De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2013, 10:42 uur
Deranged schreef:
Kijk, enige probleem hierbij voor mij is dat ik er in het echt zo cool uitzie dat mensen daardoor soms geïntimideerd en je bitches gelijk verliefd kunnen raken.
Kijk, enige probleem hierbij voor mij is dat ik er in het echt zo cool uitzie dat mensen daardoor soms geïntimideerd en je bitches gelijk verliefd kunnen raken.
Je vergeet jouw innemende persoonlijkheid te vermelden.

0
geplaatst: 24 april 2013, 10:43 uur
Graf toch, jij maakt ons allemaal vrolijk! Ook al kijk je alsof je alsof er iemand is overleden.
0
geplaatst: 25 april 2013, 13:02 uur
Ik denk dat mijn opmerking wel kan. Het is nu natuurlijk zo dat ik door middel van deze stralende, passievolle blik enige bekendheid heb vergaard.. neem daarbij de paradox en de daaropvolgende opmerkingen en plots is Them een cultheld op MM.

0
geplaatst: 25 april 2013, 22:54 uur
Mja.....beetje jammer alleen dat je daar een Ewan McGregor foto voor nodig hebt.

0
geplaatst: 2 mei 2013, 11:09 uur
Gelukkig geen lange lijdensweg met traumatische dierenartsbezoeken, al is de schok daardoor misschien wel wat groter. Gisterenavond nog een lieve, aanhankelijke kat, vanochtend een dode kat op de keukenvloer. Ik hou het maar op een hartaanval, het was geen jonkie meer al was hij nu ook weer niet hoogbejaard met z'n 14 jaar. Zit nu te wachten tot hij opgehaald wordt door de mensen van het dierencrematorium terwijl hij ingepakt in een handdoek in de woonkamer ligt.
0
geplaatst: 2 mei 2013, 12:44 uur
Sterke Micha, wij hebben ook ooit eens in de ochtend een stervende kat op de vloer aangetroffen (wel hoogbejaard en ook nog suikerpatient) en dat is geen pretje.
0
geplaatst: 14 mei 2013, 15:10 uur
Leuke foto Ollie! Maar je mag wel eens nodig naar de doktor voor dat gezwel aan je kont 

0
geplaatst: 19 mei 2013, 20:26 uur
GrafGantz schreef:
Gelukkig geen lange lijdensweg met traumatische dierenartsbezoeken, al is de schok daardoor misschien wel wat groter. Gisterenavond nog een lieve, aanhankelijke kat, vanochtend een dode kat op de keukenvloer. Ik hou het maar op een hartaanval, het was geen jonkie meer al was hij nu ook weer niet hoogbejaard met z'n 14 jaar. Zit nu te wachten tot hij opgehaald wordt door de mensen van het dierencrematorium terwijl hij ingepakt in een handdoek in de woonkamer ligt.
Gecondoleerd nog

* denotes required fields.