De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2013, 18:05 uur

Levensgevaarlijk om als drummer aan Spinal Tap te refereren maar goed...
0
geplaatst: 29 maart 2013, 18:23 uur
Ik keek verdorie naar de verkeerde afbeelding. Ik dacht al, wat is Mike toch goed verscholen in die basdrum.
0
geplaatst: 6 april 2013, 17:18 uur
Glenn kreeg opeens zin in een Splash in Bellewaerde zonder in een bootje te zitten.
Resultaat: de hele dag natte kleren. En een episch filmpje en coole foto.

Resultaat: de hele dag natte kleren. En een episch filmpje en coole foto.

0
geplaatst: 6 april 2013, 18:40 uur
Wahaha nooit gesnapt wat mensen daaraan vinden. Maar episch is het zeker!
0
geplaatst: 6 april 2013, 18:46 uur
Blijkbaar de andere 25 die mee waren (Jeugdbeweging) ook niet, want niemand wou mee al kon het ook aan het superkoude weer gelegen hebben. 

0
geplaatst: 6 april 2013, 18:49 uur
Bram vond het op de heenreis naar Salou nodig om naar dEUS te luisteren. Er werd veel feestmuziek geluisterd en daar kon ik met mijn pretentieuze smaak niet tegen. En tegen foto's ook niet trouwens.

0
geplaatst: 6 april 2013, 18:57 uur
Je bent een muzieknerd of je bent het niet hé. Vakantie was trouwens erg geslaagd, maar dat heb je al gauw met veel bier. 

0
geplaatst: 18 april 2013, 16:46 uur
Bij de CD Meir van Kvelertak zat een prachtige poster en die heb ik laten inlijsten:

Daar ben ik heel erg blij mee!

Daar ben ik heel erg blij mee!

0
geplaatst: 18 april 2013, 17:45 uur
Wordt die vrouw op de poster nu ondergescheten door duiven? 
Zeer apart ontwerp in elk geval.

Zeer apart ontwerp in elk geval.
0
geplaatst: 18 april 2013, 22:25 uur
Kvelertak!
Ik ga die CD en poster ook maar eens bestellen, ziet er erg mooi uit!
Ik ga die CD en poster ook maar eens bestellen, ziet er erg mooi uit!
0
geplaatst: 22 april 2013, 13:17 uur
0
geplaatst: 22 april 2013, 21:44 uur
In het "befaamde" barretje bij de jaarbeurshallen, afgelopen platen/cd beurs...

En vooruit.....het koningslied is bagger....deze foto borrelde net even in mijn vage herinnering naar boven. Mijn oranje hart klopt als geen ander toch, duidelijk te zien aan mijn gezichtsuitdrukking!
Dit was tijdens een kampioenschap. Ik heb zelf echt helemaal niks met voetbal!!! Maar ja, andere lieden wel en ook nog eens lieden die dicht bij je staan. Dus soms zit een huis vol met van die malloten die dan voetbal komen kijken......gelukkig wordt Nederland er vaak uitgeschopt en blijft me het meeste bespaard.
De keer bij de foto niet. Iedereen liep in het oranje....iedereen in huis, iedereen op straat......behalve ondergetekende. Daar wilde men wat verandering in brengen. En alles wat oranje was werd tevoorschijn getoverd....tassen vol.....en ik werd even omgetoverd in een groot fan. Dol-enthousiast was ik.....duidelijk.

En vooruit.....het koningslied is bagger....deze foto borrelde net even in mijn vage herinnering naar boven. Mijn oranje hart klopt als geen ander toch, duidelijk te zien aan mijn gezichtsuitdrukking!
Dit was tijdens een kampioenschap. Ik heb zelf echt helemaal niks met voetbal!!! Maar ja, andere lieden wel en ook nog eens lieden die dicht bij je staan. Dus soms zit een huis vol met van die malloten die dan voetbal komen kijken......gelukkig wordt Nederland er vaak uitgeschopt en blijft me het meeste bespaard.
De keer bij de foto niet. Iedereen liep in het oranje....iedereen in huis, iedereen op straat......behalve ondergetekende. Daar wilde men wat verandering in brengen. En alles wat oranje was werd tevoorschijn getoverd....tassen vol.....en ik werd even omgetoverd in een groot fan. Dol-enthousiast was ik.....duidelijk.

0
geplaatst: 22 april 2013, 21:49 uur
Tweekoppige Graf gespot in Praag:

En nog een ietwat sippe Graf in een nat Praag:

En nog een ietwat sippe Graf in een nat Praag:

0
geplaatst: 23 april 2013, 01:20 uur

Want als onbekende user moet je jezelf soms ook bekend maken...
0
geplaatst: 23 april 2013, 22:36 uur
Hoi Them!Ik ken je idd niet, maar nu kan ik me daar tenminste een gezicht bij voorstellen.

0
geplaatst: 23 april 2013, 22:51 uur
Ja, ik vind het ook fijn dat ik nu een gezicht heb bij een user die ik niet ken.
0
Cured
geplaatst: 24 april 2013, 06:54 uur
Ha, mooie opmerking , Graf. Dit is zo'n voor het Koninglied bijv., één waar je over nadenkt,maar dan beter. Taalkundig klopt het , maar inhoudelijk llijkt het een soort paradox (?). Ik ben geen taal-vettisjist dus mijn vraag aan hen is: ken dit? 
Over de foto: goeie blik in de camera, Them.

Over de foto: goeie blik in de camera, Them.
0
Deranged
geplaatst: 24 april 2013, 10:36 uur
Kijk, enige probleem hierbij voor mij is dat ik er in het echt zo cool uitzie dat mensen daardoor soms geïntimideerd en je bitches gelijk verliefd kunnen raken.
Dat is toch wel een klein luxeprobleempje waarop ik altijd dien te anticiperen.
Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Anderzijds is het gewoon de prijs incasseren, maar waar het even kan probeer ik toch het liefst op voorhand nare situaties te voorkomen.
Dat is toch wel een klein luxeprobleempje waarop ik altijd dien te anticiperen.
Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Anderzijds is het gewoon de prijs incasseren, maar waar het even kan probeer ik toch het liefst op voorhand nare situaties te voorkomen.
* denotes required fields.