MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
bubbachups schreef:
Ha, Reijersen lijkt dan misschien wel op Lance (of andersom), maar Sheryl Crow mocht willen dat zij op mevrouw Reijersen lijkt! Ze mag nog niet eens in haar schaduw staan.

+1

(oh nee, verkeerd topic )

Zal het aan haar doorgeven. Bedankt voor het compliment in ieder geval.

rayman schreef:

Begint Bennetje zich al af te vragen waar ie in godsnaam in terecht is gekomen?

Die zal hier toch niet al te vaak vertoefen. Scheelt mij ook weer

(afbeelding)

Zie hier een spontane foto... Niet geposeerd.

Leuke foto!

Maarre, ligt het aan mij of heb jij erg grote vingers?

Allmusic
Voodoo?

Carow schreef:
Leuke foto!

Maarre, ligt het aan mij of heb jij erg grote vingers?

Nee, ik heb heel kleine vingers. Ze zijn gewoon in beweging. En ook geen voodoo, hoor. Iedereen was gewoon in trance door de funk.

sq
.. The Whole Funk and Nothin´but the Funk ..

....so help me God. Hallelujah.
Coole foto George.

george zeer coole pic!

(afbeelding)

Toen ik deze foto even een beetje bewerkte zag ik ineens iets heel vreemds. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik op dat feest was.

neo
De foto is niet zichtbaar.

Bij mij ook niet.

(afbeelding)

Je kan mijn gezicht hier niet zien, maar ik vind dit toch een leuke foto .

Hier ben ik aan het debatteren bij het European Youth Parliament.

Carow schreef:

Hier ben ik aan het debatteren bij het European Youth Parliament.

Oew dat heb ik ook gedaan, alleen was de kwaliteit van (de inhoud van) mijn foto's iets lager.
Heb aan die discussies veel plezier beleefd

Mag ik vragen waar deze foto genomen is?

In Delft, volgens mij heette het huis 'het meisjeshuis' of zoiets. We waren 4e geworden, tja, we hadden ook maar 2 dagen voorbereidingstijd gehad en de andere scholen 2 maanden!

ik heb gediscussieerd in het provinciehuis van Overijssel, een hele grote zaal waar de leiding mooi in het midden zat...
Alleen had ik de pech helemaal aan de zijkant te zitten waardoor ze me nooit zagen als ik mijn groene papiertje opstak (ja zo moest dat) waardoor ik maar een paar keer wat heb kunnen inbrengen

Liep jij trouwens net zoals al die jongens daar ook in een pak met stropdas?

Ik vond die kleren van die mensen echt verschrikkelijk, een pak met een stropdas, en mantelpakjes met van die schoentjes eronder. (Zoals je ziet had ik soort van lak aan de dresscode, ik had gewoon mijn netste zwarte broek + trui aangetrokken. Daar voel ik me beter in dan in een mantelpakje)

Bij mij waren er wel veel mensen die zo rondliepen ja, ik niet. Ik heb inderdaad gewoon een nette broek aangedaan en een fijn shirt. Het weekend dat ik meedeed was het ook gigantisch warm, dus daarom deden veel mensen toch maar geen pak aan.

Heb jij trouwens ook zo'n geniale introductie-dag gehad, en een dag dat je zelf stukken op moest voeren?

**ligt weer in een deuk bij die herinnering**

Wij hadden introductie gedoe 's ochtends, en 's middags het debatteren. Die spelletjes waren best grappig ^^.

Mag ik vragen welk jaar jij hebt meegedaan?

ehhh, dat was nu 4 jaar geleden, zal dus 2002 geweest zijn (kan ook 2003 zijn), ik zat iig in de 4e en ben nu met het 2e jaar van mijn studie bezig (en het was in Juni, dus reken maar uit ).

Wij hadden spelletjes tijdens het kanoen over de stadsgracht (van Zwolle) en ik kwam er daar achter dat veel mensen toch minder goed waren in kanoen dan ik. En niet dat ik zo goed ben, maar ik heb droge voeten weten te houden

Wij gingen niet kanoën, wij gingen naamspelletjes doen .

Kanoën zou ook niet echt handig geweest zijn, want dan hadden we daarna nog moeten debatteren.

Wij hadden trouwens wel de stomste resolutie die er was, omdat onze school er pas op het laatste moment bij gekomen was. Iets over een sterk immigratiebeleid voor alle EU-landen. (en het was nog eens veel werk ook, eerst opzoeken hoe het immigratiebeleid al was ...) En ook al dat gezeur over inburgeren etc.

... das wel jammer ja, ik zat in een groep over genetische manipulatie en dat soort ongein. Met als resultaat dat toen we op de grote discussiedag kwamen iedereen het op ons had voorzien maar heb het al bij al wel heel leuk gehad. Maar als je zegt dat je na het spelletjes nog moest debatteren, hoeveel dagen duurde het dan??

Bij mij duurde het 3 dagen, en was de eerste dag kennismaking (spelletjes ) en de andere 2 dagen debatteren, en 's avonds lekker feesten

Ja, maar toen was EYP in Nederland nog niet zo groot. Wij zaten in een voorronde, terwijl jullie volgens mij in de ronde voor de finale zaten (ofzefs in de finale).

Bij ons duurde het maar een dag . Maar we hadden 's avonds wel eten enzo gekregen (was echt lekker, chinees ^^)

Wij hadden trouwens volgens mij dat gedoe over die Attackspeeches helemaal verkeerd begrepen. Wij hadden overal een attackspeech over geschreven, die echt helemaal het tegenovergestelde was dan de resolutie van de andere partij. (niet dat ik tegen homo's ben, maar onze anti-homo-huwelijkspeech was grappig, je zag in de hele zaal de monden openvallen ^^)

Haha, ja dat zijn de verhalen ja, hoewel die Attackspeeches mij niks zeggen :S.

Voorronden zeggen mij niks, ik zat in de eindronde van Overijssel, heb daarvoor alleen op mijn eigen school een debat moeten voeren om bij de 5 deelnemers van mijn school te komen.

Als het een dag duurde kan ik me idd voorstellen dat er maar een korte intro was Chinees heb ik trouwens ook gegeten (op de 2e dag), was ook erg lekker.

Ik heb ook tijdens het debatteren erg gelachen, vooral toen iedereen een resolutie fout had begrepen, en de opstellers ervan dat niet doorhadden. Toen hebben we 30 minuten over iets overbodigs gediscussieerd

Die attackspeeches zijn zeg maar speeches die vertellen waarom je tégen de resolutie van de andere partij moet stemmen. Hoeveelste was je trouwens geworden?

Ik heb geen idee meer hoeveelste ik geworden ben, bij ons werd ook alleen per school de beste eruit gehaald, de scholen zelf werden niet in een bepaalde volgorde geplaatst.

Bij ons gingen gewoon het gehele team van een school door. Maar volgens mij is EYP pas in Nederland sinds 2001 ofzo. En er doen niet veel scholen aan mee. Heel veel scholen met een tweetalig VWO geloof ik. (omdat die leerlingen toch een groter voordeel hebben, omdat ze veel vakken in het Engels krijgen)

Ik heb inderdaad tweetalig VWO gedaan, maar de discussies gingen allemaal nog in het Nederlands, misschien omdat latere ronden engels waren...

Ik zat ook in een team met mensen die allemaal gewoon VWO deden, en ook van de andere scholen deed er niemand tweetalig.

Ik denk dat ik geen voorronden heb gehad omdat er in Overijssel minder scholen meedoen, en dus er voor alle scholen een plaats is.

Heb jij dan wel EYP gedaan? Daar is de voertaal namelijk Engels (en misschien dat we beter herinneringen aan EYP kunnen ophalen per pm, omdat we nu al een halve pagina hebben gevuld met ons off-topic EYP gezwets )

zal ik et weer ff on-topic krijgen met een foto van de intro op de universiteit van dit jaar, met een 3-persoons 1-krokodil uitvoering van de kroko-dans: (de 2e persoon stond niet op de foto) We hadden alle 4 hawaii ketting, oud introductie-groep-shirt korte broek en slippers en daarna de schuimparty in

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:48 uur

geplaatst: vandaag om 18:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.