menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:

Heel leuk om nu een beeld van jou en je keuken bij jouw accountnaam te hebben!

-SprayIt- schreef:
Heel leuk om nu een beeld van jou en je keuken bij jouw accountnaam te hebben!

Deze keuken is niet representatief voor mij hoor! Leven in een mini PhD-studio bevalt me prima, maar met die kleine kutkeuken zal ik nooit vrede hebben...

Laag plafond ook zo te zien

-SprayIt- schreef:
Laag plafond ook zo te zien

Gelukkig heeft hij die boeken op maat laten snijden.

panjoe schreef:
(quote)

Deze keuken is niet representatief voor mij hoor! Leven in een mini PhD-studio bevalt me prima, maar met die kleine kutkeuken zal ik nooit vrede hebben...

Basics van een (goede) keuken omvatten naast procesbeheersing ook organisatie en opruimen. Creative minds zijn mentaal redelijk opgeruimd, hun (werk)omgeving daarentegen wat minder - 'k weet waar ik het over heb: het opgeruimde oppervlak van mij bureau (waar ook het toetsenbord is) beslaat ongeveer een oppervlak van 60 * 50 cm, verder stapels mappen, hardware en bakjes (pennen, kaartjes etc).

Desalniettemin zou je het werkblad van de keuken vrijer kunnen maken door de tegen de wand erboven een plank te maken om dingen op te zetten.

nieuw topic: Mjutip van de week! of liever: Mjuman weet raad!

maar die trui is zeer cool idd

ja die trui doet 't 'm

Als je zo'n trui hebt dan heb je geen keuken meer nodig.

Rudi S schreef:
Als je zo'n trui hebt dan heb je geen keuken meer nodig.

Met zo'n Noorse trui is het goed vissen vangen en als je dan eenmaal beet hebt, hoe wil je die vis dan klaar maken zonder keuken

Mjuman schreef:
(quote)

Met zo'n Noorse trui is het goed vissen vangen en als je dan eenmaal beet hebt, hoe wil je die vis dan klaar maken zonder keuken

Met zo'n trui steek je een stok door die vis en maak je een kampvuur.

Geen enkel fotootje meer zichtbaar, dan maar weer eens een andere...... met het album der albums

https://postimg.cc/Ff3MxVQn

geplaatst:
Ik heb mijn kleding aangepast aan In with the Asian Ladies: top 100 :

https://i.imgur.com/41Oy4oh.jpg

IN YOUR AREA!

geplaatst:
poek is een lieve jongen

geplaatst:
https://i.imgur.com/6PoxPP4.jpg

Een sneue poging om iets te winnen door een selfie op te sturen van mezelf en een box set van het Kinks album The Village Green Preservation Society. Resultaat 0,0. Logisch, nu de foto wat groter is blijkt ie ook nog eens onscherp.

geplaatst:
leuke Barry Hay foto

geplaatst:
Just to prove that it really existed

geplaatst:
Ik word regelmatig aangezien voor Barry Hay inderdaad. Tenminste, als ik een zonnebril draag. Mijn vrouw vindt het erg leuk. Ik denk dat Hans Brouwer het maar niets vindt, die zonnebril.

geplaatst:
nlkink schreef:
Een sneue poging om iets te winnen door een selfie op te sturen van mezelf en een box set van het Kinks album The Village Green Preservation Society. Resultaat 0,0. Logisch, nu de foto wat groter is blijkt ie ook nog eens onscherp.

Aaawww, ik kreeg vandaag uitslag van mijn poging d.m.v. een selfie een prijs te winnen: het is me gelukt. Yeahhhhh!!!

Vooral doorgaan dus

geplaatst:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Aaawww, ik kreeg vandaag uitslag van mijn poging d.m.v. een selfie een prijs te winnen: het is me gelukt. Yeahhhhh!!!

Vooral doorgaan dus

Maar jij hebt ook giga veel geoefend...

geplaatst:
Ducoz schreef:
(quote)

Maar jij hebt ook giga veel geoefend...

En het levert wat op!!!! Volgende keer bij jou in de winkel. Gelijk grotere prijzen

geplaatst:
Terrasafterparty met 3/4 Plastic Bitch House & blur8 na afloop van het concert van Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz

https://i.vgy.me/mIAZyw.jpg

geplaatst:
Gretzuo & Youth

geplaatst:
Die Arnout gaat ook steeds meer op Liam Gallagher lijken

geplaatst:
Gretz ziet er ook altijd anders uit dan dat ik denk dat 'ie er uit zou zien

geplaatst:
Die Geert gaat ook steeds meer op Mac de Marco lijken...

geplaatst:
Binnenkort maar eens een lange regenjas aanschaffen. Als ik meer begin te zeiken op MuMe, weten jullie hoe het komt.

geplaatst:
Arrie schreef:
Als ik meer begin te zeiken op MuMe, weten jullie hoe het komt.

I said maybe...

geplaatst:
Arrie schreef:
Binnenkort maar eens een lange regenjas aanschaffen. Als ik meer begin te zeiken op MuMe, weten jullie hoe het komt.
Fuck

geplaatst:
Arrie schreef:

Ha,ha wij zien jou en je broer dan wel terug bij de rijdende rechter

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.