De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2012, 16:32 uur
Mooie foto's mannen. Sexy Lexy en Marcel is ook fly as fuck. 

0
geplaatst: 24 november 2012, 17:42 uur
Leuk zo'n burcht met streepjesmotief en hartjesballonnen Marcel 

0
geplaatst: 24 november 2012, 17:56 uur
Ik zie toch wel een beetje gelijkenis met je avatar trouwens, Onweerwolf. Benieuwd wat voor feestje het was.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 november 2012, 19:03 uur
Onweerwolf schreef:
Afgelopen zomer in Duitsland vriendschap gesloten met een hele vriendelijke inheemse vlieg waarmee ik het, ondanks de taalbarrière, erg goed kon vinden.
Hier zie je ons terwijl we samen staan te genieten van het uitzicht vanaf een oude burcht.
(afbeelding)

Ik ben helaas z'n mailadres kwijt.
Afgelopen zomer in Duitsland vriendschap gesloten met een hele vriendelijke inheemse vlieg waarmee ik het, ondanks de taalbarrière, erg goed kon vinden.
Hier zie je ons terwijl we samen staan te genieten van het uitzicht vanaf een oude burcht.
(afbeelding)

Ik ben helaas z'n mailadres kwijt.
Die beschrijving

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2012, 20:30 uur
Hehe, het feestje was niet voor ons. De ruïne van de burcht staat op een flinke heuvel. Normaal gesproken is de ruïne opengesteld voor het publiek maar toevallig was het die dag afgehuurd voor een feest.
Toen wij terug kwamen van onze wandeling bleek ook wat voor feest aangezien we namelijk een flink voluptueuze dame in een spierwitte bruidsjurk zwetend de heuvel op zagen klauteren met al haar gasten in haar kielzog.
Toen wij terug kwamen van onze wandeling bleek ook wat voor feest aangezien we namelijk een flink voluptueuze dame in een spierwitte bruidsjurk zwetend de heuvel op zagen klauteren met al haar gasten in haar kielzog.

0
geplaatst: 29 november 2012, 22:09 uur
Zodat jullie eindelijk eens een beeld van me krijgen, en om geen vragen meer te krijgen zoals: "Ben jij echt 13 jaar?" Deze foto is misschien wel niet zo goed, en al een half jaartje oud maar heb geen andere. En nee ik ben niet van Turkse of Portugese afkomst, want dat soort vragen krijg ik vaak.

0
geplaatst: 29 november 2012, 22:18 uur
Ja, typisch zo iemand waarbij je denkt als je die in de bus ziet zitten, 'die heeft vast F#A# Infinity van Godspeed You! Black Emperor op 1 staan.'
0
geplaatst: 29 november 2012, 22:31 uur
Aha, dus jij bent die turk die altijd in Music Mania ronddwaalt op woensdagnamiddagen!
0
geplaatst: 29 november 2012, 22:39 uur
Hm, ben jij wel echt dertien, je ziet er zoveel jonger uit?
Ben jij een van die Turken die bij R&P op school hebben gezeten in Den Bosch?
Ben jij een van die Turken die bij R&P op school hebben gezeten in Den Bosch?
0
geplaatst: 29 november 2012, 23:03 uur
Glenn, op basis van je muzikale smaak zou ik je 25 schatten, op basis van je foto toch 15 

0
geplaatst: 30 november 2012, 12:08 uur
En Glenn, heb je toestemming aan jouw zoon gevraagd om een foto van hem te plaatsen?
0
geplaatst: 30 november 2012, 14:59 uur
deric raven schreef:
En Glenn, heb je toestemming aan jouw zoon gevraagd om een foto van hem te plaatsen?

0
geplaatst: 2 december 2012, 22:41 uur
Enkele foto's van mij in Parijs deze zomer, in stripverhaalvorm.

0
geplaatst: 3 december 2012, 00:45 uur
Leuk gedaaan die foto's zo in getekende vorm. Doet wat denken of ze uit een draaiboek komen voor een film.
* denotes required fields.