De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek
zoeken in:
0
geplaatst: 22 februari 2006, 22:18 uur
Nicolage Rico schreef:
Ben jij een man of een vrouw???????

(quote)
Ben jij een man of een vrouw???????

hahaha
ik ben een jongentje ja,
ma ik kan de foto niet vinden, gij moet ergens op het net staan maar weet niet hoe de fotograaf noemt

0
geplaatst: 23 februari 2006, 10:20 uur

Nee, dit plaatje is geschoten in de Drie gezusters in Den Bosch.
0
Ace
geplaatst: 23 februari 2006, 11:22 uur
Die Drie Gezusters zit ook overal. Evenals die vervelende studenten

0
geplaatst: 23 februari 2006, 23:31 uur
Rare foto van C'Moon, vlak na het Simple Minds concert in de AB:

0
geplaatst: 24 februari 2006, 05:02 uur
ik moet je gelijk geven over de impressie die dit plaatje wekt. laat je echter niet misleiden door uiterlijke verschijningen. ik hou nog steeds even veel van je, HiLL!

0
geplaatst: 24 februari 2006, 10:54 uur
Paalhaas het was dan ook niet zo hard bedoelt als het er stond. Ik beken mijn liefde vanaf hier voor jou ook nogmaals!

0
geplaatst: 24 februari 2006, 11:22 uur
Ik knal mezelf meteen maar even 3 rondes verder...

Ikke bijna een jaar geleden vlak voor een toneel-optreden op school(waar ik onderhand veteraan ben wat betreft aantal opvoeringen, whaha...), voor liefhebbers van toneel: www.bovenbouwtoneel.nl, een site geheel gewijd aan het bovenbouwtoneel op mijn school.

En dit ben ik een maandje of 2 gelede...een van de weinige redelijk gelukte fotos van mezelf, ahum...

En hier ben ik op school met een zeer foute pruik en pet en bril, eventjes geleend van iemand die het weekend ervoor een zogenaamde 'sixties en seventies' party had ofzowiets...ik zag mijn kans en liet een vriend van mij een fotootje maken van dit nogal aparte kapsel...(oeew check mijn passende AC/DC t-shirt)
Zo, lijkt me genoeg voorlopig hea...
Ikke bijna een jaar geleden vlak voor een toneel-optreden op school(waar ik onderhand veteraan ben wat betreft aantal opvoeringen, whaha...), voor liefhebbers van toneel: www.bovenbouwtoneel.nl, een site geheel gewijd aan het bovenbouwtoneel op mijn school.
En dit ben ik een maandje of 2 gelede...een van de weinige redelijk gelukte fotos van mezelf, ahum...
En hier ben ik op school met een zeer foute pruik en pet en bril, eventjes geleend van iemand die het weekend ervoor een zogenaamde 'sixties en seventies' party had ofzowiets...ik zag mijn kans en liet een vriend van mij een fotootje maken van dit nogal aparte kapsel...(oeew check mijn passende AC/DC t-shirt)
Zo, lijkt me genoeg voorlopig hea...
0
geplaatst: 24 februari 2006, 21:15 uur
Dit ben ik vorige zomer in actie tijdens mijn favoriete sport (met de big smile en
vooraan)

vooraan)
0
Allmusic
geplaatst: 24 februari 2006, 21:41 uur
Rondje rond de kerk?
Het tempo zit er goed in zie ik wel
Het tempo zit er goed in zie ik wel

0
geplaatst: 25 februari 2006, 10:10 uur
In Westouter (in de Belgische provincie West-Vlaanderen bij de grens met Frankrijk)
0
geplaatst: 25 februari 2006, 10:45 uur
BoordAppel schreef:
En wie speelde je, Neo?
(quote)
En wie speelde je, Neo?

hahah, zou je wel zeggen inderdaad, maar nee, ik speelde ene 'Antonio', ontzettende lul in het toneelstuk van Shakespeare's 'The Tempest'.

0
geplaatst: 25 februari 2006, 14:04 uur
Metalhead88 schreef:
Je zit wel in het verkeerde decennium hiermee geloof ik

0
geplaatst: 28 februari 2006, 09:19 uur
Canon ixus-i (lijkt me) die worden allemaal geleverd met Nederlandstalige handleiding. 

* denotes required fields.