De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
3
geplaatst: 10 mei 2025, 12:25 uur
Wie is dat brutale manmens die onder je staat? Verstoort het fotomoment zomaar. Verder een plaatje!
5
geplaatst: 10 mei 2025, 14:42 uur
voskat schreef:
Gebeurt hier niet zoveel momenteel..
Gebeurt hier niet zoveel momenteel..
Hier ook niet echt. Twee weken geleden weekendje Keulen (Koningsdag ontvluchten). Maar of dat nu zo noemenswaardig is?!
https://postimg.cc/n9qzcFvS
2
Deranged
geplaatst: 17 juni 2025, 00:13 uur
https://i.imgur.com/25atng3.jpeg
Ben nog iets te verlegen om mijn gezicht te tonen op een site waar de positieve ontvangst toch wisselvallig te noemen is maar hier wel alvast een voorproefje van wat je zoal van mijn gelaat verwachten mag.
Ben nog iets te verlegen om mijn gezicht te tonen op een site waar de positieve ontvangst toch wisselvallig te noemen is maar hier wel alvast een voorproefje van wat je zoal van mijn gelaat verwachten mag.
0
geplaatst: 17 juni 2025, 00:34 uur
Volgens mij moet je je nagels knippen…of heb je ook hele lange wimpers of … neusharen?

0
Deranged
geplaatst: 17 juni 2025, 10:13 uur
Heb in ieder geval netjes mijn benen geschoren zoals je ziet.
0
Deranged
geplaatst: 17 juni 2025, 12:57 uur
Ja en een heerlijk hoog bed ook.
Maar dit doelbewuste dekbedovertrek staat wel op het punt om eruit te gaan wegens de nodige slijtage zou deze dan ook niet aanraden wel lekker zacht maar kwalitatief niet heel sterk heb wel betere van ze gehad.
Maar dit doelbewuste dekbedovertrek staat wel op het punt om eruit te gaan wegens de nodige slijtage zou deze dan ook niet aanraden wel lekker zacht maar kwalitatief niet heel sterk heb wel betere van ze gehad.
0
geplaatst: 17 juni 2025, 13:18 uur
Deranged schreef:
Ben nog iets te verlegen om mijn gezicht te tonen op een site waar de positieve ontvangst toch wisselvallig te noemen is
Ben nog iets te verlegen om mijn gezicht te tonen op een site waar de positieve ontvangst toch wisselvallig te noemen is
Ik zie hier in dit topic toch eigenlijk nooit echt negatieve reacties tegen over de geplaatste foto's , op andere forum of albumpagina's gebeurt zoiets wel ja.
0
Deranged
geplaatst: 17 juni 2025, 13:22 uur
Het gaat niet zozeer om de reacties maar om de blikken achter de schermen ik neem zoiets waar in de atmosfeer ben erg fijngevoelig.
Er is veel haat en nijd en zelfs moorddadigheid rond mijn persoon.
4
geplaatst: 17 juni 2025, 13:44 uur
Deranged schreef:
Irritant is dat he
0
Deranged
geplaatst: 17 juni 2025, 13:47 uur
Soms een beetje jeuk op rare plekken maar ook dat mes snijdt aan twee kanten het hoort er allemaal bij.
Tis de life.
Tis de life.
8
geplaatst: 18 juni 2025, 21:53 uur
5
geplaatst: 19 juni 2025, 07:43 uur
Ik vind deranged echt een van de meest fascinerende personen van de laatste 30 jaar.
0
geplaatst: 19 juni 2025, 09:40 uur
Doet hij ook mee aan de aankomende verkiezingen? Je hebt maar één lid nodig.
0
Deranged
geplaatst: 19 juni 2025, 09:49 uur
Douglas misschien wel.
Oogt mij altijd wel ready om een coup te gaan plegen hier of daar om ‘t een of het ander.
Ikzelf weerhoud mij eigenlijk zo veel mogelijk van politieke statements en meningen ik besta daar toch grotendeels buiten op een of andere manier voor mijn persoonlijke gevoel.
Oogt mij altijd wel ready om een coup te gaan plegen hier of daar om ‘t een of het ander.
Ikzelf weerhoud mij eigenlijk zo veel mogelijk van politieke statements en meningen ik besta daar toch grotendeels buiten op een of andere manier voor mijn persoonlijke gevoel.
1
Onweerwolf
geplaatst: 19 juni 2025, 14:15 uur
Deranged schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Haha, wij hebben dezelfde dekbedovertrek. Komt heel erg dichtbij zo.

2
geplaatst: 19 juni 2025, 16:10 uur
Is het niet gewoon je alter ego? Beetje de Fight Club methode en zo.
2
geplaatst: 19 juni 2025, 20:35 uur
Juul1998B schreef:
Ik vind deranged echt een van de meest fascinerende personen van de laatste 30 jaar.
Echt zo'n forumbezoeker voor wie je moede je vroeger heeft gewaarschuwd.
0
geplaatst: 20 juni 2025, 01:42 uur
Bevindt hij/zij/het zich wel in onze dimensie? In ieder geval niet alleen in onze dimensie, afgaande op die foto’s. Ik zie ook verschillende gedaantes. Een fluïde wezen, vermoed ik.
1
Deranged
geplaatst: 20 juni 2025, 03:43 uur
Tijd van nu meer devilish en in your face met hands-on approach.
4
geplaatst: 20 juni 2025, 04:54 uur
Deranged is in ieder geval vaak onnavolgbaar, he he. En dat bedoel ik positief. Vaak tovert hij een glimlach op mijn gezicht. En soms zelfs een schaterlach. Soms begrijp ik geen barst van zijn schrijverij. Maar vrijwel altijd origineel. Achter zijn facade (als ik dat zo mag noemen) zit ongetwijfeld een gevoelig mens. Althans, dat zegt mijn gevoel me. Plus dat ik hem een heeeel klein beetje ken.
* denotes required fields.