De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2006, 21:36 uur
Hé, die kerel met dat gele T-shirt ken ik! Hahaha, hoezo kleine wereld? 

0
geplaatst: 30 januari 2006, 21:45 uur
Nog maar een foto van mij dan
, hier ben ik in de zomer bellen aan het blazen met mijn zusje
.

, hier ben ik in de zomer bellen aan het blazen met mijn zusje
.
0
geplaatst: 31 januari 2006, 20:13 uur
0
DutchViking
geplaatst: 7 februari 2006, 15:24 uur
Het is al enige tijd geleden dat ik hier foto's heb geplaatst. Daarom twee nieuwe fotootjes:

Deze foto is genomen voordat ik naar het Bospop-festival ging, overigens op een steenworp afstand gelegen van waar ik woon.

Personeelsfeestje (thema: Hawaii) van mijn werk. Ik ben dus gegene met lichtblauw shirt en de ogen dicht (niet bepaald fotogeniek). Die wondjes bij mijn mond zijn gekomen na een wedstrijdje op-je-kop-staan-en-bier-drinken (ging niet helemaal goed, ik doe het nooit meer
), maar zijn gelukkig al lang weer weg.

Deze foto is genomen voordat ik naar het Bospop-festival ging, overigens op een steenworp afstand gelegen van waar ik woon.

Personeelsfeestje (thema: Hawaii) van mijn werk. Ik ben dus gegene met lichtblauw shirt en de ogen dicht (niet bepaald fotogeniek). Die wondjes bij mijn mond zijn gekomen na een wedstrijdje op-je-kop-staan-en-bier-drinken (ging niet helemaal goed, ik doe het nooit meer
), maar zijn gelukkig al lang weer weg.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 16:48 uur
DutchViking schreef:
Die wondjes bij mijn mond zijn gekomen na een wedstrijdje op-je-kop-staan-en-bier-drinken (ging niet helemaal goed, ik doe het nooit meer.
Die wondjes bij mijn mond zijn gekomen na een wedstrijdje op-je-kop-staan-en-bier-drinken (ging niet helemaal goed, ik doe het nooit meer.
Gravity is a bitch

0
geplaatst: 7 februari 2006, 18:40 uur
0
Sietse
geplaatst: 7 februari 2006, 19:48 uur
Ik live in TAC, te Eindhoven
De houding hier is een zeer herkenbare houding voorvelen van mij...iedereen vindt het zeer typisch Sietse.
(ik ben hier dus heel intensief bezig met geluidbewerken enzo)

Ik wat meer in beweging:

Live input van een klokkenspel

Alle foto's door mijn broer genomen.
De houding hier is een zeer herkenbare houding voorvelen van mij...iedereen vindt het zeer typisch Sietse.
(ik ben hier dus heel intensief bezig met geluidbewerken enzo)
Ik wat meer in beweging:
Live input van een klokkenspel
Alle foto's door mijn broer genomen.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 23:41 uur
gemaster schreef:
Woon je in Siberië ofzo?
(quote)
Woon je in Siberië ofzo?
Nee, die foto is genomen in Wenen.
0
Sietse
geplaatst: 8 februari 2006, 00:06 uur
Yak schreef:
Goed man, die Soulseek-sticker!
Goed man, die Soulseek-sticker!

Ja heh, die heeft een vriend van me uit Duitsland gemaakt. Nir (de maker van soulseek) was ook bij de gelegenheid waar ik de sticker heb gekregen en die was meteen verkocht door deze. Hij heeft er dan ook een stuk of 10 gekregen ofzo

Ik ben er iig trots op, zijn er maar een stuk of 20 van

gemaster schreef:
Die 1e is wel erg filosofisch
Die 1e is wel erg filosofisch

Ja tof heh, ik werd op een ander forum ook al met iemand vergeleken (een of andere, andere wetenschapper, tot zover ik dat zelf al ben
)Eddie schreef:
Stoere foto's
Stoere foto's
Dank je

* denotes required fields.