MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Cured
Juist ja.

Don Cappuccino schreef:

(afbeelding)

Levensgevaarlijk om als drummer aan Spinal Tap te refereren maar goed...

Ik keek verdorie naar de verkeerde afbeelding. Ik dacht al, wat is Mike toch goed verscholen in die basdrum.

@Sam en Mike: Gave foto's.

Glenn kreeg opeens zin in een Splash in Bellewaerde zonder in een bootje te zitten.
Resultaat: de hele dag natte kleren. En een episch filmpje en coole foto.

(afbeelding)

Wahaha nooit gesnapt wat mensen daaraan vinden. Maar episch is het zeker!

Blijkbaar de andere 25 die mee waren (Jeugdbeweging) ook niet, want niemand wou mee al kon het ook aan het superkoude weer gelegen hebben.

Bram vond het op de heenreis naar Salou nodig om naar dEUS te luisteren. Er werd veel feestmuziek geluisterd en daar kon ik met mijn pretentieuze smaak niet tegen. En tegen foto's ook niet trouwens.

(afbeelding)

Lekker sociaal.
Toffe foto, wel.

Je bent een muzieknerd of je bent het niet hé. Vakantie was trouwens erg geslaagd, maar dat heb je al gauw met veel bier.

Bij de CD Meir van Kvelertak zat een prachtige poster en die heb ik laten inlijsten:

(afbeelding)

Daar ben ik heel erg blij mee!

(afbeelding)

Ach ja smaken verschillen zal ik maar zeggen.

2MY
Wordt die vrouw op de poster nu ondergescheten door duiven?

Zeer apart ontwerp in elk geval.

Machtig!

Kvelertak! Ik ga die CD en poster ook maar eens bestellen, ziet er erg mooi uit!

Jordy+dochter

(afbeelding)

Onweerwolf

Jav-

(afbeelding)

Zo, dat ben ik.

Jordy schreef:
Jordy+dochter

Nu al modebewust met bijpassende sokken!

Leuke foto.

2MY
leuke foto's hierboven

In het "befaamde" barretje bij de jaarbeurshallen, afgelopen platen/cd beurs...

(afbeelding)

En vooruit.....het koningslied is bagger....deze foto borrelde net even in mijn vage herinnering naar boven. Mijn oranje hart klopt als geen ander toch, duidelijk te zien aan mijn gezichtsuitdrukking!
Dit was tijdens een kampioenschap. Ik heb zelf echt helemaal niks met voetbal!!! Maar ja, andere lieden wel en ook nog eens lieden die dicht bij je staan. Dus soms zit een huis vol met van die malloten die dan voetbal komen kijken......gelukkig wordt Nederland er vaak uitgeschopt en blijft me het meeste bespaard.
De keer bij de foto niet. Iedereen liep in het oranje....iedereen in huis, iedereen op straat......behalve ondergetekende. Daar wilde men wat verandering in brengen. En alles wat oranje was werd tevoorschijn getoverd....tassen vol.....en ik werd even omgetoverd in een groot fan. Dol-enthousiast was ik.....duidelijk.

(afbeelding)

Tweekoppige Graf gespot in Praag:

(afbeelding)

En nog een ietwat sippe Graf in een nat Praag:

(afbeelding)

Regen in Praag? Toch geen Grafstemming daardoor mag ik hopen?

(afbeelding)

Want als onbekende user moet je jezelf soms ook bekend maken...

2MY
Hoi Them!

Ik ken je idd niet, maar nu kan ik me daar tenminste een gezicht bij voorstellen.

Ja, ik vind het ook fijn dat ik nu een gezicht heb bij een user die ik niet ken.

Cured
Ha, mooie opmerking , Graf. Dit is zo'n voor het Koninglied bijv., één waar je over nadenkt,maar dan beter. Taalkundig klopt het , maar inhoudelijk llijkt het een soort paradox (?). Ik ben geen taal-vettisjist dus mijn vraag aan hen is: ken dit?

Over de foto: goeie blik in de camera, Them.

Deranged
Kijk, enige probleem hierbij voor mij is dat ik er in het echt zo cool uitzie dat mensen daardoor soms geïntimideerd en je bitches gelijk verliefd kunnen raken.

Dat is toch wel een klein luxeprobleempje waarop ik altijd dien te anticiperen.

Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Anderzijds is het gewoon de prijs incasseren, maar waar het even kan probeer ik toch het liefst op voorhand nare situaties te voorkomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:11 uur

geplaatst: vandaag om 17:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.