MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
Kan even iemand Eric met een Revere baard fotoshoppen.

Je kan ook nog een jaartje wachten: post ik wel een nieuwe foto (photoshoppen op deze site is zo passé)

Sietse
Ach nog ff en de hipsterbaard is ook weer uit, dus hoef je helemaal niet te sparen aERodynamIC

Fear not the hipster beard ? for it too shall pass | Rob Brooks | Comment is free | theguardian.com

Ja maar dan begint het juist leuk te worden

Die gag wordt nou lankzamerhand wel eentje met een fikse baard. En ik ben zo benieuwd naar de reacties van alle partners van met baard behapte mannen.

En ik ben ondertussen wel benieuwd naar de - wellicht compensatoire - ratio: waarom scheren we op sommige plekken juist haar weg (of laten we het tegen fikse betaling verwijderen in zgn 'soprano clinics') om het op andere plaatsen weer te laten tieren?

Leuke foto Eric Ik wist al dat je die band zeer waardeert.

Mijn vrouw is blij dat de baard weer verdwenen is, heb nu nog maar een klein sikje.

Lin
Heb geen moeite met reptiles bescheiden baardje hoor. Geen baard is ook leuk, sik ook.

Graf en Vince Vega bij het optreden van Revere in de Velvet te Rotterdam. Wij zijn de mannen zonder baard die hun tanden laten zien.

http://i59.tinypic.com/2n24pef.jpg
Foto gemaakt door Eric.

Lin
En Lin en (voorheen de eerste mumebaby maar inmiddels eigenwijze kleuter van bijna4,5 jaar) Aidee staan er ook op! Beetje buiten, lamp voor ons en naast een meneer met een pet Zie helemaal onderaan de foto ook nog een stukje hoofd van Reptile71. Te zien aan de mensen zei Stephen Ellis net weer iets enorm leuks

En ook ik sta erop, naast Vince met een blauwe jas aan.

Ik sta er niet op, zo aan de positie te zien sta ik ergens naast diegene die de foto gemaakt heeft.

Dat jullie dat even weten

Stelletje mafkezen: maar het zijn wel telkens weer gezellige bijeenkomsten zo. Misschien nog wel groter dan tijdens gewone meetings onderhand

*tromgeroffel*....... na een zeer langdurige sollicitatieprocedure en eindeloze vergaderingen doet vigil nu ook promo voor Revere.... dat u het even weet en mij daar vooral niet de schuld van geeft.....

GrafGantz schreef:
Graf en Vince Vega bij het optreden van Revere in de Velvet te Rotterdam. Wij zijn de mannen zonder baard die hun tanden laten zien.

(afbeelding)
Foto gemaakt door Eric.

Maar wie is nou Vince Vega? Die op de foto dan.

Tussen Edgar en Micha!

Hij kijkt echt recht de camera in

vigil schreef:
Tussen Edgar en Micha!

Hij kijkt echt recht de camera in

Ik bedoelde welke user.

Ow je denkt dat hij echt zo heet?

http://www.musicmeter.nl/user/1591

vigil schreef:
Ow je denkt dat hij echt zo heet?

http://www.musicmeter.nl/user/1591

En ik maar denken dat het z'n bijnaam was, haha!

Haha ja ik ben een stuk minder prominent aanwezig dan een aantal andere hier genoemde users, maar ik wist niet dat ik zo anoniem was

http://www.fotothing.com/photos/074/0747d682db243c46a4ce0f5dcc1c84da.jpg?ts=1399828700
pjh1967 in het nieuwe Doornroosje. Dit is de grote (rode) zaal, goed voor zo'n 1.100 bezoekers.
http://www.fotothing.com/photos/cfe/cfe0714a4e59ebd8b455d0d2bb10e300.jpg?ts=1399828929
En prima zicht vanaf het balkon.

Ik hoop dat Doornroosje hetzelfde sfeertje kan neer zetten als in de oude Doornroosje, wel prettig die grote capaciteit.

Ja, heel anders dan in mijn tijd.

Ik vind dit jammer; het oude Doornroosje was de laatste der mohikanen. Elke grote stad heeft nu zo'n clean cut multifunctioneel popgebouw. Hoop dat het vol komt .

De kleine (paarse) zaal heeft een capaciteit van 400 man en is net zo'n donker hol als het huidige, maar een stuk breder.

360 graden view van de nieuwe zaal: 360 Panorama Stitching Software - Panomonkey

Onweerwolf
itchy schreef:
Ik vind dit jammer; het oude Doornroosje was de laatste der mohikanen. Elke grote stad heeft nu zo'n clean cut multifunctioneel popgebouw. Hoop dat het vol komt .

Ik vind het ook jammer, maar Vera bestaat nog in al haar authenticiteit.

Weer zo'n oud vies zaaltje dat heeft plaats moeten maken voor een strak en glimmend theater.

Tsja, popcultuur is natuurlijk allang salonfähig geworden. De underground zoekt dan vanzelf wel weer andere wegen, denk ik. Zo gaan die dingen.

Linus Van Pelt
Ik ga de veels te lange trap naar de kapstok, veradelijke op en af stapjes en het altijd veels te warme oude gebouw missen . Voordeel is wel dat het niet meer de grote afstand rennen naar de trein is.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik vind het ook jammer, maar Vera bestaat nog in al haar authenticiteit.

En we hoeven ook niet bang te zijn dat die gaat uitbreiden. Kan én geen kant op én we stonden gister weer eens met een handjevol toeschouwers naar een toch prima naam - Big Ups - te kijken.

Linus Van Pelt schreef:
Ik ga de veels te lange trap naar de kapstok, veradelijke op en af stapjes en het altijd veels te warme oude gebouw missen . Voordeel is wel dat het niet meer de grote afstand rennen naar de trein is.

Ik ga vooral het gratis parkeren in de wijk missen. Nieuwbouw is naast het station en daar is alleen maar betaald parkeren tot 23.00 uur. Kaartjes worden voor mij dan weer 6-7 euro duurder (trein/bus is voor mij geen optie).

Voor bandjes als Big Ups hebben ze nog steeds Merleyn. Daar programmeren ze de bandjes die tot max. 200 bezoekers trekken.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.