Wat is het blauwe aan de rechtervoet van je tegenstander? Heeft ie één sok aan? 

0
geplaatst: 1 november 2012, 21:40 uur
Een steunkous denk ik.
En vallen valt heel erg mee, daar ben je echt wel op getraind
Je ziet zijn hand ook zo mooi nu al klaar om af te slaan. Maar goed, judo is (logischerwijs) sowieso goed voor je valtechniek, het schijnt dat ze dat deel oude mensen ook proberen te leren met judo om die reden.
En vallen valt heel erg mee, daar ben je echt wel op getraind
Je ziet zijn hand ook zo mooi nu al klaar om af te slaan. Maar goed, judo is (logischerwijs) sowieso goed voor je valtechniek, het schijnt dat ze dat deel oude mensen ook proberen te leren met judo om die reden.
0
geplaatst: 1 november 2012, 21:40 uur
Ook mooi dat je in een afgezet gebied toch gewoon gaat judoën.
Ik wist niet dat je moest aangeven bij judo dat je naar links en/of rechts gaat.
Ik wist niet dat je moest aangeven bij judo dat je naar links en/of rechts gaat.
0
geplaatst: 1 november 2012, 22:06 uur
niels94 schreef:
Een steunkous denk ik.
Een steunkous denk ik.
Is het niet een soort scheenbeschermer? Die droegen wij ook bij jiu jitsu en die zijn dezelfde blauwe kleur. Bij judo heb ik ze dan weer nooit aangehad, omdat daar geen trappen worden uitgedeeld.
Wel een mooie actiefoto

0
Sietse
geplaatst: 1 november 2012, 22:35 uur
in actie, top foto.
Maar volgende keer natuurlijk wel een foto die niet voor de show is heh, want die ander werpt jou volgens mij met gemak om
Maar volgende keer natuurlijk wel een foto die niet voor de show is heh, want die ander werpt jou volgens mij met gemak om

0
geplaatst: 24 november 2012, 14:32 uur
0
geplaatst: 24 november 2012, 14:44 uur
Ja de enige 2 nummers die hij kent zijn Don't Worry Be Happy en Take Me To The River, mog wel wat meer variatie inzitten 

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2012, 14:52 uur
Afgelopen zomer in Duitsland vriendschap gesloten met een hele vriendelijke inheemse vlieg waarmee ik het, ondanks de taalbarrière, erg goed kon vinden.
Hier zie je ons terwijl we samen staan te genieten van het uitzicht vanaf een oude burcht.

Ik ben helaas z'n mailadres kwijt.
Hier zie je ons terwijl we samen staan te genieten van het uitzicht vanaf een oude burcht.

Ik ben helaas z'n mailadres kwijt.

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2012, 15:11 uur
Je bedoelt dat ik een vlieg als avatar moet nemen?
Ik sluit ook wel eens vriendschap met eendjes hoor, er staan er een heleboel op mijn schouw.
* denotes required fields.