MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Mooie foto's mannen. Sexy Lexy en Marcel is ook fly as fuck.

Écailles de Lune

Leuke foto's hoor.

Leuk zo'n burcht met streepjesmotief en hartjesballonnen Marcel

2MY
Ik zie toch wel een beetje gelijkenis met je avatar trouwens, Onweerwolf. Benieuwd wat voor feestje het was.

panjoe (moderator)
Onweerwolf schreef:
Afgelopen zomer in Duitsland vriendschap gesloten met een hele vriendelijke inheemse vlieg waarmee ik het, ondanks de taalbarrière, erg goed kon vinden.

Hier zie je ons terwijl we samen staan te genieten van het uitzicht vanaf een oude burcht.

(afbeelding)

Ik ben helaas z'n mailadres kwijt.

Die beschrijving

Onweerwolf
Hehe, het feestje was niet voor ons. De ruïne van de burcht staat op een flinke heuvel. Normaal gesproken is de ruïne opengesteld voor het publiek maar toevallig was het die dag afgehuurd voor een feest.

Toen wij terug kwamen van onze wandeling bleek ook wat voor feest aangezien we namelijk een flink voluptueuze dame in een spierwitte bruidsjurk zwetend de heuvel op zagen klauteren met al haar gasten in haar kielzog.

Zodat jullie eindelijk eens een beeld van me krijgen, en om geen vragen meer te krijgen zoals: "Ben jij echt 13 jaar?" Deze foto is misschien wel niet zo goed, en al een half jaartje oud maar heb geen andere. En nee ik ben niet van Turkse of Portugese afkomst, want dat soort vragen krijg ik vaak.

(afbeelding)

2MY
ik weet eindelijk hoe kobe bryant fan eruitziet!

Ha Glenn, ben jij soms van Zuid-Europese afkomst?

Ja, typisch zo iemand waarbij je denkt als je die in de bus ziet zitten, 'die heeft vast F#A# Infinity van Godspeed You! Black Emperor op 1 staan.'

Aha, dus jij bent die turk die altijd in Music Mania ronddwaalt op woensdagnamiddagen!

Ja, hier zie je een La Dispute-fan in hart en nieren!

Hm, ben jij wel echt dertien, je ziet er zoveel jonger uit?
Ben jij een van die Turken die bij R&P op school hebben gezeten in Den Bosch?

Hé, dan weet ik ook eens hoe je eruit ziet. Goeie foto!

Dikkop
Ik vind dat hij er ouder uitziet.

Ik ook. Hij ziet er zeker geen 8 jaar jonger uit dan mij.

shadowboxer
Ik vind het meer Spaans.

Glenn, op basis van je muzikale smaak zou ik je 25 schatten, op basis van je foto toch 15

Ach gut, wat een snoepie!

En Glenn, heb je toestemming aan jouw zoon gevraagd om een foto van hem te plaatsen?

panjoe (moderator)
kbf

deric raven schreef:
En Glenn, heb je toestemming aan jouw zoon gevraagd om een foto van hem te plaatsen?

Hehe eindelijk je face op de site Glenn!

Enkele foto's van mij in Parijs deze zomer, in stripverhaalvorm.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Sigur Ris?

Toffe foto's nico!

Leuk gedaaan die foto's zo in getekende vorm. Doet wat denken of ze uit een draaiboek komen voor een film.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:55 uur

geplaatst: vandaag om 08:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.