MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Deranged schreef:
Kijk, enige probleem hierbij voor mij is dat ik er in het echt zo cool uitzie dat mensen daardoor soms geïntimideerd en je bitches gelijk verliefd kunnen raken.

Je vergeet jouw innemende persoonlijkheid te vermelden.

Graf toch, jij maakt ons allemaal vrolijk! Ook al kijk je alsof je alsof er iemand is overleden.

Ik denk dat mijn opmerking wel kan. Het is nu natuurlijk zo dat ik door middel van deze stralende, passievolle blik enige bekendheid heb vergaard.. neem daarbij de paradox en de daaropvolgende opmerkingen en plots is Them een cultheld op MM.

Mja.....beetje jammer alleen dat je daar een Ewan McGregor foto voor nodig hebt.

Lijkt ook wel een beetje op Kurt Cobain met korte haren.

R.I.P. Kitty

(afbeelding)

2MY
Oh

Gecondoleerd Graf...

Oh wat verdrietig Graf

Sterkte gewenst met dit verlies Graf.

Gelukkig geen lange lijdensweg met traumatische dierenartsbezoeken, al is de schok daardoor misschien wel wat groter. Gisterenavond nog een lieve, aanhankelijke kat, vanochtend een dode kat op de keukenvloer. Ik hou het maar op een hartaanval, het was geen jonkie meer al was hij nu ook weer niet hoogbejaard met z'n 14 jaar. Zit nu te wachten tot hij opgehaald wordt door de mensen van het dierencrematorium terwijl hij ingepakt in een handdoek in de woonkamer ligt.

Kut.

Sterkte Micha!

Misterfool
gecondoleerd

Sterke Micha, wij hebben ook ooit eens in de ochtend een stervende kat op de vloer aangetroffen (wel hoogbejaard en ook nog suikerpatient) en dat is geen pretje.

Sterkte

sterkte

Sterkte!

Gecondoleerd Graf.

Lin
Poeh, ik weet maar al te goed hoe dat is... sterkte.

Sterkte Graf!

Sterkte

Sterkte Micha

Een dagje naar de diergaarde geweest.

(afbeelding)

Hoi Micha, er zit iets op je neus. Een bril.

Groetjes,

Rob

Ollie

Leuke foto Ollie! Maar je mag wel eens nodig naar de doktor voor dat gezwel aan je kont

panjoe (moderator)
Facebook...:

(afbeelding)

Anne Soldaat?

Nee Panjoe

(afbeelding)

GrafGantz schreef:
Gelukkig geen lange lijdensweg met traumatische dierenartsbezoeken, al is de schok daardoor misschien wel wat groter. Gisterenavond nog een lieve, aanhankelijke kat, vanochtend een dode kat op de keukenvloer. Ik hou het maar op een hartaanval, het was geen jonkie meer al was hij nu ook weer niet hoogbejaard met z'n 14 jaar. Zit nu te wachten tot hij opgehaald wordt door de mensen van het dierencrematorium terwijl hij ingepakt in een handdoek in de woonkamer ligt.

Gecondoleerd nog

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.