De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2014, 21:53 uur
Je kan ook nog een jaartje wachten: post ik wel een nieuwe foto (photoshoppen op deze site is zo passé) 

0
Sietse
geplaatst: 21 april 2014, 23:53 uur
Ach nog ff en de hipsterbaard is ook weer uit, dus hoef je helemaal niet te sparen aERodynamIC
Fear not the hipster beard ? for it too shall pass | Rob Brooks | Comment is free | theguardian.com
Fear not the hipster beard ? for it too shall pass | Rob Brooks | Comment is free | theguardian.com
0
geplaatst: 22 april 2014, 00:20 uur
Die gag wordt nou lankzamerhand wel eentje met een fikse baard.
En ik ben zo benieuwd naar de reacties van alle partners van met baard behapte mannen.
En ik ben ondertussen wel benieuwd naar de - wellicht compensatoire - ratio: waarom scheren we op sommige plekken juist haar weg (of laten we het tegen fikse betaling verwijderen in zgn 'soprano clinics') om het op andere plaatsen weer te laten tieren?
En ik ben zo benieuwd naar de reacties van alle partners van met baard behapte mannen.En ik ben ondertussen wel benieuwd naar de - wellicht compensatoire - ratio: waarom scheren we op sommige plekken juist haar weg (of laten we het tegen fikse betaling verwijderen in zgn 'soprano clinics') om het op andere plaatsen weer te laten tieren?
0
geplaatst: 22 april 2014, 00:26 uur
Mijn vrouw is blij dat de baard weer verdwenen is, heb nu nog maar een klein sikje.
0
geplaatst: 22 april 2014, 06:53 uur
Heb geen moeite met reptiles bescheiden baardje hoor. Geen baard is ook leuk, sik ook. 

0
geplaatst: 22 april 2014, 08:12 uur
Graf en Vince Vega bij het optreden van Revere in de Velvet te Rotterdam. Wij zijn de mannen zonder baard die hun tanden laten zien.
http://i59.tinypic.com/2n24pef.jpg
Foto gemaakt door Eric.
http://i59.tinypic.com/2n24pef.jpg
Foto gemaakt door Eric.
0
geplaatst: 22 april 2014, 10:25 uur
En Lin en (voorheen de eerste mumebaby maar inmiddels eigenwijze kleuter van bijna4,5 jaar) Aidee staan er ook op! Beetje buiten, lamp voor ons en naast een meneer met een pet
Zie helemaal onderaan de foto ook nog een stukje hoofd van Reptile71. Te zien aan de mensen zei Stephen Ellis net weer iets enorm leuks 
Zie helemaal onderaan de foto ook nog een stukje hoofd van Reptile71. Te zien aan de mensen zei Stephen Ellis net weer iets enorm leuks 
0
geplaatst: 22 april 2014, 14:24 uur
Ik sta er niet op, zo aan de positie te zien sta ik ergens naast diegene die de foto gemaakt heeft.
Dat jullie dat even weten
Dat jullie dat even weten

0
geplaatst: 22 april 2014, 18:32 uur
Stelletje mafkezen: maar het zijn wel telkens weer gezellige bijeenkomsten zo. Misschien nog wel groter dan tijdens gewone meetings onderhand 
*tromgeroffel*....... na een zeer langdurige sollicitatieprocedure en eindeloze vergaderingen doet vigil nu ook promo voor Revere.... dat u het even weet en mij daar vooral niet de schuld van geeft.....

*tromgeroffel*....... na een zeer langdurige sollicitatieprocedure en eindeloze vergaderingen doet vigil nu ook promo voor Revere.... dat u het even weet en mij daar vooral niet de schuld van geeft.....
0
geplaatst: 22 april 2014, 20:35 uur
GrafGantz schreef:
Graf en Vince Vega bij het optreden van Revere in de Velvet te Rotterdam. Wij zijn de mannen zonder baard die hun tanden laten zien.
(afbeelding)
Foto gemaakt door Eric.
(afbeelding)
Foto gemaakt door Eric.
Maar wie is nou Vince Vega? Die op de foto dan.
0
geplaatst: 22 april 2014, 20:47 uur
0
geplaatst: 22 april 2014, 20:48 uur
0
geplaatst: 22 april 2014, 21:42 uur
Haha ja ik ben een stuk minder prominent aanwezig dan een aantal andere hier genoemde users, maar ik wist niet dat ik zo anoniem was 

0
geplaatst: 11 mei 2014, 19:20 uur
http://www.fotothing.com/photos/074/0747d682db243c46a4ce0f5dcc1c84da.jpg?ts=1399828700
pjh1967 in het nieuwe Doornroosje. Dit is de grote (rode) zaal, goed voor zo'n 1.100 bezoekers.
http://www.fotothing.com/photos/cfe/cfe0714a4e59ebd8b455d0d2bb10e300.jpg?ts=1399828929
En prima zicht vanaf het balkon.
pjh1967 in het nieuwe Doornroosje. Dit is de grote (rode) zaal, goed voor zo'n 1.100 bezoekers.
http://www.fotothing.com/photos/cfe/cfe0714a4e59ebd8b455d0d2bb10e300.jpg?ts=1399828929
En prima zicht vanaf het balkon.
0
geplaatst: 11 mei 2014, 19:30 uur
Ik hoop dat Doornroosje hetzelfde sfeertje kan neer zetten als in de oude Doornroosje, wel prettig die grote capaciteit.
0
geplaatst: 11 mei 2014, 21:54 uur
Ik vind dit jammer; het oude Doornroosje was de laatste der mohikanen. Elke grote stad heeft nu zo'n clean cut multifunctioneel popgebouw. Hoop dat het vol komt .
0
geplaatst: 11 mei 2014, 22:04 uur
De kleine (paarse) zaal heeft een capaciteit van 400 man en is net zo'n donker hol als het huidige, maar een stuk breder.
360 graden view van de nieuwe zaal: 360 Panorama Stitching Software - Panomonkey
360 graden view van de nieuwe zaal: 360 Panorama Stitching Software - Panomonkey
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 mei 2014, 22:17 uur
itchy schreef:
Ik vind dit jammer; het oude Doornroosje was de laatste der mohikanen. Elke grote stad heeft nu zo'n clean cut multifunctioneel popgebouw. Hoop dat het vol komt .
Ik vind het ook jammer, maar Vera bestaat nog in al haar authenticiteit.

0
geplaatst: 12 mei 2014, 10:26 uur
Weer zo'n oud vies zaaltje dat heeft plaats moeten maken voor een strak en glimmend theater. 

0
geplaatst: 12 mei 2014, 10:40 uur
Tsja, popcultuur is natuurlijk allang salonfähig geworden. De underground zoekt dan vanzelf wel weer andere wegen, denk ik. Zo gaan die dingen.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 12 mei 2014, 11:22 uur
Ik ga de veels te lange trap naar de kapstok, veradelijke op en af stapjes en het altijd veels te warme oude gebouw missen
. Voordeel is wel dat het niet meer de grote afstand rennen naar de trein is.
0
geplaatst: 12 mei 2014, 11:23 uur
En we hoeven ook niet bang te zijn dat die gaat uitbreiden. Kan én geen kant op én we stonden gister weer eens met een handjevol toeschouwers naar een toch prima naam - Big Ups - te kijken.
0
geplaatst: 12 mei 2014, 12:38 uur
Linus Van Pelt schreef:
Ik ga de veels te lange trap naar de kapstok, veradelijke op en af stapjes en het altijd veels te warme oude gebouw missen
. Voordeel is wel dat het niet meer de grote afstand rennen naar de trein is. Ik ga vooral het gratis parkeren in de wijk missen. Nieuwbouw is naast het station en daar is alleen maar betaald parkeren tot 23.00 uur. Kaartjes worden voor mij dan weer 6-7 euro duurder (trein/bus is voor mij geen optie).
Voor bandjes als Big Ups hebben ze nog steeds Merleyn. Daar programmeren ze de bandjes die tot max. 200 bezoekers trekken.
* denotes required fields.