De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 mei 2014, 21:07 uur
Cygnus schreef:
Weer zo'n oud vies zaaltje dat heeft plaats moeten maken voor een strak en glimmend theater.
Weer zo'n oud vies zaaltje dat heeft plaats moeten maken voor een strak en glimmend theater.
Ook Perron 55 in Venlo heeft de deuren gesloten en wacht op het nieuwe pand.
De muziekgieterij in Maastricht heeft trouwens wel een heel relaxed sfeertje.
0
geplaatst: 13 mei 2014, 08:07 uur
De Muziekgieterij heeft wel goed gedaan aan de verhuizing, maar die zijn in een oude fabriek ondergebracht en niet in een nieuw gebouw.
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 13 mei 2014, 13:05 uur
De W2 in Den Bosch is ook een prachtig gebouw en erg goed zaaltje maar die boeken echt bijzonder matig met soms ineens iets erg tofs(Tedy en Toody Coole van dead moon). Jammer want vroeger was de progamering daar prima en ik heb er veel erg goede dingen gezien(Dälek, Wolves in the Throne Room en Connan Mockasin bijvoorbeeld).
Podium speelt nu erg op safe en is van programmeur veranderd jammere zaak.
Podium speelt nu erg op safe en is van programmeur veranderd jammere zaak.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 mei 2014, 14:52 uur
W2 is ook een favoriet van mij inderdaad. Zeker ook met die langzaam omhoog lopende zaal. Tevens prima geluid en fijne underground-sfeer.
0
geplaatst: 31 mei 2014, 22:45 uur
pjh1967 schreef:
Ik ga vooral het gratis parkeren in de wijk missen. Nieuwbouw is naast het station en daar is alleen maar betaald parkeren tot 23.00 uur. Kaartjes worden voor mij dan weer 6-7 euro duurder (trein/bus is voor mij geen optie).
Voor bandjes als Big Ups hebben ze nog steeds Merleyn. Daar programmeren ze de bandjes die tot max. 200 bezoekers trekken.
(quote)
Ik ga vooral het gratis parkeren in de wijk missen. Nieuwbouw is naast het station en daar is alleen maar betaald parkeren tot 23.00 uur. Kaartjes worden voor mij dan weer 6-7 euro duurder (trein/bus is voor mij geen optie).
Voor bandjes als Big Ups hebben ze nog steeds Merleyn. Daar programmeren ze de bandjes die tot max. 200 bezoekers trekken.
Even met de auto onder de spoortunnel door en dan linksaf gaan daar is het al vrij parkeren. Tunneltje weer onderdoor en je staat zo bij Roosje. Dus gratis parkeren lukt nog steeds in de nabijheid van als je de weg maar weet.
Ik zal het oude Roosje net zo gaan missen als indertijd Noorderlicht in Tilburg. 013 is best een prima zaal maar het heeft nooit dezelfde sfeer gekregen als Noorderlicht had. Dat zal nu bij Roosje niet anders zijn. Klinische wc's ipv toiletten die nog met een kettinkje doorgetrokken moeten worden weh.
0
geplaatst: 1 juni 2014, 10:33 uur
vleertje schreef:
Even met de auto onder de spoortunnel door en dan linksaf gaan daar is het al vrij parkeren. Tunneltje weer onderdoor en je staat zo bij Roosje. Dus gratis parkeren lukt nog steeds in de nabijheid van als je de weg maar weet.
Thanks. Ben verder totaal niet bekend in Nijmegen!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 juni 2014, 08:10 uur
vleertje schreef:
ja vanuit hier ook bedankt Vleertje
0
geplaatst: 3 juni 2014, 19:01 uur
Graag gedaan hoor. Ik zet mijn auto daar nog wel eens neer als ik geen zin heb om de kuil uit te fietsen 

0
geplaatst: 12 juni 2014, 12:55 uur
0
geplaatst: 12 juni 2014, 14:05 uur
0
buizen
geplaatst: 12 juni 2014, 15:06 uur
Leuk, dat mensen persoonlijke foto's plaatsen. Maar ja, met al dat commentaar op futiele zaken als inhammen in het kapsel bedenk je je wel driemaal voor je een foto plaatst..
Ik denk dat ik maar eens voorzichtig begin met een foto van de heerlijke tuin of bijv. mijn huisdieren.
(overigens heb ik zelf totaal geen inhammen in het kapsel, een meer dan prachtig vol kapsel voor een man van mijn leeftijd).
Ik denk dat ik maar eens voorzichtig begin met een foto van de heerlijke tuin of bijv. mijn huisdieren.

(overigens heb ik zelf totaal geen inhammen in het kapsel, een meer dan prachtig vol kapsel voor een man van mijn leeftijd).
0
geplaatst: 12 juni 2014, 16:34 uur
buizen schreef:
Dat gelooft natuurlijk niemand zonder foto.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 17:00 uur
Eveningguard schreef:
Jammer wel van die inhammen dan.
Jammer wel van die inhammen dan.
Meer inham dan kapsel. Misschien wordt dat ooit nog mode.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 juni 2014, 17:04 uur
Anderhalve maand geleden, vóór het bezoek aan de kapper en ter gelegenheid van de zesde verjaardag van mijn peetzoon:
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10402878_10203928166869161_3377977828307123537_n.jpg
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10402878_10203928166869161_3377977828307123537_n.jpg
0
buizen
geplaatst: 12 juni 2014, 17:06 uur
En dan die grote bellen wijn daar op tafel, met zo'n jong wezentje. En die rare muziek de hele dag.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 juni 2014, 17:09 uur
Maximaal twee want ik was met de auto, dedju.
0
geplaatst: 12 juni 2014, 17:18 uur
Je bent echt niet minder man, met een inham.
Sommige mannen staat het zelfs goed, past bij je Graf.
Sommige mannen staat het zelfs goed, past bij je Graf.

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 12 juni 2014, 19:25 uur
Sir Spamalot schreef:
Anderhalve maand geleden, vóór het bezoek aan de kapper en ter gelegenheid van de zesde verjaardag van mijn peetzoon:
Ziet er mooi uit die verleidelijke Leffe Luc
http://o.quizlet.com/i/-KuA93CQuB6FcvsVfo55pw_m.jpg
0
buizen
geplaatst: 16 juni 2014, 15:19 uur
Sir Spamalot schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Jij lijkt wel wat op - wijlen - Gerrit Komrij zo op deze foto, Sir Spamalot. Frappant.
* denotes required fields.